dilluns, 21 de març de 2011

Ja en tenim 4

Avui aquest petit blog fa 4 anys. Estic molt content d'arribar al quart aniversari del Bona nit amb moltes ganes de seguir i amb la sort de comptar amb tanta gent que passeu per aquí a dir la vostra, per mi és tot un privilegi. Quatre anys és molt de temps, sobretot a internet, i llavors hom s'adona de que amb alguns comentaristes fa una eternitat que té tractes, sembla que ens haguem estat comentant tota la vida. I dius 'calla, per què no anem a mirar quan va fer la seva primera aparició cadascú?' I això he fet, buscar el primer comentari de tots els que sou i heu estat important en aquest blog, així sabrem quan fa que ens coneixem. M'he endut sorpreses, algunes primeres aparicions eren puntuals i sobretot a arrel dels Relats Conjunts. Però mica en mica, gent que passava per aquí de casualitat, s'hi va anar quedant. Doncs res, que si us ve de gust saber quan vau caure per aquí per primer cop, mireu la llista i busqueu-vos-hi (us recomano fer servir el cercador del navegador, això sí...). Espero no haver-me deixat ningú! Si algú es troba a faltar, que m'ho digui que el busco! Moltes gràcies a tots per ser aquí.

Els primers comentaris van arribar de la mà de gent coneguda, el mateix març de 2007. RedCrash, Txari, Rachel i Gerhart estrenaven el caseller. A l'abril, debutaven com a comentaristes en GG i en Yeral, però també va ser el mes en que vaig rebre els primers comentaris de gent que no coneixia del dia a dia. Per ordre d'aparició, aquí teniu la llista:

Abril 2007
iruNa (blog tancat)
Tirai
Onyx (blog tancat)
^eMMa^
Llum (blog tancat)

Juny 2007
Alepsi
Pd40
Mon
Barbollaire
Efe
Anna Tarambana

Juliol 2007
Zinc Piritione
bluf

Agost 2007
Laia
Boira
Elfrancis (amb un altre nom)
Elur
Avi
Gatot
Musa
Terra (blog tancat)

Setembre 2007
Uribetty
Clint
Carme Fortià
Carme Rosanas
Zel
Trillina (blog tancat)
Eudald

Octubre 2007
Joana
aina
Jesús M. Tibau
Tals
Déjà vie
Dan

Novembre 2007
Mireia
Yourwinterwish
Jordi Casanovas

Desembre 2007
Mrs Dalloway (amb un altre nom)
Estrip
Srta "Y"

Gener 2008
Mossèn
Ànima Alada
Vier
Anna
Deric
Bajoqueta

Febrer 2008
Martí
LLuNa
El veí de dalt
NeoPoeta
Núria Aupí
Rita
La Reusenca
Somiant la lluna

Març 2008
Petita Criatura
Alasanid
Carquinyol
Vilapou
Núr
Susanna (amb un altre nom)
AINA (blog tancat)
Josep B. (amb un altre nom)
Fada

Abril 2008
Marta Cebrián
Sibereee
Té la mà Maria - Reus
Caterina
El tacte de les paraules

Maig 2008
Xitus
Moni
Menta Fresca
Gripaublau

Juny 2008
Nymnia
Maeve
Eli
Cèlia

Juliol 2008
Assumpta
Instints

Agost 2008
Guspira

Setembre 2008
rits
Ull de cuc (amb un altre nom)
Laura prosopopeia
Labruixoleta
Ferran
Mar
Manuscrits
Atzu
Novesflors

Octubre 2008
Nits
Cristina
Menxu
Òscar

Novembre 2008
Ballerinadeplom
Modgi
Myself
- assumpta -
Coses2

Desembre 2008
Kweilan
_NuNs_
Sargantana

Gener 2009
Met
Partícula elemental
Nimue
Arare
Sergi M. Rovira
Kika

Febrer 2009
Jordi Casanovas Angelet
Puji
Garbí24
Víctor Pàmies

Març 2009
iruna
P-CFACSBC2V
Sense caletre (amb un altre nom)
Thera
AbogadaenBCN

Abril 2009
Maria (plastilina) (amb un altre nom)

Maig 2009
Babunski
Sànset
Hypatia
Utnoa
La RaTeta Miquey
Joan

Juny 2009
Cris
Ma-Poc
Elfreelang (amb un altre nom)
Josep

Juliol 2009
Angle
McAbeu
Mercè Climent
Francesc Mompó
Trini
Clídice

Agost 2009
Luthien

Setembre 2009
Kudifamily
Pluja
Agnès Setrill
Plugim constant
Fanal blau
Tu, jo i l'Otis

Octubre 2009
Salvador Macip
Violette Moulin
Albert B i R

Novembre 2009
Adbega
Jordi (art del futbol)

Desembre 2009
Goculta
Jordicine
Marta MQ
Joanfer

Gener 2010
Rebaixes
La Meva Perdició
Lisebe
Eulàlia
Ferran Cerdans
_MeiA_
Captaire
Gerard
Marta Millaret

Febrer 2010
Vida (amb un altre nom)

Març 2010
Merike
Laura T. Marcel
Filadora
Lolita Lagarto

Abril 2010
Ricderiure
Martulina divina (amb un altre nom)

Maig 2010
Senyoreta Reykjavík
Montse (fons d'armari)
Molon labe

Juny 2010
Lluís Bosch
Natàlia
Maria (bestreta)

Juliol 2010
Eulàlia Mesalles
Laura
Eva

Agost 2010
Nona Mirona
Josep Lluís
Albert (Racó Blaugrana)
Olguen Dalmasas

Setembre 2010
Audrey

Octubre 2010
Pati di fusa
El Porquet (amb un altre nom)
Mortadel·la
Montserratqp
Marta Contreras

Novembre 2010
Alyebard
Jomateixa

Desembre 2010
Aris
Leblansky
Carme J
Pepa Guardiola
Ventafocs

Gener 2011
Yáiza
Anna (Color camaleó)
Murga
Tirant lo Bloc
Pilar
Gemma Sara

Febrer 2011
Peix

Març 2011
The Little
Lalu
Senyorsunyer
Marienkafer
Lale Mur
Puigmalet

I això és tot. Com deia, espero no haver-me deixat ningú. Moltíssimes gràcies a tots els que feu possible aquest blog amb els vostre comentaris increïbles. I ara ve la secció que tots esteu esperant, com cada any: 'El blogaire malalt de la càmera'. No us ho perdeu.  Si feu click sobre la imatge anireu al blog en qüestió. Friiiiikiiiiiiii!!!!!

 

















68 comentaris:

  1. Moltes felicitats i que acompleixis molts més !!

    PS: Fa una mica de por el control que portes dels comentaristes !!!! Què penses fer un 'Gran Comentardor' o què ??? :P

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats!

    Jo penso que quan tu fas anys, jo ja m'hi acosto... (ei, de blog!)

    Jo no m'he emportat cap sorpresa, perquè ja ho sabia... je, je, je... que força aviat ens vam començar a comentar.

    I els rètols, quants n'has trobat! m'has deixar impressionada!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitats! És tot un plaer ser de la "família"!

    ResponElimina
  4. Felicidades, me alegro de haber encontrado tu blog, es muy divertido e interesante, ha sido gracioso verme en la lista.

    Un beso!

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats!!!

    Recordo molt bé el primer dia que et vaig visitar. El que no recordo és com vaig arribar a casa teva, però sé que em va agradar i mira... m'hi he quedat! I la veritat és que espero quedar-m'hi molts anys més! I tot això vol dir que m'hi sento a gust i el mèrit és teu!

    Un altre cop, felicitats i que duri molts i molts anys!
    Per cert, què passa? que tens contactes amb Els nostres Amics? que han televisat el concert per celebrar l'aniversari del Bona nit??? ;)

    una abraçada molt gran!

    ResponElimina
  6. Com passa el temps, impressiona veure'm quasi al principi d'una llista tan llarga :$
    Bé, com s'acostuma a dir... per molts anys, en vida seva! Felicitats, XeXu!!

    ResponElimina
  7. FELICITATS PER MOLTS POSTS MES!!!!!!

    ResponElimina
  8. ets un malalt Xex, tens anotat el primer 'contacte' d'altre blocaires? mareta meva!! és molt fort!
    Farà 4 anys que m'aguantes... ja tens mèrit ja.
    I no, no és una 'aguantamenta' recíproca. Jo estic enamorada del Bonanit.
    Ja saps com m'agrada que hi siguis. Per molts anys, maco.

    ResponElimina
  9. Què fort!!

    Estic al·lucinant... però al·lucinant... Deus haver tardat HORES en preparar això!!

    Què foooooooort!!! Sí... és veritat, eh?... com diu l'ELUR... ets un malalt!! :-)))

    MOLTÍSSIMES FELICITATS!!!

    ResponElimina
  10. Acabo de trobar el meu primer comentari... és patètic, curtíssim, demostrant la timidesa de qui gairebé té por de dir alguna cosa allí on es sent absolutament "novata"... llavors no tenia ni imatge al perfil
    Ai, Senyor, com passa el temps! :-))

    ResponElimina
  11. Moltíssimes felicitats, Xexu!!! Que en sigui molts i molts més!!!

    Quina feinada això de buscar els nostres inicis. Ets un crack!!!!!!
    Petons!

    ResponElimina
  12. ja fa (quasi) 4 que et vaig comentar aquell Relat Conjunt amb quadre de Miró????

    marededeusenyor!!!

    Però m'ho passo tant bé passejant per casa teva...! Quasi sempre de puntetes, per no molestar.

    Una abraçada enorme, company. Per molts i molts anys i que ens anem trobant entre espelmes i celebracions

    :¬)*

    ResponElimina
  13. Ostres XeXu quina currada!!! No m'extranya que et segueixi tanta gent. I que la gent s'animi a contestar!! Tens un blog per estar-ne molt orgullos!

    MOltes felicitats pels 4 anys i esperem que en facis molts més!

    ResponElimina
  14. hosti, estic flipant molt!!! quina currada de llista (m'ha fet molta il·lusió trobar-m'hi) i m'ha encantat l'apartat friki (sic) de les fotos. desdeluec, això de ser bloguer ho portes a la sang. no sé què hauries fet si t'hagués tocat viure en una època sense internet. segur que l'hauries inventat tu! ;)

    4 anys, bonica xifra! però que es multipliquin, eh? moltes felicitats!!!

    ResponElimina
  15. Moltíssimes felcitats!! I quina manera molt bonica de celebrar-ho!
    Déu n'hi do el temps que portes! I fa tan poc que ens comentem... Així que espero que continuís així d'actiu durant mooolt més temps! :)

    ResponElimina
  16. Això de trobar blocs amagats és genial! Bé, ha estat curiós, així que vaig venir per primer cop el juny del 2008... com passa el temps! Bon dia primaveral i felicitats pels quatre anyets!

    ResponElimina
  17. Ai Xexu, per molts anys!
    Tinc el bloc està abandonadíssim, però tot i això et vaig espiant… Una abraçada!

    ResponElimina
  18. M'ha encantat la secció del 'Blogaire malalt de la càmera'. Felicitats.

    ResponElimina
  19. Sí que fa teeeeeeemps....

    Moltes felicitats! Que segueixis escrivint i que et puguem anar llegint durant molt de temps.

    ResponElimina
  20. 4 anys! aviat està dit, oi? moltíssimes felicitats!
    veig, però, que estàs en plena forma i que tens molta corda. això encara ho trobo més fascinant.
    ah, m'ha encantat la secció "'El blogaire malalt de la càmera".

    ResponElimina
  21. Coi si ja fa dos anys que et dic coses de del meu bar? com passa el temps, això vol dir que ens ho passem prou bé. Però quina currada lo de preparar la llisteta de participacions.
    Per molts anys més....

    ResponElimina
  22. Felicitats! Per a tu i al teu autor/editor.

    ResponElimina
  23. Com passa el temps, m'ha fet gràcia recordar que ens vam "conèixer" gràcies a aquell joc blogaire on havíem d'ensenyar el lloc des d'on fem el blog.
    I quatre anys ja són anys per un blog, però només són el començament.
    MOLTES FELICITATS!

    ResponElimina
  24. Caram, tenies ganes de treballar avui eh!
    MOLTES FELICITATS! espero poder compartir molts anys més amb els teus escrits i comentaris!

    ResponElimina
  25. Ospes, Xexu, estic impressionada! la llista, les fotos, els 4 anys...És un plaer!

    ResponElimina
  26. Per molts anys! Jo fa poc que em passo per aquí, però aniré recuperant el temps perdut!

    ResponElimina
  27. Moltes felicitats, XeXu! I per molts més!... I ara, ssss, un petit secret, jo ja havia entrat abans, amb un altre nom, amb un altre blog ;P
    manuscrits

    ResponElimina
  28. Per molts anys, has fet una celebració ben completa fent-nos a tots participants de la festa virtual.
    Tot un goig, els teus escrits!
    No és un blog petit, amb 4 anyets
    ja és un blog ben maduret, bé està en el seu punt!

    ResponElimina
  29. Uaaaaaala Xexu.... ets una bèstia de la recopilació de dades :) I de fotos! He anat a buscar el meu comentari: un dos d'agost on tu començaves vacances. I vas escriure molt aquell estiu! M'encanta això de recordar coses... I ja saps, aviat em toca a mi! ^^ Sempre anem una mica en paral·lel!

    Moltíssimes felicitats! Una abraçada!

    ResponElimina
  30. Nen... quina currada!Fa dies que no passo pels blogs, però quan he vist que feies 4 anys, m'he dit: vés a felicitar a aquest trencador de cames... i em trobo aquest post genial!
    Gràcies per aquests quatre anys plens de reflexions i a fer-ne molts més.

    Felicitats!

    ResponElimina
  31. Per molts anys, Xexu! He de confessar que he sentit un pessic d'emoció quan he vist el meu nom pul·lulant pel Gener del 2011 (no estava segura d'haver-m'hi de trobar). Tot un plaer haver-te trobat per l'espai virtual i compartir reflexions i comentaris amb tu. I que duri!

    ResponElimina
  32. Quatre anys! Fantabulós! I tot un detall per part teua aquesta llista de seguidors per any i amb el link incorporat :)

    ResponElimina
  33. Quatre anys! Moltes felicitats de tot cor!

    ResponElimina
  34. Que friki,jejeje!I quina feinada.^-^
    Uau!Ja faran dos anys que ens coneixem?Buff...si que passa el temps.Que puc dir-te que ja no t'hagin dit abans...els teus posts són un plaer llegir-los,sempre fan pensar.Ets el millor exemple a seguir.Diga'm on vas i et seguiré.:P

    ResponElimina
  35. Moooooltes felicitats!!!!

    Res de petit blog, amb quatre anys ja se't poden estirar les orelles!

    I si, quina feinada buscar el primer comentari de tots. Brutal!

    Jo tb l'he anat a mirar. No el recordava, mails des de la feina! jejeje, a hores d'ara encara no estic immunitzada de fer-ho.

    ResponElimina
  36. En realitat això és com una gran comunitat d'amics, sento que ets el meu amic blocaire! M'agrada molt sentir-me part de la vida del teu bloc! Moltes felicitats!

    ResponElimina
  37. per molt anys més que duri el bloc! i les ganes de fer-lo!

    salut!

    ResponElimina
  38. Moltes gràcies a totes i a tots per aquests comentaris i felicitacions. Aquest any he decidit contestar els comentaris d’aquest post un a un, cosa que no solia fer, perquè moltes coses m’han fet gràcia i us les volia comentar personalment. Ja m’estalvio l’agraïment de la felicitació, que ja sabeu que el teniu tot, i vaig una mica més al gra, al que comenta cadascú sobre el temps que fa que corre per aquí. M’he divertit molt contestant-vos!

    Carquinyol, nen, que m’he deixat la vista buscant-vos a tots! De gran comentador res. Almenys per això. No oblidis que sóc de c@ts...

    Carme, no només amb el blog Carme, que jo faig anys el 9 de gener i tu el 14! Fa temps que ens seguim, molt temps. Però ja veus, encara n’hi ha que són més veterans que tu aquí al Bona nit! Increïble però cert. I amb el temps que fa que ens comentem encara no t’has adonat que sóc un malalt total d’això dels blogs?

    SM, si tingués una família així de llarga m’agafaria un patatús! Deixem-ho en amics i coneguts.

    Marienkafer, tu has estat de les darreres incorporacions, però ja et vas fent un lloc. Jo encantat de tenir-te per aquí.

    Guspi, vas arribar a l’estiu, com a estrella i única representant de l’agost del 2008. Què importa com, la qüestió és que vas arribar, i me n’alegro molt. Fa dies ja, eh? Sabia que tu sabries apreciar aquest detall de celebrar l’aniversari amb Els Amics, un detall que han tingut ells i els de TV3. Ja saps, quan un té contactes…

    Pd40, tu ets de la tongada del meu primer relat conjunt, i això et converteix en un dinosaure del Bona nit! El temps passa per tots, ja veus. És una llàstima que a tu només et puguem veure una vegada al mes. Però més val això que res!

    Mon, això espero, seguim endavant.

    Elur, la història d’aquest blog no s’entén sense tu, això ho sé jo i ho saben molts dels que passen per aquí. Suposo que és en gran part per comentaris com els teus que alguna gent s’ha pensat que això era un grupet d’amics que es comentaven tan alegrament. Bé, tampoc és que vagin desencaminats, el que passa és que acceptem a tothom que es porti bé, no? I podria parlar amb plural perquè hi ha gent de la que penso que aquest blog és tan meu com seu, i tu n’ets una. Tant és el que diguin les dates, n’hi ha de més antics, però de tant antic que siguin regulars com tu no tants. La nostra estimada Laia i pocs més. Per això, el meu afecte per tu, el meu respecte i la meva admiració. Ja ho pots ben dir, jo t’aguanto més a tu, que tu a mi. Però és només una qüestió de número de posts, senzillament tu en tens més. I per més que en tinguis, allà estaré jo, ja hi pots comptar.
    Per cert, he hagut de buscar el primer contacte de cadascú, tret del primer any i mig, que ja ho anava apuntant, fins que me’n vaig cansar. Estic molt malalt, però fins i tot de vegades em canso de ser-ho.

    Assumpta, et sona treball de xinesos? Bé, m’hi he passat una estona, però també em fa gràcia tenir aquesta informació. Amb alguna gent m’he emportat sorpreses. Ah, no pots esperar entrar als llocs per la porta gran. La teva arribada va ser com havia de ser, a poc a poc, però si t’hi fixes aviat vas començar a escriure al teu ritme. Pensa que he trobat posts amb més de deu comentaris teus, així que les timideses te les vas deixar en aquell primer comentari. Que per cert, sempre fa vergonya veure què vam dir el primer dia… però d’alguna manera cal trencar el gel.

    Rita, una feinada, però també un plaer saber quan vau caure a casa meva per primer cop, que seria, si fa no fa, al mateix temps que jo vaig caure a la vostra. Gràcies per seguir passant per aquí tot i tenir l’illa roja aturada.

    ResponElimina
  39. Barbo, ja ho veus, passen els anys i els relats conjunts, i aquí continuem. Pensa que amb molts de vosaltres us conec gràcies a Ònix, que sempre tindré un record per ella. Aquí a casa sempre ets benvingut, ja ho saps. Jo passo també per la teva a admirar les teves fotos, però bé, fan de mal comentar (per dir sempre que són espectaculars, sovint callo), i amb els poemes ja saps que em costa. Sort que tens una altra casa en la que em resulta més fàcil dir la meva!

    No Laura, això de que la gent em segueixi i comentin no és perquè el blog sigui bo, sinó pel pernil que els envio cada nadal. No has rebut tu el teu?

    Pati, escolta, que ja tenim una edat, i també em va tocar viure una època sense internet, eh! Però la veritat, d’aquella època, ja no en recordo res, hahaha. Aquí estem, a mi m’ha agradat poder fer la llista, saber quan fa que ens coneixem. Mira, et reconeixeré que vaig arribar a tu perquè em feia molta gràcia el teu nom (de veure’t comentar a en Banyeres o per allà), i em vaig alegrar de que no només valgués la pena el nom! Sempre és un plaer llegir-te. Ah, i ja veus, jo vaig pel carrer mirant a tot arreu a veure si alguna cosa em recorda a vosaltres, i esteu per tot arreu!

    Lalu, quatre anys només, per aquí hi ha autèntics dinosaures als qui jo faig reverències cada cop que passen. Que s’ha de respectar els ancians. Jo començo a tenir cabells blancs, però encara em queda. Sí, fa poc que ens comentem, però això s’arregla. Ara et poses a comentar-me sense parar els següents quatre anys, i llestos! És broma!

    Cèlia, ja ho veus, vas arribar com l’estiu. I això que la poesia fa més de primavera, com s’ha vist aquests dies. I aviat tres anys, tu. Qui ho havia de dir.

    Vaja Esther, ara sí que m’agafes ‘en bragues’! Suposo que ets la de la bombolleta, no? No tinc consciència que haguessis passat massa per aquí, em sembla que no ets a la llista (quina vergonya…). Però potser m’estic equivocant d’Esther…

    Rubén, benvingut al Bona nit! Com que no en sé de fer fotos bones, almenys em distret trobant blogaires a tort i a dret. I encara que no segueixi alguns blogs (no els puc seguir tots!), us conec, eh!

    Els d’Otis, un anyet i mig compartint històries de gats, ja veus. I espera’t, que aquests no es cansen de generar anècdotes.

    Murga, espero tenir corda per temps, però en plena forma no sé jo, que els anys pesen, eh? Això sí, no hi ha manera d’anar pel carrer i no trobar referències blogaire a tort i a dret. Cada any en trobo més!

    Garbí, dos anys no està malament, no? Ara, que si ho mires des del punt de vista que només és la meitat del temps que porto jo aquí, doncs fatal! Posa’t a comentar ara mateix! Hahaha, i tant que ens ho passem bé. I per això val la pena currar-se alguna cosa especial per vosaltres cada any.

    RedCrash, no em parlis en zeros i uns que no t’entenc. Però gràcies, eh? Quin honor que quatre anys després em torni a comentar el primer comentarista del blog!

    McAbeu, aquest joc que dius el vaig inventar jo, i era per atreure malalts de jugar com tu, cosa que s’ha demostrat que va funcionar. I un cop estan ben atrets, els col•loquem a c@ts sense que se n’adonin. Què et sembla?

    Jomateixa, avui? T’asseguro que m’he passat dies fent aquest post. Collons, si no comentéssiu tant no seria tan difícil. Que noooooo, que és broma, eh? Comenteu, comenteu.

    Montserratqp, he tingut molta sort de rebre tanta gent per aquí, això anima a tenir detalls amb vosaltres. Bé, això de les fotos, més que detall és que estic fatal del cap, i tampoc no em fa vergonya reconèixer-ho…

    Tirantlobloc, però els més ‘novatos’ també teniu cabuda aquí, no m’oblido pas de vosaltres. El desig és anar fent camí plegats des del punt en que ens trobem per primer cop.

    Manus, doncs saber això no m’acaba de fer gràcia, sobretot si aquesta revelació suposa un error en la llista, una repetició de persona. Alguna cosa a dir?

    ResponElimina
  40. Carme J, intento no deixar-me a ningú dels que aneu passant per aquí, o dels que van passar algun cop amb certa freqüència, però suposo que algun se’m deu haver escapat. El blog encara és jove, m’has fet pensar a quan equivaldria un any de blog en anys humans, i algun dia en faré un post, hehehe.

    Laia, sempre recordaré que vas arribar a l’estiu. Des d’aquell any, sempre m’ha quedat la idea que a l’agost arriba gent que després es queda. Mira, tu portes gairebé quatre anys quedant-te! És un plaer que encara siguis aquí, ets una mica com en Bojan, si segueixes el futbol. 20 anyets, però ja fent història al Bona nit! Qui t’ho havia de dir que series la més veterana algun dia, oi? Potser la que més no, però poc falta. Seguirem recordant plegats, i aviat celebrarem el teu aniversari. Ni el Cau es deia el Cau, ni tu et deies Laia, però caram, què hi fa, aquí continuem!

    Mireia, no sé per què no tenia consciència de que ens seguíssim de fa tant temps. Tu ets una de les sorpreses que em vaig endur. Bé, no per tu, sinó pel fet d’haver estat abans per aquí que d’altres il•lustres comentaristes. És que hi ha gent que xerren molt, saps? Un plaer haver compartit tot aquest temps amb tu, esperem que en sigui molt més. Que ens queden encara molts llibres per llegir i moltes cames per trencar.

    Yáiza, doncs quan et vaig veure per aquí de seguida vaig saber que series a la llista com a incorporació 2011! Perquè aquest post ja feia temps que el tenia pensat. Penso que t’ho has guanyat de sobres ser-hi, només faltaria. Pensa que si em passes informació de l’Amàlia Lafuente serem amics segur, hehehe. Hi ha gent amb la que fa molt que ens comentem. Amb tu, doncs del 2011 endavant.

    Leblansky, mira que vaig estar a punt d’incloure en Pixterminator, que em va fer un parell de comentaris, però al final me’n vaig desdir. Ei, que en Cerdans sí que hi és, eh? Un plaer que estiguis a la llista, sobretot perquè que hi siguis tu vol dir que jo també passejo per casa teva, i gaudeixo amb tots els fidels que tens, que no són pocs!

    Kweilan, i més de dos anys comentant-nos, que ja és més de la meitat!

    Maria, d’exemple a seguir res! O és que vols acabar fent fotos a tots els rètols perquè hi veus blogaires?? No, no, això mai. A més, de moment no vaig enlloc. Em quedo per aquí, que s’està molt bé. Ja farà dos anys que ens coneixem, sí, però mira, a mi em sembla que fa més, com si hi haguessis estat des de molt abans.

    rits, no li estiris massa les orelles a veure si caurà la lluna! M’agrada tenir-vos controlats, ara sempre podré venir a mirar aquí quan va ser que ens vam conèixer amb cadascú. Ostres, amb aquell post vas començar? El de mails des de la feina? Doncs jo pensava que aquests era molt més modern i que tu hi eres de molt abans! Com se’m distorsionen els temps amb alguns de vosaltres.

    Adbega, això ho dius ara! Pensa que he repassat molts comentaris antics, i diria que al teu segon comentari t’exclamaves de que tingués tants comentaris, com si no ho mereixés. Bé, potser no ho mereixo, però una mica envejosa, no?? És broma, eh, jo també m’alegro de que formis part de tot això.

    Ricderiure, esperem que les ganes durin molt de temps. Mentre durin, el blog estarà assegurat.

    ResponElimina
  41. Eiii, quina gràcia això de les fotos i el link amb el bloc....la veritat és que els braçalets de Pandora i jo no tenim gaire el mateix estil, però m'ha fet moooolta il·lusió veure'm allà. Des de la Caixa de Pandora, la Martulina Divina t'ho agraeix mooolt!!! Una abraçada!

    ResponElimina
  42. Quin greu arribar tard! MOOLTES FELICITATS XEXU I PER MOLTS ANYS !!!!

    ResponElimina
  43. Ostres, jo també faig tard? Casuncoi, bé, per felicitar que no quedi, que això dels blocs és un tant atemporal, no?

    Caram, al·lucino amb la feinada que t'has marcat datant-nos a tots. Això deu ser una mica de febre, sí.

    ResponElimina
  44. Sorry, jo també faig tard, moooltes felicitats!!!! (encara em sento una mica culpable per haver aixafat el final de Friends, pensava que ja no em voldries en el teu blog mai més ;). Ep, però sabent el final i tot, veure Friends val molt la pena, que consti!

    ResponElimina
  45. Per molts anys, company! Dos anys ja que vaig passar per aquí per primer cop. La veritat és que passo més del que comento. Em falta tempsssssss!Felicitats pel pugrama!

    ResponElimina
  46. Moltes felicitats! et deixe un regalet...encara que potser ja l'hages escoltada...http://www.youtube.com/watch?v=ofT4B2jN2mE...el 12 d'abril ja els tenim ací :)

    B7s!

    ResponElimina
  47. MOLTES FELICITATS XEXU!!!! i que et podem gaudir molts anys més...molts...

    ResponElimina
  48. Posts (així, en plural) amb més de 10 comentaris meus? Hahaha no sé com m'aguantes!! :-DD

    ResponElimina
  49. Collons! Amb aquest post has batut tots els rècods! I els records, potser també. Primer, felicitats pels quatre anys. Ja som al mateix grupet. En segon lloc, amb el post m'has deixat acollonit: saber quan la gent t'ha comentat per primer cop no és fàcil, i et deu haver portat temps. Això demostra la teva dedicació al món blocaire i com el món blocaire et respon. Ets lo puto crac! Felicitats!

    ResponElimina
  50. Moltes felicitats!!!!
    Quin detall la teva llista,m'he buscat i m'he trobat.
    He rellegit coses teves més antigues i m'ha sabut greu haver tingut mandra per contestar.
    M'ha sabut greu no haver-te descobert abans i totes les aventures teves que m'he perdut.
    Espero que continues escrivint durant molts més anys i llegir-te.
    Besitos!!!!!

    ResponElimina
  51. No, no me n'he oblidat... però com ja és habitual últimament faig tard a tot arreu. Com deia no sé qui més val tard que mai, per tant, Per molts anys Xexu! I que en passem uns quants més compartint estones de nit.

    ResponElimina
  52. xExU, PASSA-HO, PLEASE!
    http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/192888

    ResponElimina
  53. Salut, per molts anys i bona entrada de la primavera.

    ResponElimina
  54. Moltes felicitats!!!! i que en puguis fer tant i tants com vulguis :* :* :* :* (4 petons per 4 anys) I moltes gràcies per tenir el detall de celebrar-ho sempre tot recordant-nos a tots.

    ResponElimina
  55. Ets un crack noi, quin control més rigurós, això és fusta de científic, tot i que amb les lletres també et defenses d'allò més bé. Moltes felicitats pels 4 anys i que siguin molts més, que ja saps que els qui passem per aquí estem encantats.

    ResponElimina
  56. Martulina, jo conec molts blogs encara que no els segueixi, estic prou a l’aguait. Llavors, quan veig algun rètol, o algun nom escrit que em recorda a un blog o blogaire, li faig una foto pensant en el post d’aniversari. Ja és el tercer any que ho faig, i encara que sembli que s’han d’acabar, cada any en trobo més. En el teu cas no era seguidor del teu blog, però et coneixia d’aquí i d’allà, i de que m’haguessis comentat algun cop. I mira, buscant-te per afegir-te a la llista resulta que vaig trobar un blog que no tenia massa controlat, i ara et seguiré, amb el teu permís!

    Elfreelang, no és pas tard, els quatre anys ja no me’ls treu ningú, que no em veus les canes?

    Joan, no és tard, el post encara hi és, i el blog també, i les felicitacions s’agraeixen. Els comentaristes d’aquest blog us ho mereixeu tot, a partir d’aquest any sabrem quan fa que ens coneixem. Cas curiós el teu, abans de convertir-te en un habitual, ja havies passat per aquí un temps abans, em va sorprendre trobar-t’hi.

    Gemma Sara, vas tenir sort que jo ja l’havia vist dos cops el final, que si me l’arribes a xafar, et poso un filtre perquè no puguis entrar! Que no dona, que no passa res. Però pregunta-ho a qui ho volgués veure. Vaja, però si la sèrie es va acabar fa deu anys, que haguessin espavilat. I sí, aquell final val la pena veure’l un cop i un altre.

    Puji, dos anys és poc pel temps que portes tu en aquest món. Saps que passa, que a mi em van xivar que t’havia de seguir, i em va costar una mica, però vaig acabar fent cas. Per això em tens sovint per casa, que a mi de temps de vegades me’n sobra.

    Senyu Reykjavík, un regal així no el refusaria mai, t’ho ben asseguro. Però sí, ha sortit als diaris a primera hora i el primer mail que he enviat després de llevar-me era el link per informar els meus amics. Tinc entrades per un dels concerts de presentació que faran a Barcelona a finals d’abril, i el dia 12 acamparé a la porta de l’FNAC, com un groupie qualsevol!

    Lolita, i jo a vosaltres, sobretot, que sou la salsa d’aquest lloc.

    Assumpta, perquè em fas pujar la mitjana de comentaris, perquè si no…

    Veí, m’he passat dies repassant posts per trobar el primer comentari de tothom, però val la pena per la gent que passa per aquí. M’agrada pensar en tothom quan faig anys, i vaig trobar graciós saber quan havíeu fet la primera aparició. Ja veus, tu vas caure aquí per primer cop fa més de tres anys, tota una eternitat blogaire. Els dos continuem, cosa que no està gens malament. Però de crack res, això tu que ets tot un agitador del veïnat, que tens a totes les veïnes boges i els altres a dues veles!

    Eva, tots caiem a la vida dels altres en algun moment, no sempre ho hem vist tot. Però la gràcia és tirar endavant des d’aquest moment, perquè el que ja ha passat queda enrere. Espero que puguem compartir moltes coses d’ara endavant. Sempre que tinguis ganes de passar, estaré encantat. Comentar no és obligatori.

    Jordi Casanovas, el mateix dic, espero poder compartir moltes més nits amb tu i els teus escrits tan particulars. Ja t’he dit altres cops que per mi ets una referència, encara que no podria ni voldria imitar mai el que fas. El teu és un blog necessari, així que no ens faltis mai.

    Mortadel•la, què tal mirar els posts en comptes de fer només propaganda?

    Montse, no és que m’entusiasmi entrar a la primavera, però gràcies!

    Nits, sense vosaltres no vaig enlloc, ni que sigui un cop l’any, amb l’excusa de l’aniversari del blog, us faig un homenatge, o ho intento. Us ho mereixeu tot, que no sabeu com en sou d’importants per mi, i com ho és aquest espai que compartim, que de vegades penso que jo només l’administro, però és de tots.

    Laura T. Marcel, vols dir que això és fusta de científic? Almenys hi he posat dedicació, intentava no deixar-me ningú. Més encantat estic jo de que vosaltres passeu, us mereixeu que sempre us tingui presents, i almenys ho demostro un cop l’any.

    ResponElimina
  57. Epa! però açò dels aniversaris com va? no som nosaltres els que he de fer els regals?

    Moltes gràcies Xexu! Però per damunt de tot, moltíssimes, moltíssimes, felicitats!

    Per molts posts més!!

    ResponElimina
  58. Moltes felicitats!

    Per cert, com portes el pla de pensions?

    P.S. A "sunset" hi ha una falta d'ortografia. No els ho vas comentar?

    *Sànset*

    ResponElimina
  59. Em sembla que fins i tot recordo el primer post que et vaig llegir... que deies que volies ser un sòmines. Ai no, calla, un calçasses! si és que... Hi ha records curiosos, mira. Em sembla que no recordo el meu primer comentari a cap altre bloc.
    En fi, no cal que ens ensabonem gaire que ja sabem què hi ha.

    Quanta gent es deu pensar que ens coneixem? perquè tot aquest temps i mai has volgut fer un cafè amb mi!! Homeià!

    ResponElimina
  60. Gràcies a tu. Si hi ha algú a qui m'agradaria veure els ulls, són els teus! Un petonàs, estimat Xexu. Que en fem molts més. Ets un home únic!

    ResponElimina
  61. Maria, m'agrada ser jo el que us fa un regal a vosaltres per l'aniversari del blog, sobretot perquè us conformeu amb poc i esteu contents amb aquestes cosetes.

    Sunset, ja m'has dit 'vell' en els dos comentaris, per això ara, per fotre, t'escric com ho posaven els suecs. No els vaig dir res perquè no ens enteníem massa amb aquesta gent.

    Elur, quina memòria! El recordo bé el post, és d'aquells que no s'obliden, suposo que tots en tenim d'aquests. Però no sabia que era el primer que havies llegit tu. Podries mirar quin va ser el primer que et vaig comentar jo, hauria de ser fàcil, més o menys per la mateixa època. La veritat és que no me'n recordo, te n'he llegit tants... segur que parlava d'ocells.
    La gent que pensi el que vulgui, perquè igualment no s'ho creuran si els diem que no ens hem vist mai. Sóc un paio difícil, jo!

    Zel, ben cert, sóc un home únic. Per sort, que si no, no hi hauria manera de suportar-ho, això. Els meus ulls són petits i marrons, i normalment estan més empetitits i enfonsats per la son, així que ja veus que no et perds res.

    ResponElimina
  62. Parlava de pluja :)
    http://nomadesdelvent.blogspot.com/2007/08/ha-arribat.html

    De fet no va ser el primer que et vaig llegir, feia uns dies que et llegia però no gosava dir res, o no tenia res per dir, ja no ho recordo... sempre em costa deixar el primer comentari en un bloc acabat de descobrir, m'agrada anar llegint i veure el tarannà.

    Sí, bé, un home difícil... ja! això és perquè n he insistit gens! hehehe

    ResponElimina
  63. Quina colla de visitants, XeXu! Felicitats pels 4 anys!

    ResponElimina
  64. No, no, no pateixis pas, que no hi ha cap repetició de persona... em sap greu...
    manuscrits

    ResponElimina
  65. Moltes felicitats! Quina lista, quina feina, quines fotos!! Em vaig sorprendre trobar el meu nom! Gràcies!

    ResponElimina
  66. Ostres, XeXu, aquest post és una passada. Moltíssimes gràcies. Quina idea més bona aquest viatge a partir de les persones que hem passat pel teu blog i hi hem deixat comentaris. Felicitats pels 4 anys d'escriure i per la teva generositat. Pauses a banda, jo et diria que endavant. I tant que sí! Quan sigui i de la manera que a tu et faci més feliç, a escriure i a gaudir-ne. Bé, em sembla que no dic res de nou. Per tant, fins aviat! :)

    ResponElimina
  67. Ostres tu, quina passada! Un detall molt bonic cap a nosaltres!

    No imaginava que et comento de fa tres anys!!! No gaire sovint, és cert, però déu n'hi do quant fa que et llegeixo, doncs...

    Per cert, que felicitats pels 4 anys i que ja saps que quan tornis serem aquí (alguns).

    ResponElimina
  68. Moltes felicitats!!! I, sobretot, per molt anys blogàries més. Jo no fa ni un any que et segueixo però espero que encara estigui rondant per aqui quan celebris els 8!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.