dimarts, 20 de juny de 2017

Relats conjunts, Mosaic d'Ulises


No sigueu cabrons, deslligueu-me! Que no vull ser cap heroi, jo! S'us ha ficat al cap que he de resistir-me a les Sirenes, però qui us ha dit això? Que no, que no, que no m'he de resistir a res, jo! A veure si vosaltres podreu gaudir de les Sirenes i jo no! A més, qui mana aquí? Pensava que jo comandava la missió, i m'heu lligat en contra de la meva voluntat! Ho sabeu que això és un motí en tota regla, oi? Quan tornem a Ítaca us caurà un puro que no us ho podeu ni imaginar. Que sóc el rei jo, eh! Us faré penjar dels ous de les muralles, ràpid s'us oblidaran els plaers que ara ja intuïu. Té fàcil solució, deixeu-me anar i en tornar a casa no expliquem res i ja està, tal dia farà un any! Va vinga, que la broma ja dura massa, deslligueu-me, que les tenim aquí a davant ja. Voleu fer-me cas? Em sentiu? Que no marxeu us dic! Que sóc el capità! El rei! Però que foteu, no baixeu! Deslligueu-me malparits, no em deixeu aquí! Va, que us perdono allò de Polifem... però això... això no us ho perdonaré mai


La meva aportació pels Relats Conjunts de juny

13 comentaris:

  1. Desagraït Ulises, que ho fem per al teu bé!!

    ResponElimina
  2. Algú s'ha de quedar vigilant la nau, no?. :-DD

    ResponElimina
  3. :DD
    Després ja entendrà perquè li han fet... o no...

    ResponElimina
  4. Ha, ha, ha... m'agrada molt i em fa riure perquè jo he escrit com una mena de negatiu d'això. Que bo!!!

    Encara no el tinc publicat, però. Buf! Encara em falta el post del cap de setmana passat que publicaré avui mateix i el proper serà aquest...

    ResponElimina
  5. Han deixat el pobre Ulises sense poder gaudir de les sirenes, no si val...
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  6. Vaja... reconec que no em sé la història. Que "em sona" i tal, però no sé ben bé, per tant, se m'escapa el missatge del relat! :-(

    Aisssssss no m'havia passat mai però prefereixo dir la veritat que no fer veure que ho entenc perfectament per no demostrar la meva ignorància i, potser, fer una ficada de pota que encara em fes fer més el ridícul hehe

    M'hauré de documentar!!

    ResponElimina
  7. El pobre Ulisses deu estar......com el pal de la vela major amb tanta sirena

    ResponElimina
  8. Que malament estan les tripulacions últimament!

    ResponElimina
  9. Per què era la ruïna de tants vaixells sucumbir a les sirenes i el seu cant? No podien fer una parada, com qui va al Sónar, i cap a Ítaca hi falta gent? És que no n'hi ha dret, Ulisses!

    ResponElimina
  10. Penso que unes sirenes amb potes de gallina no podien ser molt atractives per molt harmoniosos que fossin els sus cants. Que no és desesperi l'Ulisses que segur que troba cosa millor a la propera illa, Caliope o Nausicaa, per exemple.

    ResponElimina
  11. Ja veieu que em va sortir un Ulisses una mica gamberro. Em va agradar donar-li la volta una miqueta. Moltes gràcies a tots per comentar!

    ResponElimina
  12. Una mala jugada... deixar-lo amb els ulls destapats.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.