dimarts, 5 de gener de 2010

Carta als Reis

Estimats Reis Mags,

Aquest any passat he estat... força dolent. He visitat molt poc la meva família i n'he parlat malament, els he donat molt poca importància. També he estat una mica egoista i no he estat tan pendent dels amics com m'agrada. Això és perquè intentava pensar una mica en mi, però tampoc no m'he cuidat gens ni mica i he dormit poc i menjat malament. He perdut la paciència massa ràpid i m'he emprenyat. He tingut mals pensaments sobre algunes persones i he amenaçat amb trencar les cames de la majoria. He intentat valorar sempre el que feien per mi, però no estic segur d'haver-ho aconseguit. També he estat força borde i no he tractat algunes persones tan bé com es mereixen.

Per tot això, dir-vos que agrairia que em portéssiu els bons calerons que em deixeu cada any, però que entendré si decidiu deixar-los a algú altre que s'ho mereixi més. No cal que em porteu carbó de sucre que ja he menjat prou dolços aquests dies.


Atentament, 

XeXu

34 comentaris:

  1. Després de tot això... pensava que anaves a demanar un bon tros de carbó de sucre... :)

    Estic segura que no t'has portat tan malament com dius! Bona nit de reis i tapa't que fa fred!

    ResponElimina
  2. però ànima de càntir! que no t'han ha ensenyar a identificar els danys col·laterals i mentir bellacament? Així no anirem enlloc! :) Segur que, qui t'estimi, no t'ho tindrà en compte :)

    ResponElimina
  3. Ostia! Perdo pero et portes aixi i a sobre et porten alguna cosa mes que carbo???? Ara entenc que si soc bona no em duran res ...

    ResponElimina
  4. Bé, tens un any nou per compensar tots aquests errors i plens d'oportunitats.
    (No sé perquè ara he recordat aquesta frase:Bona nit i bona sort^-^!)

    ResponElimina
  5. Vols dir que ets tan dolent com dius??

    ResponElimina
  6. Xexu, no em crec que siguis tant i tant dolent!!!!

    A mi tampoc em duran res...

    Un petó.

    ResponElimina
  7. Vols dir que no han inventat ja el carbó light? :-D

    ResponElimina
  8. Un cop escrita la carta la pots guardar per l'any que ve i llavors tornes a passar balanç. Ara no t'hi amoïnis.Reconèixer-ho és un pas endavant.
    Ves a dormir d'hora. mai se sap :)

    ResponElimina
  9. "els bons calerons que em deixeu cada any", dius? I com t'ho fas, perquè cada any et deixin bons calerons? Hi ha truc? El compartiries amb un col·lega "bloguil"?

    A més, vejam, si sent taaan dolent com expliques et porten "bons calerons"... pse, nen, a nosaltres no ens la fots: aquí hi ha truc!

    PS: Ens l'explicaràs? ;)

    ResponElimina
  10. Tu tens dues cares? Perquè no t'he reconegut gens... O potser exageres?

    Vinga, "nen", a fer nones.
    Bona nit, bons Reis i petonets! :-)

    ResponElimina
  11. que malament que et vens a tu mateix, Xexuuu!!! com deien a aquella pel·lícula, ningú no és perfecte! ;)
    Però els regals als reis s'han de demanar de totes maneres! ja decidiran ells si ens els porten o no! Jo he sigut boooona bonísssssima! Ale, per a que veges com sóc de bona bonísssssima compartiré amb tu els meus regalets! ;)

    ResponElimina
  12. Una mica dolentot....ja s'ha de ser que ser massa bon nen es molt avorrit, veuràs com alguna cosa et deixaran

    ResponElimina
  13. doncs a mi em sembla q has sigut molt exigent, ara q si no saben on portar els calerons, m'ofereixo voluntaria!!

    ResponElimina
  14. Àpala XeXu! que ja l'has dit ben grossa!

    No em crec pas que siguis tan dolentot com ens vols fer creure.
    I si és així, com t'ho fas per a que tot i així dius que et deixin tants calerons? hahaha.

    Bona nit, aquesta d'avui especialment!!!
    =)))

    ResponElimina
  15. au va, tan gran i encara escrius la carta als Reis? que no saps que se'ls hi pot enviar un sms??

    espero que et portin carbó, per si tens barbacoa, vull dir ;*)

    ResponElimina
  16. la sinceritat i la pròpia autocrítica és molt millor i pesa més a la balança que l'haver-te portat "malament".... Ets bona gent XeXu, molt bona gent :) Un petó.... i segur que et duran el que vols o necessites!

    ResponElimina
  17. Per aquí no ens acabem de creure que siguis tan dolent. Áquests dies acostumen a aprofitar-se per a fer bagatge del que s'ha fet durant l'any anterior. Per desgràcia, no sempre es pot veure ni estar tant amb la gent més propera com es voldria. És més, sovint el propi sentiment de comprovar com no es pot ajudar a tothom acaba fent mal a un mateix. Però sempre s'és a temps de recuperar aquest temps.

    ResponElimina
  18. Massa, massa dolentot no has estat, però si portessis millor vida i més relaxadeta segur que no t'emprenyaries tant! Les ires es contenen millor i la gent t'ho agrairà! No sé què deuen pensar els reixos des de la seva poltrona, no sé! Mira, millor desitjar felicitats, o amor que és molt millor!

    ResponElimina
  19. Segur que deixaran aquesta carta arraconada i et portaran una bona sorpresa!

    ResponElimina
  20. i què, s'han portat bé els reis ?

    ResponElimina
  21. Perquè "empènyer als teus amics a fer coses de les que més tard n'estan contents"? o "cuidar uns gats entremeliats i fer que no els falti de res, malgrat els disgustos que et puguin donar"?


    La tria de coses a destacar pot tenir moltes cares, i la valoració de les coses triades també. No crec que el teu balanç sigui just, però si tu ho creus així i no t'hi sents còmode, tens tota una vida per modular la teva manera d'interaccionar amb el món. És qüestió de fil i agulla...

    ResponElimina
  22. Què vol dir "carbó de sucre"? jejeje Carbó de veritat, negre i ben negre :-PP

    Haver estat tot el dia fora i arribar després d'un comentari com el de Gerhart em permet dir que ja veus el que has de fer ;-)

    Tenir més paciència, no anar pel mon trencant les cames a la gent, adonar-te de la gent que t'estima (sí, la teva família també... que els estic agafant carinyo i tot, pobres... que, a sobre, et regalen calerons) cuidarte més, molt més (sí, sí, XeXu, has de dormir més, que és per la teva salut, xiquet) menja força fruita i verdura :-))

    Com diu el teu amic, és qüestió de fil i agulla ;-)

    ResponElimina
  23. Reconèixer els errors és el primer pas per esmenar-los... Vas ben encaminat. Jo tampoc és que hagi viscut el 2009 amb una actitud angelical... he fet el que creia... i com deiem al post anterior... el mirall no se'm trenca, però el balanç és postiu perquè he fet el que creia en cada moment.... i això els Reis ho valoren.

    I sobre els diners... cal ser pràctic, directe i honest. diuen que no donen la felicitat, però hi ajuden... si te'n sobren no et faré un lleig.

    ResponElimina
  24. i així què? podrem fer una bona barbacoa o què? jo puc portar el que m'han dut els reis també, tot i que no sé com s'ha de cuinar el no-res, si al punt o poc fet... tu què en penses?

    i ara que ja s'ha acabat tota aquesta cullonada de l'esperit nadalenc, et puc trencar les cames o què?

    ResponElimina
  25. Segur que els reis han estat millor del que t'esperaves ;)

    Bon dia!

    ResponElimina
  26. Bé, primer de tot cal reconèixer-ho, i tu ho has fet. Amb això ben clar, només cal posar-s'hi, i segur que l'any que bé es portaran millor (en el cas que aquest no s'hi hagin portat, que mai se sap...)

    *Sànset*

    ResponElimina
  27. doncs a mi em sembla una carta que podria fer servir jo mateixa... és el que jo també hauria de dir si l'escrigués!

    ResponElimina
  28. Aquest post tenia dues lectures. La primera i més clara, és que em declaro culpable de tot el que he dit penso que no he estat bo en totes aquestes coses. Però bé, suposo que algunes coses sí que les he fet bé, o mig bé.

    La segona lectura era dir que no sóc cap cas estrany, que totes aquestes coses dolentes i d'altres les fem una mica tots, però pocs us heu donat per al·ludits. La Kika i en Met em sembla que són els únics que s'hi han reconegut, i estic seguríssim que no són els únics dolentots que hi ha. Tots fem coses malament vulguem o no, però tenim els nostres interessos que de vegades es contraposen als d'altres persones.

    Això no pretenia ser cap balanç perquè el balanç ja el vaig fer anteriorment. Només són coses de les que em puc declarar culpable, i que podria millorar, a veure si n'aconsegueixo algunes. Ningú més es reconeix en cap de les coses que dic?

    Els Reis han estat bons, tant com sempre, ja que m'ho perdonen tot. Sí, responent a alguns, sent tan dolent m'han portat el mateix de sempre.

    Finalment, responent a l'Elur, que és qui s'ho ha pres més en conya, dir que el post s'anava a dir 'Mail als Reis', però no em va sonar bé, almenys tan bé com 'Carta als Reis'. De carbó poc per no dir gens, i dir-te que no cal que passi l'esperit nadalenc per voler trencar les cames a algú. Quan vulguis pots venir a fer-ho, però vigila que no te les trenqui jo primer.

    ResponElimina
  29. ja! primer m'hauries d'atrapar!
    tu ves dient tonteries que jo me les iré prenent en conya.
    saps què passa? que ja han passat les 'festes' i és com si m'haguessin tret un pes de sobre, ahir vaig deixar anar llast passant-me el dia completament sola i sense sentir-me'n ben gota. i mira... fa fred i plou i segur que a la Garrotxa hi neva i estic conyona, què vols fer-hi... i tu fuges d'estudi, per quan la barbacoa, è? è? jejejejejeje

    una abraçada!

    ResponElimina
  30. Que vulguis tenir cura de tu mateix no hauria d'implicar que deixis d'estar pendent dels teus amics, XeXu: t'has de preocupar més de tu, però sense preocupar-te menys dels altres, home! ;)

    I deixa de dir-te egoista per voler tenir cura de tu mateix. Com més et cuidis tu mateix, l'atenció que mostraràs envers els altres serà de més «qualitat». :)

    ResponElimina
  31. Segur que els Reis et deuen haver dut alguna cosa perquè la teva deu ser la carta més sincera que han rebut... perquè tots els que encara n'escribim diem que hem sigut bons minyons... però alguna que altra trapelleria hem fet ;)

    Bon any!

    Maria

    ResponElimina
  32. No, no, jo em vaig portar mooooooooolt bé i he estat mooooooolt bo durant tot l'any. El que no m'explico són aquestes carretades de carbó que hi ha al menjador de casa…

    ResponElimina
  33. Saps què penso que és bo veure els errors d'un mateix, sense que aquests ens enfonsin, és clar. Veure on ens equivoquem ens ha de servir per rectificar si ho volem canviar, res més.

    Però no penso que siguis mala persona, normalment les persones que realment són dolentes no acostumen a reconèixer gaire els seus errors i tiren les pedres a les teulades dels altres.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.