diumenge, 30 d’agost de 2009

Ses boires d'Escòcia


Escòcia té molts paisatges diferents i la transició es nota poc, fins que t'adones de com ha canviat tot el que t'envolta. Abans d'arribar a les terres altes vam resseguir molts llacs preciosos amb les vistes que ens imaginàvem: boira, misteri, reflexos increïbles... Personalment, un panorama que m'enamorava, de les coses que més m'ha agradat. Hi ha tantes coses que m'han agradat... Però la boira té aquell poder...

Esperava trobar-me unes vistes similars en arribar al Loch Ness, una de les visites estrella del nostre viatge, però no va ser així. "Malauradament", feia solet, i tot i la immensa massa d'aigua per la qual vam navegar, no em va semblar tan espectacular. I per cert, no vam treure l'entrellat de si Nessie existia o no. Per tant, la foto no és del llac Ness, tot i que m'hauria agradat, és el Loch Lubnaig, més cap al sud.

I finalment, Edinburgh, la nostra seu. Una ciutat totalment recomanable, a la que segur que hi tornarem, i hi tornarem, i hi tornarem...


39 comentaris:

  1. Oh!! preciosa, preciosa!! :-))

    Tinc unes fotos similars del Loch Lomond!!

    Aisss quina nostàlgia!!

    Aprofita-ho!! Aprofita-ho molt!! :-))

    ResponElimina
  2. Per cert... i la pronunciació del títol? jajaja
    Que surt en el text d'alguna cançó d'Antònia Font? :-))

    ResponElimina
  3. Quina foto tan fantàstica. Escòcia és un lloc que m'agradaria visitar. Ets afortunat, XeXu!!!

    ResponElimina
  4. Sí, aprofita bé, ets afortunat ... i nosaltres també ... que ens envies bocinets d'Escòcia per fer-nos passar una micva les ganes d'anar-hi.

    ResponElimina
  5. així ja tens una excusa per tornar a pujar fins al llac Ness, veure'l amb boira!

    si que desprén moltíssim misteri, la foto!

    a continuar disfrutant del viatge!

    ResponElimina
  6. una foto molt bonica company, espero que hagis aprofitat per fer-ne força. la boira dóna molt joc.

    ResponElimina
  7. Una foto fantàstica, XeXu! aprofita per fer-ne moltes! :-)

    Segueixes fent-me envegeta... :P

    ResponElimina
  8. Escosia es un pais on la camera de fotos acaba treient fum .
    Una ullada de sol entre mig de les boires pot ser inoblidable.

    ResponElimina
  9. M'ha agradat això de "Ses" boires :)
    Amb 10 dies que hi vaig esser quasi no vaig veure el Sol. La pluja i la boira li donen un toc especial. Pot ser amb Sol és veu tot millor, però de vegades és millor sentir que veure.
    Recordo quan paràrem a visitar Dunnottar Castle, a la vora del mar, sense SA boira no hagués sigut el mateix.

    ResponElimina
  10. que bonic deu ser Escòcia! jo tinc moltes ganes d'anar-hi i això que el tema clima em para una mica, no et penses...

    ResponElimina
  11. És que un llac amb boira queda magnificat. A més, quina falta de consideració per part del llac, no trobes? Havia de tenir en compte la idea prèvia que en tenien els visitants :P

    ResponElimina
  12. Quina foto Xexu... quina foto!!!!!!!!!!!!

    Disfruta-ho tot tan com puguis!

    abraçades!

    ResponElimina
  13. XeXu, haver-te perdut el llac Ness amb boira és una excusa fantàstica per tornar, tot i que veig que, d'excuses, no te'n falten! ;)

    La foto és preciosa! Me n'alegro que el viatge hagi estat tan fantàstic!

    ResponElimina
  14. Llac-boira = monstruo. Mira bé mira bé, segur que havia algun bitxo :)

    ResponElimina
  15. Aquesta foto despren misteri i màgia.
    M'encanta!!!

    Si n'has fet més d'aquest estil, m'agradaria veure-les.

    Cuida't
    muaks.

    ResponElimina
  16. Viure en un país tan boirós deu ser dur, però per anar-hi de visita... quina bona pinta! Apa, disfruta'l tu que hi ets!

    ResponElimina
  17. No he estat mai a Escòcia... Però té pinta de ser preciós! Hi haurem d'anar, doncs!

    ResponElimina
  18. Torno a ser jo jeje... És que ho he llegit moltes vegades... i estic tan contenta de que t'agradi!! :-))

    Jo ja ho sabia!! És tot tan maco... tot!!

    ResponElimina
  19. Oooh... quina foto! Ja veig que has tingut uns dies ben profitosos!! :-) I no ho dubtis mai, de que Nessie existeix! El que passa és que deu tenir vergonya, home...

    ResponElimina
  20. Això, aprofita aquest preciós paisatge per agafar forces! Així que no vas veure Nessie? Em sembla que jugava a fet i amagar!

    ResponElimina
  21. Sembla com si poguéssis caminar per damunt de l'aigua...

    ResponElimina
  22. Brutal, la foto!

    Jo sempre em prometo tornar allà on vaig cada any. Espero poder-ho fer alguna vegada :)

    ResponElimina
  23. uau!!! la foto és de pel·lícula!! Tinc una amiga que s'hi va estar 6 mesos a Edimburg, i sempre diu que s'hi ha de tornar. Ja ens diràs per què jeje. Petonets i gaudeix!!!

    ResponElimina
  24. Ostres,

    Jo també em vaig trobar el llac Ness amb un sol que espategava. Quina "decepció"!!

    ResponElimina
  25. mmmh...
    es un dels llocs que tinc a la llista


    Serà pel sol que no vas trobar el monstre??
    ;)

    ResponElimina
  26. Escòcia sempre ha estat un lloc que tenc ganes de visitar per la seva natura, els castells, els seus llacs. Algun dia... :)

    Per cert; a què es deu el títol "Ses boires..." amb l'article salat? Simple curiositat i fàcil endevinar el per què ;)

    ResponElimina
  27. Vam anar-hi fa poquet, i també ens va agradar moltíssim, tant les Highlands com Edimburgh. Recomanable per tothom!

    ResponElimina
  28. Ummmmmm, Escòcia....una altra assignatura pendent.... Quina imatge més bonica, el B/N li dona el puntet de caliu, eh? Quina enveja, jo.... Salutacions Xexu :)

    ResponElimina
  29. Perdó... jejeje... però la foto no és en B/N, Cris, és en color!! El to que es veu és el natural :-))
    Si cliques a sobre i la fas gran veuràs tonalitats de verd, per exemple :-)

    ResponElimina
  30. Assumpta, és veritat!!! hagués jurat que era B/N.... doncs, mira, encara més càlida em sembla ara la fotografia.... Moltes gràcies reina, un petó per tu :)

    ResponElimina
  31. Totalment d'acord amb el teu comentari, Cris... que una foto en colors tingui un resultat com aquest la fa més maca encara :-))

    ResponElimina
  32. I què bonic, què bonic, però què què bonic m'he dit!

    Una imatge preciosa, evocadora i amb banda sonora inclosa.

    Algun dia et regalarem una màquina de fer boira, eh? T'imagines un felí treient el cap per entre la boira d'una banyera? Quin cague...

    ResponElimina
  33. Bé, XeXu, molt bonica la foto. En primera instància m'ha recordat Loch Lommond, però és que n'hi ha tants que no te'ls acabes...!

    Respecte el que comentaves dels passing ways, a mi també em va sorprendre molt, era molt divertit conduir per allí i semblar que estaves en una altra dimensió, en una vall perdudíssima als confins del món...

    ResponElimina
  34. Tinc moltíssimes ganes de viatjar a Escòcia! És el meu viatge somiat :P

    M'agrada el teu blog, així que t'he agregat als meus enllaços ^^

    ResponElimina
  35. Moltíssimes gràcies a totes i tots els que heu comentat aquest post, quin munt! M'alegro que us hagi agradat la foto, però no fa justícia al lloc on va ser feta. Encara que ja sóc a casa, no contestaré els comentaris de manera individual, però estic molt, molt agraït per tot el que m'heu dit.

    Alguns pregunteu per l'article salat del títol, potser alguns ho heu reconegut és de la cançó A Rússia d'Antònia Font. Cinc fans del grup en un cotxe per aquests paratges, entendreu que aquesta cançó la teníem al cap.

    I per últim, benvinguda a Bona nit Janapirinea, gràcies per passar per aquí.

    ResponElimina
  36. Veient la foto d'aquest llac boirós em venen al cap un munt de llegendes dels antics clans escocesos. Et vas posar el kilt?,-)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.