dimarts, 16 de novembre de 2010

Relats conjunts, Estació Espacial Internacional (ISS)


- Capità, demano permís per entrar a la seva cambra.
- Endavant tinent, segui.
- És millor que no, capità, li porto notícies.
- No deu ser tan greu, no vol compartir aquest beuratge amb mi?
- Li prego que m'acompanyi al pont, el nostre equip de rastrejadors ha descobert una cosa que serà del seu interès.
- Caram, espero que no sigui res greu, per ara la missió estava sortint molt bé, tots els informes eren favorables.
- Crec que és millor que ho vegi amb els seus propis ulls.

Uns minuts més tard, el capità està reunit amb el tinent i l'alferes primer al pont principal, sosté la fotografia d'alta resolució d'un aparell estrafolari  amb forma d'insecte  metàl·lic i l'esguarda amb cara d'incredulitat. És l'alferes qui parla:

- L'hem trobat inesperadament, una de les nostres sondes de reconeixement l'ha fotografiat quan ja se'n tornava cap a la nau mare.
- Això són certament males notícies - xiuxiueja el capità amb un fil de veu.
- No en teníem cap prova documental, però sembla que finalment pot haver-hi vida en aquest planeta - aventura el tinent.
- Sens dubte, és una estructura molt rudimentària, però sembla producte d'alguna mena de ment intel·ligent - conclou el capità.

Després d'unes hores de deliberació, el capità de la 7a nau de col·lonització decideix avortar la missió de trobar un planeta habitable i lliure per establir un nou emplaçament per la seva civilització. El planeta que tenia la 7a nau com a objectiu ja està ocupat. Només desitja que alguna de les catorze naus restants hagi tingut més sort. 


Hi ha nova proposta a Relats Conjunts, ja hi has participat?

31 comentaris:

  1. Naus de colonització... un bon relat XeXu i jo cec que no acaba bé molt bé ni molt malament. No han tingut sort, simplement!

    ResponElimina
  2. Molt original de fet és bona idea anar a colonitzar per l'espai les hipoteques deuen ser inexistents! espero que tinguin sort i trobin un lloc per a establir-se....Ciberokupes?

    ResponElimina
  3. Però home! Tu no havies de fer un relat que acabés bé? I ara què passarà amb aquesta pobra gent? Poden tornar o no? Quedaran vagant per l'espai per sempre?
    Digues que no, digues que poden tornar a la Terra :-)

    ResponElimina
  4. Em sembla que no ho esteu entenent bé, ara he fet algunes modificacions a veure si s'entén millor. Carme, el relat acaba força bé per nosaltres, els alienígenes que venen a colonitzar-nos no ens destrueixen ni res, són pacífics i se'n van quan veuen que existim! És que s'us ha d'explicar tot!

    ResponElimina
  5. En un primer moment m'he imaginat que estava en un capítol d'Expedient X o fins i tot en un d'aquells del Capità Harlock.M'agrada la història.^^

    ResponElimina
  6. Aix, XeXu, ara sí! Ja tens raó, se'ns ha d'explicar tot! Gràcies per fer-ho! Un petó.

    ResponElimina
  7. Molt bo !!Xexu m'ha semblat per un moment que estava veient un capitol de de la serie Stargate la recordes? M'agradat.
    Que tinguis un bon dia

    ResponElimina
  8. Són bona gent aquests alienígenes, no només han suposat que en aquell planeta hi ha vida i per tant han decidit marxar sinó que fins i tot han suposat que hi ha vida intel·ligent, cosa que els que hi vivim de vegades arribem a dubtar.

    Molt bon relat, XEXU. Ah!, i a mi m'ha recordat un capítol de "Star Trek" (entre tots acabarem fent un repàs complet de totes les sèries de ciència ficció). :-D

    ResponElimina
  9. molt bo! m'ha fet riure això de "sembla una estructura molt rudimentària, però sembla producte d'una ment intel·ligent", es veu que no tenien gaire clar el nivell d'intel·ligència dels éssers que la van fabricar..
    una molt bona idea i un gran relat!
    quanta gent deu estar voltant per l'espai? sembla que n'hi hagi més que als magatzems en dia de rebaixes..

    ResponElimina
  10. Vida intel·ligent? on?????

    Segur que a una seu del PP no apuntaven...

    *Sànset*

    ResponElimina
  11. "Space... the Final Frontier. These are the voyages of the starship Enterprise. Its continuing mission: to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no one has gone before.."

    és que m'ho has posat ben senzill, company!

    Un gran relat!
    ;¬)

    ResponElimina
  12. Ens han vist rudimentaris....jajajajaja, es clar amb la penjada de polítics que tenim a tot l'enllumenat públic...qualsevol es queda a colonitzar.

    ResponElimina
  13. Segur que, de seguida que trobin un lloc habitable, els de les immobiliàries hi voldran fer negocis construint a tort i a dret. A falta de superfície edificable a la terra, la busquen a l'espai!

    ResponElimina
  14. ment intel·ligent dius? optimista de mena que ets!

    ResponElimina
  15. Pobrets, ja és mala sort. Amb la de mons que hi deu haver per a colonitzar i acaben en aquest cau al que anomenem Terra.

    I encara poden estar agraïts de decidir seguir endavant, que si s'aturen ni que sigui a repostar ja han begut oli!

    ResponElimina
  16. Han tingut sort, el nostre planeta està tant atrotinat que no n'haguessin pogut aprofitar gran cosa...

    ResponElimina
  17. No té res a veure amb el post. Només passava a felicitar-te per la part que et toca, Patrimoni!

    ResponElimina
  18. Ostres, doncs jo ho havia entès malament... m'havia despistat la terminologia dels càrrecs: capità, tinent, alferes... m'havia semblat molt "terrícola", però ara ja ho he entès (m'ha costat perquè tinc una certa intel·ligència, però bastant rudimentària hehehehe)

    ResponElimina
  19. Mira, tal com estant les coses i amb tanta crisi, potser seria bo que haguessin aterrat per si tenien alguna bona idea revolucionària! O és que precisament són els que han hagut de marxar d'aquí?...

    ResponElimina
  20. Ara que llegeixo els comentaris m'adono que jo també sóc rudimentària, com diu l'Assumpta, ja som dues!!! hi, hi!

    ResponElimina
  21. Hahahaha CÈLIA!! M'has fet riure!! :-DD

    Bé som d'intel·ligència rudimentària, però bona gent, eh? ;-))

    ResponElimina
  22. Massa bons, ens haurien d'haver colonitzat i esclavitzat a tots. Brrr! sort que han girat cua.

    ResponElimina
  23. Parlem del planeta piruleta? Ai cara!
    Jo també em confesso ser d'intel·ligència rudimentària... Haurem de mirar de fer un club, Assumpta!
    Bé Xexu, perquè ho has dit, eh... perquè no s'entén! Però és bo!

    ResponElimina
  24. Gràcies a tots pels vostres comentaris, i m'alegro de que us hagi agradat, almenys a alguns. Potser no s'entenia gaire, vaig intentar agafar la història des d'una altra perspectiva, des de la perspectiva alienígena que troba el nostre planeta i la nostra estació espacial. Però clar, al principi havia de semblar que fos al revés...

    ResponElimina
  25. Em semblava que havia escrit un comentari i ara no el veig. Et deia que a mi m'havia recordat les narracions de Fundació de l'Asimov.

    ResponElimina
  26. això, això, que se'n vagin i ens deixin tranquils... que de fet tampoc sóm un gran planeta per estar-s'hi, ens el carreguem nosaltres solets!!!

    (ah, no serà que és la nostra manera de protegir-nos dels enemics això de fer-nos pitjor del què som?)

    ResponElimina
  27. Ocupat, ocupat... també li podien preguntar al planeta què en pensa, no? Potser es duen una sorpresa.

    Bona història :)

    ResponElimina
  28. Uf uf, ja veig la Diana d'"V" menjant ratolins... qui seria el nostre Mike Donovan?

    ResponElimina
  29. molt be capità,una decisió molt respectuosa!!!

    ResponElimina
  30. Sap greu no fer un viatge tan llarg per res... jajaja!

    ResponElimina
  31. Bones! T'invito (tant sols si vols) a realitzar un meme que he encetat al meu bloc.

    http://dcapelca.ebre.cat/2010/11/meme-1-origen-del-nom-del-teu-bloc.html

    Salutacions!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.