dimarts, 20 de novembre de 2012

Dia de l'enigma i l'endevinalla

Per ser blogaire s'ha d'estar una mica tocat de l'ala, ja ho sabem. Estic segur que si ens posessin davant d'un d'aquells tests de Rorschach de dir que veus en una targeta amb taques, el que necessitaria medicació després seria el psicòleg. No anirem tan lluny, però sí que us animo a descobrir què s'amaga en aquest conjunt de taques d'aquí sota, i així de pas celebrem que avui és l'aniversari d'en McAbeu, el mestre dels enigmes de la catosfera (i millor persona, eh!). Un dels tipus d'enigma que més m'agraden són els visuals, i amb aquest, que és facilet, li faig un petit homenatge. Que hi veieu en tot aquest galimaties?


Felicitats Mac, que en facis molts més, tant d'anys com d'enigmes!

TROBAREU LA SOLUCIÓ ALS COMENTARIS. FELICITATS A "Lluna"

36 comentaris:

  1. Jo una vaca, i ben clareta, em sembla que sóc molt simple...

    Bon dia de dimarts!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De fet ara que m'ho remiro en veig dues de vaques... Potser que no m'ho remiri gaire a veure si faré un ramat

      Elimina
  2. jo també he vist la vaca, però com molts cops tenen truc, ja no estic segura de res...

    ResponElimina
  3. Jo hi veig que un amic m'ha fet un regal d'aniversari. Moltes gràcies, Xexu!!

    ResponElimina
  4. Jo veig una noia a la dreta!!! Aix, si vosaltres hi veieu una vaca, no estaré una mica destorotada!!!!

    ResponElimina
  5. Jo hi veig un parell de vaques. Una darrera l'altra.

    ResponElimina
  6. Un drac, però dels bons, d'aquells que no tenen foc a la boca, com les bones persones que circulen per aquí :)

    Aferradetes!

    ResponElimina
  7. jo veig unes quantes taques negres...

    ResponElimina
  8. Dafne, la noia no la veig, però a part de les dues vaques, veig un tio molt nassut nedant i escapant-se d'alguna cosa que l'ataca i que l'està escorxant! ja veus! no sé qui està pitjor! ja ja ja!



    ResponElimina
  9. coincideixo amb que això és una vaca.....

    ResponElimina
  10. Jo hi veig unes vaques, de bon tamany... una davant de l'altre, la del davant té el cap a la dreta i la del darrera té el cap a l'esquerra :-))

    Ostres, m'han vingut ganes d'un cafè amb llet!! :-)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo m´apunto al cafè amb llet, acabo de veure les dues vaques que han fet fora al drac i fan pinta de donar una llet ben bona. :)

      Elimina
    2. Hehehehe com a mínim un talladet, eh? ;-))

      Elimina
  11. Ara que m'ho he mirat més tranquil·la, també hi he vist les dues vaques. Però ni dinosaures, ni dracs, ni noies.

    ResponElimina

  12. Jo veig dues vaques o una vaca i un senyor corrent amb una motxilla.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Crec que veiem el mateix senyor!!!! amb un bon nas, no?? :) ja ja ja!

      Elimina
  13. Ho he vist! I això que em costa de veure aquestes coses...

    ResponElimina
  14. Jo veig que teniu molta imaginació, però per molt que miri jo només hi veig vaques, el cap de dues vaques per a ser més exactes. Si hi ha més coses em quedaré freda!

    ResponElimina
  15. Jo hi veig un elefant volador fugint d'un submarí nuclear (també volador, clar) que amenaça amb bombardejar la Pica d'Estats. Doctor... Què tinc??
    (Et veig molt aficionat a la psiquiatria, darrerament!!)

    ResponElimina
  16. Doncs dues vaques, també..., ah sí, un submarí nuclear!

    ResponElimina
  17. I jo sense enterar-me de la moguda blocaire....però he vist dues vaques també

    ResponElimina
  18. Jo és que no veig res, ni vaques ! Estic fatal

    ResponElimina
  19. Dues vaques i molt ben vistes... bé la de darrera no tant, perquè la de davant li tapa el morro.

    ResponElimina
  20. Una vaca que amb la cua espanta un fotimer de mosques.
    Claríssim!

    ResponElimina
  21. Jo només veig una vaca... deu ser que com que arribo tard l'altra ja ha marxat a pasturar cap a una altra banda.

    ResponElimina
  22. Si ja ho deia jo, us poso unes taques i veieu un munt de coses estranyes! Dinosaures? Noies? Dracs?? Senyors corrent? Elefants voladors perseguits per submarins atòmics que volen bombardejar la Pica d'Estats? Esteu fatal, ho sabeu, oi? Pronòstic reservat. No no, l'opció que triomfa és la de les vaques, concretament dues, una davant amb el cap a la dreta, que tapa una mica la de darrera, que mira cap a l'esquerra. Així que el rètol vermell se l'endú la Lluna, que és la primera que va veure les dues vaques, en el seu segon intent!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Què vol dir que m'enduc el rètol vermell?? Andròmines les justes, eh!! hehehe

      Elimina
    2. En el post veuràs el rètol que t'has guanyat com a encertant de l'enigma. Et recomano el blog d'en Mac, el Xarel-10, que cada dia proposa una endevinalla. El primer que encerta és el guanyador, i obté el rètol vermell que ho acredita. Res d'andròmines, tenir-lo és tot un honor! Jo he volgut copiar el procediment d'en Mac fins el final, per fer un bon homenatge.

      Elimina
    3. Sorry!!! Una que no hi té pràctica...
      Ja faré un tomb pel blog d'en Mac doncs a veure que tal. I si me'n enduc gaires de rètols són bescanviables?? hahahaha

      Elimina
  23. Eeeeei, quina gràcia! amb rètol vermell i tot!! :-))))

    ResponElimina
  24. Doncs jo el primer que m'ha semblat veure són dos gossos (un a la dreta mirant cap a l'esquerra i l'altre a l'esquerrra del revés) i les vaques no les veig per enlloc. Però si dieu que són vaques m'ho hauré de creure.

    ResponElimina
  25. De veritat, vaques? jo hi veig el mapa mundi... una mica evolucionat (no sé cap a on, xò evolucionat)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.