dimecres, 27 d’octubre de 2010

Torrini

M'he enamorat.

Tot va començar amb aquest vídeo promocional d'Islàndia. Molt curiós, et venen moltes ganes d'anar-hi. Però, i aquesta cançó? Calia saber de qui era, és molt animada. Buscant, buscant, vaig acabar descobrint que era d'una tal Emilíana Torrini, que com el seu nom clarament fa pensar, és islandesa. Aquí la poso:


Com més l'escoltàvem més ens animava. Va acabar sent i és la cançó per animar-nos que tenim amb els companys, sempre acabem cantant i, ehem, ballant.

És clar, aquesta noia havia de tenir més música, així que, coneixent-ne el nom, calia seguir buscant. Llavors és quan et trobes això:


Caram, quina noia més guapa! A més té la meva edat més o menys, viu a Islàndia, que és un dels meus viatges somniats, em sembla que és baixeta, com a mi m'agraden... ai Emilíana!

I llavors és quan en busques més fotos i veus que no n'hi ha per tant, que el photoshop fa miracles. I a més, el seu estil de música té poc a veure amb la primera cançó que vas conèixer-li. Això sí, segueixes enamorat, però de la seva veu. M'encanta, m'hi he enganxat. Aquí unes mostres més, molt més tranquil·les, però fantàstiques:


I per anar a dormir:


Res, que quan vagi a Islàndia ja la buscaré. Total, allà són quatre gats, segur que la trobo.

32 comentaris:

  1. oh! m'agrada la música i no estic d'acord amb això de que no n'hi ha per tant, és guapa la mossa!!
    I sí, si no ho haguessis dit ho hauria sapigut de seguida, més islandès no ho podia pas ser aquest nom!! on vas a parar!
    molta sort quan hi vagis!

    ResponElimina
  2. Que el photoshop no us faci perdre l'esperança! Amb uns tractaments express de bellesa amb cendres del volcà aquell (no penso ni googlejar per a trobar l'exòtic nom) potser es converteix en la princesa que un dia vareu somiar!

    ResponElimina
  3. tu si que estàs ben 'torradini' company !!!! ;)

    ResponElimina
  4. Ei, la cançoneta del vídeo promocional està molt bé! És animada, m'agrada! I a més, amb aquest bon rotllo et vénen ganes d'anar-hi. Vés que el proper viatge no sigui allà que no hi he estat mai! Les altres cançons no les he pogut escoltar perquè el grooveshark aquest a mi no em va.
    I pel que fa a la Torrini, jo la trobo guapa. Ara sí que veig que ets exigent! Serà possible aquests homes d'avui en dia...?

    ResponElimina
  5. Ei, aquí no hi ha l'opció de dir "m'agrada" al comentari del Carquinyol? És que m'ha fet riure... jijiji

    ResponElimina
  6. Però què has fet? ara totes les lectores del blog ens treurem els talons per semblar més baixetes! :D

    ResponElimina
  7. Estic totalment d'acord amb l'ELUR... fins i tot diré que he trobat fotos en que encara està més guapa que la que has posat tu i que no semblen en absolut retocades...

    Bé, ja he vist l'anunci promocional (veritablement Islàndia és preciós, preciós), he buscat a la noia, he entrat en la seva web i ara estic escoltant la segona cançó... té una veu maca i dolça... per tant, pel que a mi respecta, tens el vistiplau per l'enamorament!! :-DD

    ResponElimina
  8. Si vas a Islàndia, no sé si trobaràs a la Torrini, que tot podria ser, no sé si seguiràs enamorat d'ella, però segur, segur, que t'enamoraràs d'aquest país! A mi encara em dura l'enamorament i no sóc una persona especialment viatgera.

    ResponElimina
  9. EStàs enganxat...però d'Islàndia, quan vagis allà la noia ni la recordaràs, hi ha molt per fer i veure i a la capital també beure.

    ResponElimina
  10. Pensa que a Islàndia hi ha mil racons per buscar! Crec que millor la busquis per aquí, i així quan hi vagis, ja pots haver quedat amb ella en un toll d'aigua calentona, estaria bé oi per trencar el gel més que res.

    ResponElimina
  11. M'encantaria anar a Islàndia... ha de ser fantàstic, però ja t'ho asseguro, que jo no aniria a buscar a la noia... jejeje

    ResponElimina
  12. La noia té una veu càlida i una bellesa tranquil·la. Sí, entenc que te'n puguis enamorar. Islàndia pinta molt bé, i no només per l'anunci.

    ResponElimina
  13. Home, si vols que te la presenti només ho has de dir!!

    Islàndia... uff!! Terra del bacallà!! El Gudjonhsen, vull dir. Els del Barça que vam aguantar-lo tenim casa pagada allà!! No ho sabies?? :-)

    ResponElimina
  14. No la coneixia pas, la veritat. Si vas per Islàndia, busca si fa algun concert per allà. Vés a saber! Potser en fa algun per aquells dies i la pots veure en directe!

    ResponElimina
  15. M'ha agradat molt aquest post. Hi he trobat una mica d'eufòria. He rigut :)

    ResponElimina
  16. La cançó la trobo molt positiva i això m`ha agradat; la noia, doncs mona, però normal.
    El cas és que estic amb la Carme, aquest país enamora, però no recordo si eren guapos o guapes... com que quasi no hi havia gent :)
    salutacions,

    ResponElimina
  17. Ei, m'ha encantat la primera! Ara vaig a per la resta. La trobo guapa i Islàndia també és un lloc somiat per mi; fem un tracte: anem a Islàndia tots dos, tu et quedes amb l'Emiliana, jo em busco un islandès i tots contents. Fa?

    ResponElimina
  18. doncs va, a Islàndia falta gent! ja tens un altre motiu per anar-hi. Et té captivat, potser allà hi trobaràs l'Emiliana o altra noia que reuneixi tot el que t'agrada.

    ResponElimina
  19. Però...a Islàndia no s'anàvem a trobar tu i jo?, tranquil, ho entenc... jajajaja XD

    ResponElimina
  20. Com que sóc una friki del Senyor dels Anells, jo la vaig conèixer gràcies a la seva cançó "Gollum's song", i llavors la vaig anar seguint...
    De fet, la última cançó que has posat "Serenade", la tenia com a banda sonora del blog quan hi tenia música.
    Si vas a Islàndia pregunta-li a en Garbi, hi va anar l'any passat, crec.
    Noaltres tenim uns amics que s'hi van estar tres setmanes un mes d'agost, i entre les increïbles fotos i la il·lusió amb què ens explicaven el tour, ens en van fer venir moltes ganes!

    (per cert, durant un temps vaig pensar que la Torrini era italiana... no sé com no vaig caure que era islandesa de bon començament, hihi)

    ResponElimina
  21. Intenta fer-te amic d'ella pel feisbuc. Ai, no. Que no en tens...

    Mecatxins!

    *Sànset*

    ResponElimina
  22. Però com molar tant la Torrini aquesta!! M'encanta aquesta música...No sé perque em recorda a "Adele" (la seua cançó, "Tired", et sonarà). M'agrada molt, de veritat! Gran descobriment que et dec ja...A vore si puc pensar en alguna cosa que t'agrade i busque...quin tipus de música escoltes?

    Salutacions des de VLC!

    ResponElimina
  23. Hahaha, quina gràcia! Doncs res, com bé dius tu, no és un país molt gran, és un repte assolible!!!

    Molta sort en la teva cerca! Sí que transmet bon rotllo la cançó!

    ResponElimina
  24. Moltes gràcies pels vostres comentaris, m’he divertit molt amb tot el que heu dit i també contestant-vos. No hi ha com posar-hi una mica d’humor, de vegades.

    Elur, sí que és guapa, però no tant com surt en algunes fotos. Però té una cara graciosa i pigada. La música enganxa, té cançons que recorden a la seva compatriota Björk, que m’agrada força, i la veueta que té em té captivat. Però això del nom si que és estrany. El pare és italià, és clar, i la mare islandesa. No té tanta pinta d’esquimal, la barreja trobo que ha quedat prou bona, com diria la Guillermina Motta.

    Missis, cal que ara et tractem de vós ja que has afegit el Mr al nom? Ja m’ho diràs. És sorprenent que a ningú se li hagi acudit crear tractaments miraculosos del que sigui amb la cendra del volcà en qüestió, o potser ho han fet i jo m’ho he perdut. La qüestió és fer diners.

    Carquinyol, no vegis com vaig riure amb el teu comentari, ostres, m’hi vaig passar una bona estona! Torradini, diu!! Sóc de cor senzill, em fan gràcia aquestes coses…

    Guspi, com que no et va el grooveshark? Has provat de fer ‘play’? És bromaaaaa. No ho entenc, potser et falta algun plug in o alguna cosa d’aquestes, a mi mai m’ha donat problemes.
    Que sóc molt exigent dius? Per quina característica? Per guapa? Per baixeta? Pensa que el fet de ser d’Islàndia es pot negociar. Si compleixes els requisits envia un currículum, i ja et trucarem.
    Si s’ha de votar comentaris també em quedo amb el d’en Carquinyol, vaig riure una bona estona amb la brometa!

    Marta, els talons estan prohibits en aquesta casa, hauré de posar una senyalització de prohibició de talons i una de recomanació de no portar maquillatge.

    Assumpta, jo també he vist algunes fotos que semblen com d’estar per casa, i això està molt bé, ja que està per casa, podria estar per la meva!
    T’agraeixo la teva benedicció a l’enllaç perquè sé que em vols bé. L’Emilíana i jo serem molt feliços, però no t’oblidis d’avisar-la a ella que de vegades tinc mala llet, i de que el bacallà no em fa el pes.

    Carme, m’ha fet gràcia com l’anomenes, la Torrini, jo li diria així. Em sembla que avui estic tontet perquè estic llegint els comentaris i contestant-los tots amb un somriure als llavis. Deu ser l’amor, ai! Sí, tinc moltes ganes d’anar-hi, i segur que em semblarà espectacular. I ves que quan em trobi allà a -20ºC a l’agost no tingui ganes de quedar-m’hi!

    Garbí24, sempre tindré un pensament per la Torrini. No sé per què, quan penso en ella penso també en géisers. Per què serà?

    Agnès, per una primera cita trobo precipitat això de quedar en pilotes en una font termal. Ho deixaré pel segon dia això.

    _MeiA_, millor, perquè així no ens barallaríem. Ja que hi som, també aprofitaria per veure el paisatge una mica.

    Joan, em sembla que no deu ser l’estàndard de noia d’allà, però el fet de tenir un pare italià, que me l’imagino com un ‘pizzero’ rabassut i amb bigoti, l’ha feta més apta pels nostres gustos. M’apunto aquesta noia com un atractiu més que té aquell país, que prou que m’atreu ja per si sol.

    Sr. Banyera, mira si arriba lluny la meva estimació per Islàndia i les ganes que tinc d’anar-hi que en Gudjonhsen no em desagradava, va tenir mala sort, pobret. Jo el fitxava sovint quan jugava al PCFutbol, abans de venir al Barça! I no podrien pagar el lloguer del cotxe, que és el més car de tot? Quan me la presentes?

    Albert BiR, no has dit cap ximpleria! M’ho hauré de mirar, tu. A veure si finalment hi anem l’estiu que ve, i potser té nou disc, que ja li toca. Encara podria fer la gràcia d’anar-la a veure. Seria curiós, oi?

    ResponElimina
  25. El tacte, com es nota que passes poc. I és una sort que quan passes et trobis alguna entrada mínimament divertida o distreta. Me n’alegro.

    meloenvuelve, benvinguda al Bona nit. Sí, és mona la noia, i m’agrada la veu que té, la trobo especial. I és cert que a Islàndia hi ha molt poca gent, suposo que fora de Reykjavík no deu haver-hi ni una ànima.

    Ferran, espero que les altres no t’hagin decebut, són més lentes, però m’agraden per la veu i per algunes coses que diu. És música molt agradable. Per mi tracte fet, no ens barallarem pas! Si jo em puc quedar amb la Torrini, tu et pots quedar els islandesos de dos en dos, si vols. Només tinc un referent al cap, el futbolista Gudjonhsen que va jugar al Barça, què et sembla?

    rits, ho afegeixo a la llista de motius per viatjar allà, però la llista ja era llarga. Em sembla que les islandeses estàndard deuen ser massa altes per mi, això em comenten. Aquesta perquè és filla d’un italià, i tampoc no en sé l’alçada, em baso en algunes fotos que he vist.

    Xica, i ens hi podem trobar, cap problema. Si em demostres que cantes com ella o millor, encara en podem parlar. Farem unes proves de so, i a veure què.

    Kudifamily, no m’hi vaig fixar a la ‘Gollum song’, de fet, em va sorprendre saber, després de consultar la discografia de la noia, que havia interpretat aquest tema, que ja havia sentit, però que no crec que l’hagués relacionat mai. Jo també sóc molt friki del Senyor dels Anells, però la música no me l’he escoltada tant.
    El Garbí no és l’únic de per aquí que ha anat a Islàndia, d’opinions no me’n faltaran, això segur. També conec gent fora dels blogs que hi ha anat. I jo que em pensava que era estrany per voler-hi anar. No descarto preguntar-los coses si al final fem un cop de cap. Espero que sigui aviat.
    Italiana? Però com pot ser? Què t’ho fa pensar? Jo no ho hagués dit mai!

    Sànset, que malparit, tu vinga posar el dit a la nafra!

    Olguen, molt bona l’Adele també, ‘Tired’ potser és la millor, però no oblidem ‘Chasing pavements’, molt gran també. Jo fa temps que no tinc un estil massa definit, escolto molt la ràdio, i m’enganxo al que m’agrada. La Torrini ha estat un feliç accident perquè no l’he sentit mai a cap mitjà. Si t’agraden aquestes mosses que canten jo te’n podria recomanar alguna més i em dius el què. Unes de més especialetes, Regina Spektor (parar atenció a ‘On the radio’ i ‘Fidelity’) i Marina & the Diamonds (i no et perdis ‘I am not a robot’)

    Laia, el país és gran, però hi ha molt poca gent, i la majoria tota entaforada a Reykjavík. Per tant, penso que si sec prou estona en un banc de la capital acabarà passant per allà segur. Ostres, si me la trobo, ja en sentireu a parlar!

    ResponElimina
  26. uiiisss a mi em fa molta mandra haver de demostrar res...queda't amb la Torrini! :P

    ResponElimina
  27. Home, no cal que l'avisi de tot això, ja prou que ho notarà aviat!! :-DD

    I això de que no t'agrada el bacallà és de veritat? (el peix) o et refereixes al pobre Gudjohnsen (perquè veig que mig el defenses davant d'en Banyeres)... No t'agrada una bona esqueixada barrejant cuina i cultura catalana i islandesa? Què millor? (M'acabo de menjar una magdalena però ara mateix, sense cap problema, em menjaria una escalivada deliciosa amb tomàquet, fesolets, olives negres i bacallà esqueixat!! ostreeees!!!)

    ResponElimina
  28. També m'han agradat, les altres. Té una veu maca, aquesta noia; m'agrada la seva música, pel que he pogut sentir...

    Del tema Gudjohnsen en podriem parlar; només que em sabria greu que la seva dona s'empipés, però bé, jo no li explicaré res, hihi...

    ResponElimina
  29. Exigent perquè jo a la noia la trobo guapa i tu vas dir que vas buscar més fotos i que no n'hi havia per tant...
    Per cert, play... Jo a tu sí que et daré play!
    Currículum... Ai mare meu!

    ResponElimina
  30. Xica, ja podries mostrar una mica d'interès, no? Vaja. Però si em quedo amb la Torrini després no et queixis, eh?

    Assumpta, jo i el peix no ens portem massa bé, no en solc menjar perquè de petit m'agafava al·lèrgia. Ara he descobert tot un món (qui diu ara diu fa 10 anys...) amb el sushi, així que el peix que menjo sol estar cru. Recordo que l'esqueixada de bacallà m'agradava, però fa eons que no la provo. El bacallà no era del peix que més em desagradava, i curiosament, en Gudjohnsen sí que m'agradava, però reconec que no tenia nivell Barça. Bé, potser l'hagués tingut, però no va tenir oportunitats. A veure si ara l'haurem de trobar a faltar com a davanter centre suplent (que en realitat era davanter centre i no centrecampista!!), ja que en Bojan demostra cada dia la seva incapacitat per estar a l'alçada.

    Ferran, celebro que t'agradi la meva amiga Torrini. Tu no ets gelós, no? Doncs la dona que s'aguanti. El problema és que actualment juga a l'Stoke City a Anglaterra, així que si anem a Islàndia n'hauries de trobar algun altre.

    Guspi, és guapa la noia, però en algunes fotos surt millor que en altres, no ho negarem, oi? Hehehe, m'has fet riure amb això del play. Però no contestes, has fet click al play o no? Ara hi anava una emoticona d'aquestes amb la llengua fora, però no la posaré! Ja tens preparat el currículum? Encara no he rebut res.

    ResponElimina
  31. Nem a veure... Com havia de clicar el play si no em sortia??!! Total, que no vaig fer clic al play...(riu, no et tallis, riu...) Però ara ja em surt i ja ho puc fer!!!
    Com pot ser que no t'hagi arribat el currículum? Jo te l'he enviat a l'adreça "latorrinidelxexu@gmail.com" que no és aquesta???
    Per cert, canvia't l'adreça perquè això de la torrini del xexu sona fatal... :)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.