Arriba el juliol i això vol dir que molta gent començarà a marxar de vacances, i els altres ens quedarem a mig gas. Potser es notarà més a l'agost, però com passa cada any segur que hi haurà una davallada de participació a la catosfera. Recordeu la campanya que portava aquesta imatge com a bandera:
Doncs sí, ni s'us acudeixi deixar les vostres mascotes abandonades a la carretera, però no era d'això del que volia parlar. Molta gent té tendència a abandonar els seus blogs a l'estiu, i deixar-los allà morts de fàstic. I jo us dic que no! No abandoneu els vostres blogs en aquests dies estiuencs, penseu una mica en ells i en la gent que ens quedem sempre per aquí. El vostre blog no es mereix això. Ell mai no ho faria!
Jo no l'abandonaré fins el dia 20 de juliol, a partir del qual marxaré 20 dies de vacances. Espero tornar el dia 10 d'agost.
ResponSuprimeixEll no ho faria, però jo necessito un descans blocaire de la mateixa forma que necessito un descans laboral !!
ResponSuprimeixAixí que ja estic preparant les maletes (virtuals), que les altres les utilitzo tot l'any !!!
Xexu, ja pots comptar-hi... no abandonaré els blogs durant l'estiu... potser canviaré una mica el meu ritme, això sí!
ResponSuprimeixhome vist així... potser tens raó. Fa pena i tot!
ResponSuprimeixel problema és precisament aquest: ell, el molt mal parit, no ho fa mai!!!! ;)
ResponSuprimeixJajajajaja BONÍSSIM!!!
ResponSuprimeixEt prometo que avui mateix pensava tancar quinze dies per desconnectar una mica... però després he pensat "i qui vol desconnectar??"
Això sí, la setmana que ve, del 5 al 9 vaig als Cursos Bíblics de l'Associació Bíblica de Catalunya, a Tarragona... pels matins. A les tardes ja faré la meva vida normal... però m'agrada passar els apunts i tal.. són cursos que són una passada i val la pena tenir el cap en ells quan es fa... De totes formes, no abandonaré els blogs, no :-))
Molt bé,molt original...el primer moment m'he imaginat que es tractava dels animals.
ResponSuprimeixIntentaré seguir el consell^^.
Pffff... Doncs jo ho passaré malament, si ja ho estic fent ara, això... El tinc molt abandonat, no perquè me'n cansi, simplement perquè estic en un moment de la vida que em costa molt inspirar-me... Poso una pàgina en blanc davant meu i... simplement... no em surt res decent! Espero que l'estiu em revitalitzi i m'ajudi a poder expressar tot el que sento com sempre...però mai el tindria oblidat, ho prometo! I ho saps!
ResponSuprimeixMolt bo, això farà que algun que altre es salvi del tancament......doncs la gent a l'estiu s'oblida una mica de les coses i quant arriba l'hivern li fa mandra posar-si.....AGUANTAREM!!!!
ResponSuprimeixDe totes maneres, als animals abandonats a la carretera, no tornen a cercar-los passades les vacances.
ResponSuprimeixI els blogs, tret que hagis oblidat la contrasenya, reprenen l'activitat passat el periode vacacional.
De vegades, encara que no facis vacances, la calor tampoc acompanya gaire a passar moltes hores davant la pantalla. Però sempre es troben iniciatives interessants durant l'estiu. Hi estarem atents!
hahahaha molt bona XeXu!! Per cert, si vols podem iniciar una campanya catosfèria de "No l'abandonis!!". Home, tot depèn de si on estàs tens connexió o no a internet, que també fa!
ResponSuprimeixNo garanteixo res, però com últimament estic amb una mica de crisis creativa, potser em prenc vacances i tot...
hahahaha! Que bandarra! Cadascú que faci el que vulgui, home! Tot i que, amb aquesta situació de crisi i de pujada de l'IVA, vés a saber quanta gent marxarà de vacances... Jo faré vacancetes, però em temo que m'emportaré l'ordinador per continuar treballant si m'envien feinetes, així que estaré connectada. I tenim c@ts, oi? :D
ResponSuprimeixNosaltres només farem, oficialment, una setmana de vacances. Intentarem mantenir la casa animada i activa durant la resta de dies... però amb la caloreta que fa...
ResponSuprimeixdoncs jo m'estava plantejant deixar-lo en repòs durant una temporada...
ResponSuprimeixestas fatal nen! jajaja
ResponSuprimeixARRIBA LAS HACHAS!
ResponSuprimeixNo ho farem pas!
Només faltaria!!!
*Sànset*
No ho faré, almenys no TOT l'estiu :-))
ResponSuprimeixjeje, que bo el post nen!! No és que marxi molt lluny, però sí que dic que me'n vaig a la muntanya a buscar la fresca i sense ordinadors, així que aquelles setmanes "abandonaré" el meu estimat bloc i els vostres. Després faré una marató per posar-me al dia. Serà a l'agost però, fins llavors estaré aquí donant la tabarra!!
ResponSuprimeixno l'abandonaré, només el narcotitzaré mentre sigui fora ;) ah! és cruel? bé, doncs el criogenitzaré :P
ResponSuprimeixJeje, em pensava que parlaves d'animals! No ho sé què farem... a part de treballar... ja ho veurem, però segur que segueixo passant pera aquí per llegir-te: faci calor, o plogui a bots i barrals. Això que no falti.
ResponSuprimeixNo no crec que l'abandoni pas....em penso que aquest any no faré cap viatge...o sia que hauré de viatjar a la catosfera!
ResponSuprimeixJo l'estiu passat, i gràcies al Wifi públic, vaig passar-ho molt bé bloguejant en banyador i amb el geladet sempre a tiro.
ResponSuprimeixAquest any penso repetir. De geladets també, clar! (el banyador sí que és nou)
Je,je molt bo! Jo en comptes de deixar-lo penso engrescar-m'hi més per fer-te suport.
ResponSuprimeixJo no tinc cap blog... és que mai m'he sentit prou responsable com per cuidar-me'n :)
ResponSuprimeixjajajajajjaaja!!!!! :)) que bo!!!!! jo he baixat una mica el ritme a final de curs però ara que tinc vacances tinc més temps per tot així que no, no l'abandonaré! :)
ResponSuprimeixCom que no tinc vacancces a l'agost i només una setmana aquest juliol. Com que estaré amb una dinpamica de treball normal, no abandonaré pas el bloc.
ResponSuprimeixjajaja, estàs fatal!!!!
ResponSuprimeixni una miqueta? ni uns dies per tenir idees brillants i posts memorables?
ho tindré en compte (xò de fet les vacances les tinc al setembre, i llavors ja haurà tornat tothom i per tant ja no trobaràs a faltar posts)
Molt bo però ara tinc remordiments perquè jo seré una que l'abandonarà. Però el meu bloc és comprensiu i m'esperarà.
ResponSuprimeixMolt bo! Jo l'he abandonat uns dies però torno a activar-lo i potser a l'agost el deixaré uns altres dies però tornaré
ResponSuprimeixjejeje, molt bona proposta! Jo em pendre la llicència de deixar-lo uns dies, però el tinc ben educat i sé que m'esperarà ;)
ResponSuprimeixBuf! No és l'estiu que em fa abandonar el bloc. És un nen de 3 anys i una nena de 5 mesos!
ResponSuprimeixTu no estàs bé, no? com se t'acudeixen aquestes idees? :P
ResponSuprimeixAra que ja he acabat tot el procés de les oposicions, torne i em quede...el blog serà un dels xicotets plaers d'aquest estiu.
XeXu, ara que he mig tornat, intentaré ser-hi més present i tornar a llegir-vos, i a tornar a escriure.
ResponSuprimeixUna abraçada :)
Babunski, amb aquests motius tan preciosos, estàs disculpat si falles algun dia ;-))
ResponSuprimeixUfff fa unes vint-i-sis hores que vull fer un post, però tinc massa calor... de veritat que no podem abandonar una mica?
ResponSuprimeixVa, aniré a buscar una cançoneta i faré un post musical... o no... no sé...
Va... ho intento... intento fer el post... ufff
Les entrades programades s'hi valen?
ResponSuprimeixMoltes gràcies a tots i a totes pels vostres comentaris. Si he aconseguit arrencar-vos un somriure amb aquesta ximpleria de post, aquest era l'objectiu. A l'estiu el ritme de la catosfera baixa molt, això ja ho sabem. Però és una llàstima deixar els blogs apartats durant aquest període, no? Potser els que diuen que se'ns fregeixen les neurones amb la calor té raó, però alguna cosa sempre surt. Bé, jo he de dir que aquest blog no tanca mai, estigui on estigui del món, sempre i quan sigui capaç de trobar una connexió, que penso que, a dia d'avui és relativament senzill. Una altra cosa és no buscar-la. Però ser-hi, hi és. I no, no valen posts programats, hombre ya! Ja està bé de programar les publicacions, sobretot quan no ets present! Si és que t'agrada que surtin a una hora concreta, doncs mira. Però això de fotre el camp, abandonar el blog, i a sobre deixar-lo pencant a ell solet...! Solidaritat amb els blogs abandonats!
ResponSuprimeixVolia comentar aquest post fa dies...
ResponSuprimeixMmm... A mi m'agradaria complir amb el que demanes Xexu, però ho dubt una mica, me sap greu. Ara també estic escrivint en altres àmbits i no tenc tant temps pel blog, més que a l'estiu tenc més vida social i ganes de sortir... No crec que l'abandoni al 100% però crec que el meu ritme serà tan baix com el d'ara o fins i tot és possible que una mica més. Un post divertit el teu ;)
Ha ha! M'ha semblat genial. Jo torno d'una setmana de vacances i he aconseguit que el blog no se m'adormís. Sóc una persona responsable...
ResponSuprimeixI no ho faig, de debo que no, pero no puc escriure, coses...
ResponSuprimeixPerò vaig llegint