dimecres, 9 de març de 2011

Bona pix i tapa't


HUMANS, GATS, ALTRES FORMES ORGÀNIQUES: LA RESISTÈNCIA ÉS FÚTIL. ELS PÍXELS HEM COMENÇAT A DOMINAR LA CATOSFERA I NO PARAREM FINS QUE ENS FEM AMB EL CONTROL DE TOTS ELS BLOGS. NO INTENTEU IMPEDIR-HO, L'ERA DELS PÍXELS ÉS AQUÍ. SOTMETEU-VOS AL REGNAT DE PIX, O PATIU-NE LES CONSEQÜÈNCIES. MORT A LA CARN! AMUNT LA VIRTUALITAT! 

NO HI HA ESCAPATÒRIA. TOTS AQUELLS HUMANS DESTERRATS PODEN TROBAR ASIL EN TERRA NEUTRAL, PERÒ DES D'ARA ELS SEUS BLOGS ENS PERTANYEN. I EL TEU SERÀ EL SEGÜENT. FUIG O PIXELA'T. NO ET QUEDA CAP ALTRA OPCIÓ.

32 comentaris:

  1. un dimecres tenyit de vermell.......necessitem alliberar-nos....revolució....bé jo haig d'anar a treballar

    ResponElimina
  2. Hi ha una opció: lluitar!! Les roses no es pixelaran mai!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    ResponElimina
  3. sona contundent, cert
    pero no ho consentirem!!
    tornarem a lluitar, tornarem a sofrir..tornarem a vencer!!!

    jo tambe vaig per feina..pero moralment estare amb vosaltres

    ResponElimina
  4. Ens han agafat per sorpresa i han guanyat la primera batalla. Però la victòria final serà nostra. MORIN ELS PÍXELS!!!

    ResponElimina
  5. INTERNET BELONGS TO US! HUMANS GO HOME!!!

    ResponElimina
  6. També s'han colat entre els "comentaristes"!

    La batalla és total!!!

    ResponElimina
  7. XeXu, XeXu, estàs bé?

    No pot ser, no, rescatarem el Bona nit i tapa't... no sé com, pe`ro el rescatarem... que ja vinc de cal Mc, això nom pot ser...

    Eeeeeeee! XeeeeeeXu!

    La resistència continua! Visca els homes i les dones de carn i ossos!

    ResponElimina
  8. Estic ben confós. M'he llevat avui i no paro de veure posts de pixelació definitiva.

    Per si de cas, em sembla que avui no sortiré de la meva cort.

    ResponElimina
  9. $%&help"$=?&%ocors"$%/)¿auxi"·$%%&li!!!!

    ResponElimina
  10. El gat nooooooo!! com farà l'estudi del subjecte pixelat?!
    resisteix gatet... XeXu lluita!!

    ResponElimina
  11. No me'n puc salvar? estàs segur? ais, quina poreta que m'ha entrat!

    ResponElimina
  12. RESISTENTS, INCRÈDULS, EL GRAN PIXEL ÉS A PUNT D'ARRIBAR!!
    PIXISECCIÓ EN VIU DE TOTS ELS HUMANS!!!

    ResponElimina
  13. Píxels go home!!
    Xexu..... on eeeeets?

    ResponElimina
  14. El vermell és el color carosfèric avui. Això pinta molt malament...

    ResponElimina
  15. oldururler bizi, yardim lazimdi, yardim!!!!!!
    zzzzzzzzzhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  16. Pixels? Aquests són uns energumens! Espereu a que arribin l'evolució dels píxels. Aquells que seranels dominadors del sistema. Els Texels!

    (http://es.wikipedia.org/wiki/Texel_(gr%C3%A1ficos)

    ResponElimina
  17. edcvghuijnm,. zxcv `´'0987 rfvsdf678 bnm

    ResponElimina
  18. ui m'ha agafat despixelada del tot! l'àtac del píxel assassí? ens hem de pixelar? o hem de combatre els pixels? estic espixelada avui

    ResponElimina
  19. Que sí, que sí, que la xarxa us pertany. Però els generadors no. Menys bromera que us apaguem i a cagar a la via, quadradot lleig.

    ResponElimina
  20. Osti nooooo! Avui he visitat 3 blogs i 3 que els passa el mateix. Ja puc còrrer que segur que pringo.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  21. Però què passa? No us puc deixar sols ni un moment... Me'n vaig ràpid no sigui cas que acabi pixelada jo també.

    Bye!

    ResponElimina
  22. Mr. Jinks! Acaba amb el Pixie! Mardito roedore!!

    ResponElimina
  23. No hi entenc res, però res de res...

    ResponElimina
  24. uf, sort d'aquesta última intervenció. m'estava preocupant... a què jugueu?

    ResponElimina
  25. Salutacions d'una píxel que està mutant en humana (de moment és 50-50), no ho sé, intento resistir-me, però els humans rebels vénen amb força i vivo sin vivir en mi.

    ResponElimina
  26. En farem un tapis de punt de creu amb vosaltres!!! estem organitzats!! recupararem el control!
    Us farem un desenfoque que us deixerem sense angles!!!
    Membre actiu de la resistència.

    ResponElimina
  27. Dios! què ha passat?! Truco als mossos o uns hackers amics meus??? Ai mare meu que ara no sé què he de fer!!!
    Ja ho sé! Trucaré als amics hackers perquè vinguin a casa teva i als mossos buenorros perquè vinguin a la meva... jeje

    ResponElimina
  28. Sembla que la invasió ja va de cap a caiguda, alguns blogs s'estan recuperant i entre el focus de resistència a can Bosch i els acords d'en Leblansky la situació anirà tornant a la normalitat. Esperem respirar tranquils aviat, però compte, que la termopix del dimoni encara corre lliure, l'haurem de vigilar de prop. Gràcies a tots pels missatges de suport i la vostra ajuda en aquesta batalla contra els píxels.

    ResponElimina
  29. glups!! no pillo res!! estar out potser ha estat la vacuna per la pandèmia pixel.

    ps. el puck té un missatge pel blog... diu que sigui valent i amb un parell! que l'artefacte que descriu no és res comparat amb l'aspirador, que allò si que és un monstre!!! i que si poden amb ell, poden amb qualsevol.
    Tampoc pillo gaire de què va...

    ResponElimina
  30. ostres!! que passaaaaaaaaaaaaa??? Que no m'entere de res!!!! Uns dies sense entrar per aquí i ja ho vec tot pixelat!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.