divendres, 4 de setembre de 2009

El temps a internet

Quan vaig tornar aquest dimarts passat, em vaig trobar més de 160 posts per llegir, que vindria a ser més o menys un per cada blog que tinc al lector, però repartits de forma desigual, és clar. També tenia alguns mails per contestar, i encara me'n queda algun, però més o menys ja m'he posat al dia. Hi he dedicat molta estona, però ha valgut la pena.

Ara bé, com tots sabeu, el temps a internet és molt relatiu, no t'hi poses només un momentet i ja està, si comences, el temps es deforma i sols estar-hi quatre vegades més del que esperaves. Això ho saben molt bé els informàtics i similars, i per això hi ha una taula d'equivalències de temps, és la següent:

És de l'humorista gràfic J.R.Mora.

No em direu que no us hi sentiu identificats? O seré jo l'únic malalt?

35 comentaris:

  1. Aixòs en el meu cas no passa! Avui, pransemple, havent dinat he engegat l'ordinador un momentet de re per posar la Mula i goita... calculo que d'aquí a re l'apagaré i aniré a sopar... :P

    ResponElimina
  2. Donc aquesta taula forma part de la meva vida ses que vaig enganxar-me al món dels blogs...
    Ara mateix estic dins el "Sólo miro el correo"... i ja porto hora i mitja ;-)

    ResponElimina
  3. I tant que m'hi sento identificat! Però m'agrada :-)

    ResponElimina
  4. si li ensenyo aquesta taula al meu cap o als meus amics quan arribo tard per escriure mails, creus que colarà i no arrufaran el nas?

    ResponElimina
  5. Clavat tu! les equivalències són perfectes i exactes... tal com les utilitzo jo.

    Ja veig que no ets l'únic malalt... som una pila.

    ResponElimina
  6. Jo sí!!! I quan no puc, que l'horari mata, tinc mono, però molt de mono, iencara més, em sento com si deixés de banda afers importants, persones importants...

    ResponElimina
  7. mmmm.. vale, vale, sí ho admeto. Però jo ho faig més escalonadament. Llegeixo 2-3 blocs, marxo faig alguna cosa, torno, marxo... perquè sinó em torno lela. Però sí, m'hi passo bastantes estones, fins i tot jugo al mahjong. aix!!!

    ResponElimina
  8. som tants els que ens hi veiem reflectits

    ResponElimina
  9. Una taula ben certa , ja t'ho dic jo , que quant els nens agafen l'ordinador...............

    ResponElimina
  10. Aix Xexu, que em sembla que no ets pas l'únic malalt, que això s'encomana i de quina manera!!!!
    I ho del correu, avui estic intentant esbrinar quin foc s'ha calat, pq tinc la safata d'entrada plena, i el vaig mirar ahir!!!!

    Petons.

    ResponElimina
  11. I és que segons com, què i quan, el temps es dissocia...

    ResponElimina
  12. Doncs això dels blocs em porta temps, però m'agrada i llegir els correus també. O sigui que també m'hi veig reflectida.

    ResponElimina
  13. ei!!! que em sento culpable de passar-m'hi tantes hores. Que m'hi he posat a les 6 i ja són les 9 ! Ja veig que això és un Ya voy!
    Què hi farem!

    ResponElimina
  14. Jejeje aquesta taula la vaig inventar jo :-))

    Crec que hi ha una Llei Científica que diu que és absolutament impossible connectar-se i estar el temps inicialment previst. Així que no cal preocupar-se. Si no és pot, no és pot. No és culpa nostra, és que "és així" :-))

    ResponElimina
  15. Hahaha fantàstic... ho ha clavat aquest home :-)

    Això és que internet és una altra dimensió, i el temps passa més lent que per la resta de mortals no internautes...

    ResponElimina
  16. Culpable! També m'hi veig reflectida...^-^

    ResponElimina
  17. jo fa cinc minuts que m'hi he posat... mai hauria dit que es poguessin fer tantes coses en 5 minuts...

    ResponElimina
  18. una taula molt fidel amb la realitat xexu. crec que, alguns dies, el plego a dos quarts queda curt i tot.

    ResponElimina
  19. Això ho saben molt bé els informàtics i els propietaris de cibercafès i similars, jejjej...

    Molt bo, el post!

    ResponElimina
  20. Ufff com si m'hagués espiat quan aquest senyor va fer la taula... M'ha retratat!

    Ah! Jo també jugo al Mahjong i al Mumu... :P

    ResponElimina
  21. Completament identificat. "Ja vaaaa!", o "un segon que miro el correu" son les meves frases estrella jejeje.

    ResponElimina
  22. que bo! trobo que tens molta raó, sóc la primera a quedar-me més estona de la necessària davant de l'ordinador. A més a més... sempre apareix algun enllaç interessant on donar-hi un cop d'ull.

    ResponElimina
  23. Ah jo no em poso ni temps, de fet no estic tot el rato davant l'ordinador. Ara vinc ara torno... vaig a fer el dinar, després torno a posar-me...i així anem fent :)

    ResponElimina
  24. A mi em sona de quan la meva senyora està tancada al lavabo...

    ResponElimina
  25. com que m'estic un "momentin" aquí et puc dir que és una gran veritat!

    ResponElimina
  26. completament en sintonia amb la taula de temps en qüestió...
    aix...
    quin vici!

    ResponElimina
  27. Genial!!! Per això vas posar el rellotge aquell que et feia adonar de com se t'havia fet de tard, oi? Per cert, on és? Identificadíssima!

    ResponElimina
  28. Identificadíssim jo també! (com tota la resta, pel que he anat llegint). Ahir, de Salamanca estant, vaig trobar un cafè amb internet. Vaig pensar, com tu dius: "entro un moment, mentre faig un cafè ràpid miro el correu, i després continuo patejant Salamanca".
    M'hi vaig passar dues hores! :-)

    PS: A patejar Salamanca m'hi vaig posar de totes formes; vaig poder fer les dues coses, hehe...

    ResponElimina
  29. val...val...jo tambe
    ho confeso!
    jejejejej
    petons de diumentge ;-)

    ResponElimina
  30. Tens tota la raó!!!! Però jo cada dia tinc menys temps... l'escola m'absorveix!

    ResponElimina
  31. jo diria que el quadre fa curt... molt curt.

    ResponElimina
  32. Malalts, que sou tots una colla de malalts! Però on s'és vist, i qui aixeca el país? Ah, que el país aquest no hi ha qui l'aixequi, també teniu raó. Doncs res, a seguir connectats, que és un momentet de res. Si jo a dos quarts plego...

    ResponElimina
  33. Estic en procés de desintoxicació.
    Però és genial la taula, eh?
    :-)

    ResponElimina
  34. Conec un cas. Un conegut meu es fica a l'ordenador a les 11 del mati i la seva dona, despres d'una estona li pregunta si vol alguna cosa perque ella ha de marxar a treballar (de 12 a 5 de la tarde). Ell diu que no i continua amb el ordenador.

    Més tard (5 hores!) la dona torna de treballar i puja a l'habitació per a saber si encara està i que fa. El home li pregunta, "Però, no marxavess a treballar?".
    !!

    ResponElimina
  35. A mi m'està passant això dels 160 posts per llegir!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.