divendres, 22 de juliol de 2011

Lazy

Avui vull compartir un vídeo amb vosaltres, és una de les cançons de l'estiu, del tal Bruno Mars, que darrerament te'l pots trobar fins a la sopa (o el gaspatxo, per l'època). La cançó a mi em dóna molt bon rotllo, i el vídeo, molt senzill i ximple, amb algun toc una mica obscè, em fa molta gràcia, segur que us arrenca un somriure. La cançó no pot ser més lamentable pel que diu, un paio que no té ganes de fer res, que avui, de fet, no pensa fer res i que demà serà un altre dia. Pura mandra. Però és que avui jo agafo vacances, i efectivament, no penso fer res de res de profit, per tant el vídeo i la cançó em van perfecte per anunciar-ho. Unes vacances súper llargues, tot just una setmaneta, però millor això que res. Cantem plegats: Today I don't feel I'm doing anything...

29 comentaris:

  1. no l'havia vist.....està prou bé. I compte amb tants de dies de vacances que després el retorn serà molt dur. Suposo que més endavant en faràs més...

    ResponElimina
  2. Aprofita-les bé, que quan són tan llargues s'acaba per malbaratar-les.

    ResponElimina
  3. No l'havia vist ni l'havia sentit mai... ni tan sols havia sentit a dir el nom del cantant... Està bé això de baixar-se els pantalons per cridar l'atenció i tal... perquè com de cançonetes d'aquest tipus n'hi deu haver a milers, doncs alguna cosa s'ha de fer per tenir audiència, oi? :-P

    Molt bones vacances!! :-)

    ResponElimina
  4. Un pla perfecte, no només segons Bruno Mars i tu: jo també desitjo fer exactament el mateix.

    Mooooooolt bones vacances, Xexu!!!

    ResponElimina
  5. No t'ho creuràs, però la vaig sentir per primer cop fa dos dies, perquè una companya del casal d'estiu me la va deixar sentir... perquè en el festival de final de casal ens volia convèncer de ballar-la. I jo sóc molt influenciable, així que farem una estona l'imbècil!!! Canviarem les màscares de mico per alguna altra tonteria, traurem alguna d'aquestes coses obscenes (que ho farem davant dels nens i els papes...) i llestos!


    I el més important del post... Aprofita aquestes minivacances! Suposo que més endavant tindràs més dies, no??

    ResponElimina
  6. De vegades no calen grans recursos per fer un vídeo ben parit!
    Salut i bones vacances!

    ResponElimina
  7. jejeje...està molt bé i si que fa riure. jo tampoc no penso fer res de res.^-^Bones vacances!

    ResponElimina
  8. És boníssima aquesta cançó! Jo la devia descobrir fa un mes o així i el video és genial! El dec haver vist 50 vegades!! Ballen molt molt bé, i van molt sincronitzats, fa molta gràcia la veritat! Fa agafar bon rotllet de cop!

    Ale, descansa molt XeXu! :)

    ResponElimina
  9. Bones vacances Xexu. Encara que tinguessis un mes, també les trobaries curtes. Disfruta-les i fes just el que diu l'enganxosa cançoneta: res de res.

    Per cert, el 'tupé' em té commocionada.

    Petons.

    ResponElimina
  10. La cançó la tinc molt sentida i la veritat, és que m'agrada. El vídeo no l'havia vist mai. Bones vacances Xexu!

    ResponElimina
  11. La cançó està prou bé, m'agrada el ritme et fa moure i és alegre, però el paio, la lletra i el vídeo són realment absurds, per no dir estúpids. Simplicitat masculina en estat pur... hahahahahahhaha Tants dies sense venir i quan ho faig ja veus.... hehehehe

    Molt bones vacances XeXu, preciós!!! Passa-t'ho tan bé com puguis. No facis res que no et vingui de gust fer, cuida't molt (això sempre è??) i fes-li una moixaina a en Blog. Una abraçada per tu.

    (has fet canvis... i ara estava pensant que he estat tan out que potser ja fa dies...)

    ResponElimina
  12. La cançó si que l'havia sentida, el vídeo no. Bastant tonto, però crida atenció . Bones vacances!!!

    ResponElimina
  13. Aclariment: A la feina d'en Josep Lluís sempre tenen la ràdio engegada de fons mentre van treballant, fluixeta que no atabali, però sempre engegada, una emissora d'aquestes que hi ha molta música i poca paraula... a casa jo sempre tinc Catalunya Informació... i, clar, ell sempre té més coneixements de les darreres modes musicals que jo :-DD

    ResponElimina
  14. Dorm, menja, enamora't ( o practica el sexe ), i torna a començar!!

    ResponElimina
  15. Hola!
    L'havia escoltat però no havia vist el video jejeje, jo per aquest estiu et recomanaria la canço del Enrique Iglesias (tonight...) parla també de fer coses poc productives per la societat però si per el cos jejeje. Bones vacances i descansa, però del blog no, no???

    ResponElimina
  16. Bones vacances! mal més una setmana que un dia! passat¡ho bé!

    ResponElimina
  17. ui volia dir val més....doncs això descansa!

    ResponElimina
  18. ostres, doncs és la primera vegada que escolto aquesta cançó... i sí, és realment lamentable. però ep!, ja diuen que en època vacacional ens capgirem: o sigui que gaudeix de les vacances tal i com es mereixen, sense fotre brot :)

    ResponElimina
  19. Doncs jo l'he sentida un munt de vegades i és genial! He estat 25 dies de colònies i quan no despertàvem els nens amb aquesta cançó la posàvem durant els tallers. Teníem un CD que sonava a totes hores i aquesta era la primera cançó. Realment, encara que digui que no té ganes de fer res, és una cançó que t'activa. Jo saltava pels passadissos i despertava als nens que es llevaven tot motivats: No farem res avui, però que bé que ens ho passarem!

    ResponElimina
  20. jo no sé en quin món visc, però ni a la sopa ni al gaspatxo. no la coneixia! malgrat tots els peròs, una cançó simpàtica i un vídeo molt catxondo! ;)

    les meues vacances també seran tan llargues com les teues, i no sé ni si podré cantar aquesta tornada. ja veurem...

    bones vacances, xexu!

    ResponElimina
  21. Suposo que no cal ni dir-ho, però per mi vacances no vol dir desconnexió del blog, és clar. Seré fora algun dia, i ja veurem com ho tinc, però de moment segueixo per aquí, només que em feia gràcia compartir aquest vídeo amb vosaltres, i dir-vos que agafo uns dies de descans, que segur que acaben sent més cansats que els normals, però lluny d’algunes cabòries, això sí. Gràcies per comentar aquest post, i a aquells a qui hagi agradat la cançó, me n’alegro!

    Garbí, de dies me’n quedaran molts, però ara mateix no me’ls podia agafar seguits, i ja no em tocarà almenys fins a finals d’agost o setembre. Però no els perdono, eh! El que no sé és si podré encadenar setmanes o aniré fent una setmaneta aquí i una allà.

    Jpmerch, ara no sé si fas broma o què, una setmana et sembla llarg o és irònic. Això sí, miraré d’aprofitar el temps que tinc.

    Carme, vacancetes, però anar comptant vots, eh! Que no falti!

    Assumpta, a la ràdio el posen molt a aquest, almenys a les ràdios que escolto jo. És molt jovenet, però ja té unes quantes cançons. El vídeo fa gràcia, és molt d’estar per casa, i això de baixar-se els pantalons només és per dir que passa de tot i que es queda a casa sense fer res. Tot el vídeo va en aquest sentit. A mi em dóna molt bon rotllo tot el conjunt.
    Comentari 2: què dius, que en Josep Lluís té una doble vida en la que escolta música sense tu? Fatal! Escolta, i per què no et poses una mica de musiqueta a casa tu també? Sentir notícies tot el dia deu ser molt avorrit. A tu t’agrada la música, i hi ha moltes emissores que estan bé per anar escoltant, podries estar una mica més al cas de les novetats, i de les que no ho són tant. Així faries la competència al teu home. Nosaltres a la feina sempre hi tenim música també... i no sempre baixeta, la veritat. Pensa que la poso jo. Ah, i a més cantem!

    òscar, ja fas pinta tu de ser dels nostres, ja! Aquest xaval en Bruno, promet.

    Laia, pagaria per veure’t fer aquesta coreografia... Perquè surti bé amb aquesta cançó que és rapideta cal assajar-la molt, serà digne de veure-ho. Però segur que no us posareu màscares de mico? Ostres, però si els micos són el millor del vídeo! Espero que trobeu alguna cosa millor, i no, no cal posar-se les mans dintre els pantalons davant de tota la canalla.
    Encara em sobren dies de vacances, més endavant ja els agafaré, però no sé quan. Però no estem per anar regalant-los!

    Alba, sigues molt benvinguda al Bona nit. Arribes i agafo vacances, però no me’n vaig, eh? Estaré per aquí. Aquest vídeo està fet amb quatre canyes, però és molt graciós, se n’han sortit molt bé. I no és perquè el tio aquest no es pugui gastar la pasta amb vídeos més cars, però mira, la gràcia està en com n’és de simple.

    Maria, a mi la cançoneta m’agrada, i penso agafar-la com a exemple els propers dies!

    Barce, la cançó la posen molt per la ràdio i a mi em dóna molt bon rotllo. El locutor va recomanar el vídeo, i el vaig mirar. La veritat és que és molt senzill, fet amb quatre canyes, però sempre m’arrenca un somriure. Ni el missatge, ni la cançó, ni el vídeo ni res és de primer nivell, però el conjunt demostra que es pot fer molt amb molt poc.

    ResponElimina
  22. Ariadna, sí, sí, el tupè del Bruno Mars té tela, la veritat. No et recorda a en Beakman? Les vacances sempre es fan curtes, però una setmaneta és curta sempre, almenys que en fossin dues! Però no ha pogut ser aquest cop.

    Josep Lluís, la posen molt per la ràdio, és una de les més sentides aquest estiu, i és que dóna motl bon rotllo, no trobes?

    Elureta, no penses que és millor trobar-te això que no pas llegir-me una de les meves ploramicades típiques? Jo penso que sí. Respecte al bo d’en Bruno Mars, és tot el que dius, però enganxa, i penso que al xaval l’anirem sentint força els propers anys, així que millor acostumar-s’hi. De fet ja té 26 anys (o només en té 26) i ha composat uns quants èxits de diferents artistes fins que s’ha decidit a cantar ell mateix.
    No fa gaire que he fet aquests canvis, menys d’una setmana. Tampoc no t’has perdut res. Miraré de fer-te cas amb les teves recomanacions, ben encertades. A veure si et fas cas t mateixa també, tinguis i no tinguis vacances. Què, no et tornen encara les ganes d’escriure?

    Mireia, no té més, és una cançó d’estiu, però a mi m’agrada, i s’enganxa molt.

    Cantireta, miraré de fer-te cas en tot el que recomanes, però no us explicaré en quines coses he tingut èxit!

    Natàlia, prou que conec la cançó de l’Enrique Iglesias, i és totalment lamentable. Que mal intencionada que ets. Per fer aquestes coses no necessito que m’ho digui l’Enriquito. Quan vaig sentir la cançó les primeres vegades vaig buscar-ho a internet perquè no em podia creure que digués això tan directament a la tornada. I sí sí, deia això. Si et serveix de consol, la versió censurada (totes les cançons obscenes en tenen una, com ara Sexy bitch de Ghetta, que té una versió que es diu Sexy chick) es diu Tonight I’m loving you.

    Elfreelang, això sí que és una visió optimista, val més una setmana que un dia! M’acabes d’alegrar les minivacances!

    Aina, tu creus que has de comentar això? Hahaha. Poc que et deixes veure i és per criticar una cançó que poso! Ja ho sé, no és música d’alt nivell, però és graciosa i s’enganxa, dona. A mi no em desagrada, i pensa que no sóc massa aficionat a l’estiu, així que no em capgira res. Potser tinc mal gust, senzillament. Gràcies per passar.

    Gràcies Nona!

    Oscarazal, 25 dies has estat de colònies?? Mare de déu. Encara has tornat amb prou bon humor, trobo. Ja veig que teníeu la canalla animada. A mi la cançó també em dóna molt bon rotllo. Ara, caldria preguntar-los als nens si l’han gaudida tant com tu o l’odien a mort, ja que els fèieu despertar cada dia amb aquesta cançó. Així es creen els traumes infantils, saps??

    Pati, a mi em posa de molt bon rotllo, i el vídeo em fa gràcia. A la ràdio la posen molt, aquests dies, fa molt per l’estiu, tot i que d’estiu no n’estem tenint. Quina sort que tens, no? Tota una setmana de vacances, uau! Si és que som afortunats, dona. Gaudeix-les tu també, si pots.

    ResponElimina
  23. Sí, sí, ell escolta musiqueta i jo notícies, però qui sempre li envia mails amb les primícies dels sorteigs de la Champions del Barça i coses així molt interessants sóc jo!! :-DD

    ResponElimina
  24. L'economia de tots nosaltres no millorarà fins que no arribem a final de mes, de manera que res de comprar màscares... llàstima!

    Pagaries? Sempre en podem parlar, eh! ;)

    ResponElimina
  25. Hehe, està molt bé, el vídeo fa gràcia però sobretot m'atrapa la filosofia del dolce far niente. Gaudeix de la setmana, XeXu; segur que t'ho mereixes!

    ResponElimina
  26. M'has fet buscar qui era el tal Beakman. JO vaig saltar del Petri a la Lila directament. M'he perdut els del mig.
    Ara no sé, però, si això em fa més vella o més jove.... Sens dubte tinc el cor jove i l'aspecte inmillorable. Per tant: jove forever!

    Petons.

    ResponElimina
  27. Lazy?.... millor la de Suede!

    Ni l'havia escoltat ni vist. El video és graciós, xò la cançó,...mmmmm.....

    gaudeix moltíssim de les vacances!! a mi ja se m'han acabat, i snfi, snfi,.. pensar que fins setembre tinc que matinar.... quin pal!!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.