dilluns, 26 de març de 2012

S'acaba el Trivial del 5è aniversari!

El trivial del 5è aniversari s'ha acabat. A partir d'avui el Bona Nit torna a la seva normalitat. Vull agrair-vos molt sincerament les felicitacions al post de l'aniversari, sobretot als valents que a més heu participat en el joc donant almenys una resposta. Era difícil, però m'ha sorprès el que heu aconseguit trobar. Les meves felicitacions per vosaltres, sou uns cracks.

A hores d'ara tots els comentaris del post anterior ja estan publicats, podeu comprovar les respostes donades per tots els participants. Comencem per resoldre les preguntes:
1. Al 2007, a banda de blogger i wordpress, imperava un altre servidor entre els blogaires catalans. Quin?
Molts blogaires catalans eren de Blocat, va haver-hi un èxode a blogger perquè fallava molt.
2. Qui va ser el guanyador de la primera edició de la millor iniciativa blogaire de c@ts?
Va ser en Jesús M. Tibau amb els seus jocs literaris, que encara duren!
3. Quin nom tenia el recull de relats blogaires que va publicar Cossetània Edicions al 2008?
Es deia 'La catosfera literària 08', he acceptat també si no posàveu l'any.
4. També fa 5 anys que Relats conjunts ens proposa una imatge per fer un relat cada mes. Quins tres blogaires eren els seus administradors originals?
La iniciativa va sortir de La cambra fosca de l'Ònix, ella juntament amb en Pd40 i l'Alepsi van iniciar el projecte amb un blog específic.
5. Escombrem cap a casa, quin color de fons tenia originalment el Bona nit i tapa't?
El Bona Nit és, sempre ha estat i sempre serà negre!
6. De quin d'aquests escriptors i escriptores dels països catalans NO s'ha fet un homenatge blogaire col·lectiu? JV Foix, Montserrat Roig, Maria Aurèlia Capmany, Enric Valor
De la pobra Maria Aurèlia Capmany ningú en parla.
7. Tots coneixeu la polèmica al voltant de com escriure això que fem aquí, blog? bloc? Però qui ho va solucionar dient que en català escrivíssim 'bloq'?
Va ser la Leanan al seu blog homònim. Fa molt temps, aquesta era de les difícils!
8. Quin any es va fer la primera edició d'Històries Veïnals, que per cert ja van per la desena?
Va ser ben d'hora, al 2007.
9. A quin blog es va demanar escriure microrelats en honor al post número 1001?
Iniciativa de la Carme Rosanas al seu Col·lecció de moments.
10. La invasió dels ultrapíxels va revolucionar la catosfera el 9 de març del 2011. Quin blog era territori neutral en aquella guerra?
Per saber notícies i estar tranquil havies d'anar a Riell Bulevard.
11. Quin d'aquests blogaires formava part del projecte Can Pi Quipugui? El Veí de Dalt, Anna Tarambana, Jordi Casanovas, Laprí
Va ser un projecte de curta durada. D'entre els citats, només Anna Tarambana en formava part.
12. Qui va guanyar el joc de la imatge misteriosa del Blog de l'Assumpta al 2010?
Contra pronòstic no va ser en McAbeu. La justa guanyadora va ser la Mireia de 'Un altre invent'
13. Quin blog creat al 2007 ha mantingut un ritme de publicació anual de 778, 890, 848 i 921 posts des de 2008?
Aquest ritme només el pot seguir el 'Tens un racó dalt del món'!
14. Al 2010 va tenir lloc la primera trobada blogaire col·lectiva fora del territori català. On va ser?
Aquesta era fàcil, que a més ara es farà la segona edició: Berlin.
15. Quin conegut blogaire és autor dels llibres 'Mugrons de titani' i 'L'Oriol i en Tururut',  entre d'altres?
Hagués estat més fàcil si hagués dir Ullals o Hipnofòbia, oi? És en Salvador Macip.


En total heu estat 17 els blogaires que heu aventurat alguna resposta, i no s'ha quedat cap pregunta sense contestar, totes han obtingut resposta correcta. Però no totes eren igual de difícils. En un extrem tenim la (7) i la (4), encertades per un i quatre blogaires respectivament, i a l'altre les preguntes (14) i (15) que heu encertat catorze de vosaltres. I passem ja a la classificació final del joc! Aquests són els resultats:

1 encert
2 encerts
3 encerts
4 encerts
5 encerts
8 encerts
10 encerts

I passem al podi!

Amb 13 encerts

Amb 14! encerts

I amb un ple al 15 com una casa!

Qui falta en aquesta llista? Segur que tots ho sabeu, però per si hi ha dubtes, haureu d'anar

39 comentaris:

  1. Oooooooh!!! És que amb el Mac jo ja no jugo, eh!!! ;)

    Hehehehe, les meves més sinceres felicitacions. I també a tots els meus companys de podi!! Personalment, estic contenta d'haver-ne tret tantes... i em sap greu una de les que se m'ha escapat, perquè ha anat de ben poquet (vaig passar per aquell post que diu el Mac on es parla de Bloq, però no ho vaig saber veure... no m'ho explico!).

    Doncs res. Re-felicitats, XeXu, i a pels 6! =)

    Gràcies per muntar un concurs tan xulu. Ara hauré de demanar a l'Assumpta que em faci un joc d'estovalles del Coses de la Vida! ;)

    ResponElimina
  2. Uaaaaaaaaaaau!!!! Estic al·lucinant que "algú" hagi pogut treure els 15 :-DDD

    MAC, una gran ovació!! No sé pas com ho fas, de veritat, t'hauries de dedicar a detectiu!! (o a fer enigmes i endevinalles hehehe)

    i TAMBÉ a la RITS!! Noiaaaaaa!! Impressionant!! No sabia que t'agradava tant investigar! Quina gràcia!! Ho has fet genial!!

    MIREIA, CARME... molt bones!! i, què me'n dieu de la YÁIZA, que fa relativament poc que es mou per aquí i ha fet un resultat magnífic!!

    FELICITATS DE NOU, XEXU!! Has organitzat un Joc de categoria!! Ens has fet pensar, investigar, jugar... i ho he passat genial!! :-DDD

    ResponElimina
  3. Estic molt content.
    Pel premi és clar, que em fa molta il·lusió aquest lot tan xulo de l'Assumpta , però també perquè ha estat molt difícil fer el ple i m'ho he hagut de currar moltíssim.
    Moltes gràcies XEXU per muntar aquest joc i, altra vegada, MOLTES FELICITATS PELS 5 ANYS!!!

    ResponElimina
  4. Caram, quinze de quinze! Això és dedicació!! Jo en tenia al pap tot just 7 o 8 i ja em creia un gran què!!!

    ResponElimina
  5. Oooh, com m'he pogut deixar l'Alepsi!!! Uix, quin cap...

    Carai Xexu, ja ens has tingut ben entretinguts! I ara què representa que he de fer, jo, amb el meu aniversari? Poses el llistó massa alt, lladre!

    Bé, ja veurem, de tota manera... feliç primer passet cap al teu sisè any de bloc!

    ResponElimina
  6. Per cert, que xulo això de posar el guanyador clicant sota la paraula "aquí"... No sé com ho fas... És el teu mateix blog, però no posa data ni res, no és un post "normal" :-)) M'agrada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una 'pàgina' Assumpta, a c@ts les fem servir sovint. En pots obrir fins a 20 i tenir-les per coses fixes del blog, per accedir-hi mitjançant un enllaç. Les trobaràs al costat de la pestanyeta de 'editar missatges',, ja saps, 'missatge nou', 'editar missatges' i després 'editar pàgines'.

      Elimina
    2. Ah!! doncs queda molt molt bé :-))
      Li dóna un aire de misteri...
      Ja no sabia si t'havies creat un blog clònic del teu o què hehehe

      Ostres, aquest aniversari es recordarà molt de temps, eh? Molt... :-))

      Elimina
  7. Mira, ara em sap greu no haver participat!

    Això no passarà més: espero que celebris els sis amb i que sigui per aquí per a participar-hi.

    Felicitats al guanyador, als finalistes i a tots els altres. Em feu mooooooolta enveja!

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats, Mc!!!! I tant que estava clar que s'enduria ell els premis! hehehe

    I moltes felicitats als altres finalistes i a tots els participants!!!

    I l'any vinent què faràs per celebrar el 6è? tens tot un any per anar-hi pensant.

    Això si, encara estic rient i mig en estat de xoc!!! 14! mira que els he repassat i tot, i que hi ha que van ser pura intuïcó (d'altres, sant google va ajudar-hi, hehehe, com era permés investigar, doncs ho vaig aconseguir, xq el que son la resta de jocs on un n'ha de saber, si que no n'encerto cap!)

    ResponElimina
  9. Veig que no vas rebre el meu comentari no amb les 16 respostes correctíssimes, quina llàstima...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que estaves llegint poesia, potser???? hahahahaha :))))

      Elimina
  10. Moltes felicitats Mac!Bé, ja t'havia felcitat a l'avançada però hi torno. En XeXu t'ha fet la competència amb tanta pregunteta :) M'ho he passat genial buscant com una desesperada.

    Moltes felicitats XeXu pel joc, per l'aniversari i també a tots els que hem buscart com desquiciats

    ResponElimina
  11. Enhorabona MAC!!!! I moltes gràcies XeXu per aquesta celebració tan bonica!!!! Si hagués tingut temps segur que n'encerto més, però volia participar-hi, i caxins, dues més les hauria encertat. L'any que ve, ja ho faré millor. Per què el sisè aniversari també serà així d'entretingut, no???
    Una abraçada, una currada de post i per molts més!!!!
    (cagun tu, mira que em pensava que segur que sempre havia estat negre, arrrrgggggggg)

    ResponElimina
  12. En Mac sempre serà en Mac.......Felicitats a ell i també a tu per ser-hi sempre.

    ResponElimina
  13. Felicitats al guanyador, em trec el barret, i a les noies-sherlock del podi! Bé, i a la resta!
    Blocat... doncs si que vaig googlejar malament!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quina gràcia, les "noies-sherlock"!!! :-DDDD

      Elimina
  14. Ostres si que en sabeu!Felicitats a totes i a tots.Us seré sincera, només en sabiados, la 5 i la 15. M'haig de posar el dia per la pròxima.Felicitats de nou.

    ResponElimina
  15. Enhorabona, Mc! ja sabia jo que guanyaries... (però aquest enigma era fàcil)

    I felicitats noies! Rits, Assumpta, Yáiza, Mireia... una abraçada a totes!

    Gràcies, XeXu, pel joc... i jo que faig 5 anys aviat... ara què faré? :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Un concurs de pintura!! o de dibuix!! Ens poses a tots a dibuixar!! :-))

      Elimina
  16. Ostres, XEXU, perdona que estic ficant comentaris intercalats a tort i a dret!! És que no puc deixar d'entrar a mirar a veure com va ;-))

    ResponElimina
  17. Increïble el Mac! És un crac. I tots els altres també. Jo no hagués passat de cinc o sis (comptan la meva)!

    ResponElimina
  18. Enhorabona a en McBeu i a tots els del podi i altres participants que han encertat preguntes. Que llestos! Jo només sabia la d'en Salvador Macip! Felicitats a tu Xexu perquè ets un gran blogger i ens entretens a tots d'allò més. Gràcies!

    ResponElimina
  19. L'enhorabona a tots els participants i a tu Xexu, per currar-t'ho tant.

    ResponElimina
  20. vaig fer una associació amb en Mac, vam acordar que entre els 2 respondríem totes les preguntes del trivial, i ja ho veieu, missió complida.

    ResponElimina
  21. Ep! A mi se m'ha escapat això de felicitar-te. Així que aprofito ara per fer-ho, que mai és tard per rebre felicitacions. Ptnsssssssssss

    ResponElimina
  22. Felicitats al campió i als que n'han encertat unes quantes, 13 encerts ja s'és un expert, i la rits...s'ha quedat un pas, quins cracks tots! Haig de dir que la pregunta que més curiositat em va causar al llegir-les va ser la de quin color era el Bona nit inicialment. Vaig pensar, ara resultarà que en XeXu té un passat amb un fons vermell o blau..o ves a saber! I resulta que era pregunta trampa!!! Te les saps totes...;)

    ResponElimina
  23. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  24. Jo ni em vaig atrevir. Reconec que té un gran mèrit guanyar. Felicitats!

    ResponElimina
  25. Felicitats pels teus 5 anys! Ara que acabo d'aterrar al blogspot espero que segueixis fent molts més anys per aquí!.
    Petons

    ResponElimina
  26. On estigui el gran Mcabeu.......!!!!almenys no he fet el ridícul vuit encerts ....a l'Assumpta se li gira feina...un gran premi també!!! ei i gràcies de nou a tu per fer-nos pensar i jugar tot celebrant els teus cinc anys!!!

    ResponElimina
  27. Vaja, i jo m'he l'he perdut! Bé, hauré d'esperar ara alguns anys...

    ResponElimina
  28. Moltes felicitats al Mc, qui sino podia encertar-ho tot!!
    Creia que potser hauria quedat pitjor, encara ha anat prou bé. Quina feinada has tingut amb tants recomptes...
    Ens ho hem passat molt bé remenant els blocs per trobar respostes.

    ResponElimina
  29. marededeusenyor... impossible del tot ni tan sols aproximar-se als 15 d'en Mc; impossible! Potser si m'hi hagués esforçat una micona n'hauria pogut esbrinar un parell més (la de Riells Bulevard, per exemple), però vaja... difícil, difícil, difícil... però bona manera de celebrar l'aniversari!

    ResponElimina
  30. Romanc com a espectador. Amb admiració, Xexu.

    ResponElimina
  31. Pels 10 anys proposo dos concursos. Un en que participi en Mac tot solet, competint contra ell mateix, que jo crec que és l'única manera que no guanyi o que tingui possibilitats d'empatar amb si mateix. Això seria la Xxxxampions.

    La UEFA o la Europa League o com es digui ara ja la jugaríem la resta!

    És conya, eh?

    Enhorabona, de nou, pels cinc anys i pel concurs organitzat! Al proper espero poder ser-hi amb més bagatge!

    ResponElimina
  32. Jo m'apunto a jugar la Champions amb en MAC!! I potser la RITS, la CARME, la MIREIA i la YÁIZA també!!... I potser la LAIA... I també la JOMATEIXA i l'ELFRI... i...

    En MAC és un crack, però s'ho curra moltíssim... què me'n dieu de la RITS?! Genial!! I jo vaig al·lucinar molt amb la YÁIZA, que porta relativament poc per aquí i segur que va haver de googlejar molt!!

    Res, res, PORQUET, que darrera de molts encerts hi ha una feina d'investigació molt bona!! A la propera, sense excuses, que un magnífic maratonià com tu, no es pot rendir sense participar :-DDD

    ResponElimina
  33. Moltíssimes gràcies a tots els que heu comentat el post i que heu felicitat en Mac i a tots els altres, la veritat és que alguns participants s'ho van treballar molt i molt. Encertar les 15 preguntes no era senzill, però hi ha hagut diversos participants de 13, una de 14 i el mestre, el gran McAbeu, del que ja no es pot posar el nom sense afegir l'adjectiu davant, que com gairebé sempre s'endú la victòria. I això que entre les preguntes es demanava per un concurs que no va guanyar ell! Dóna gust muntar qualsevol cosa amb uns participants tan macos. Gràcies de nou, i fins el proper aniversari! Que serà diferent, ja us ho aviso ara...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.