diumenge, 28 de desembre de 2008

Abans...

Vull explicar una cosa de la que mai he parlat abans aquí, i aprofito que acaba l'any per fer-ho, és com posar data límit a les confessions. Abans jo tenia un blog eròtic. Va començar abans que els meus amics em proposessin obrir la Comunitat del Fosfat, i era un dels meus secrets més ben guardats. Naturalment, no ho sabia ningú, m'hagués mort de vergonya, publicava amb un nom que ningú podia relacionar amb mi. El fet d'escriure posts 'normals' em va fer venir ganes de tenir un blog com el Bona nit, per allunyar-me de tot el que suposava tenir l'altre blog.

Durant una temporada, els blogs van coexistir, però em costava tenir aquesta dicotomia mental, i com que em sentia més còmode aquí (i tenia por que em descobrissin), vaig acabar tancant-lo. Allà vaig explicar algunes de les meves històries més íntimes i tòrrides, amb algunes fotos que més val oblidar, i vaig parlar força de les meves perversions, no de totes, perquè hi ha coses que no es poden explicar. També escrivia relats inventats, però sovint es quedaven curts amb la realitat. De vegades era millor que els pocs lectors que tenia no sabessin si parlava de realitat o ficció.

Bé, ja ho he explicat. Suposo que ningú no ho recordaria, però igualment, entendreu que no doni més dades d'aquell blog, que total, ja no està disponible. De vegades ho trobo a faltar, però ja no hi tornaria, ara m'agrada més el Bona nit, on mai parlo d'aquells temes, per motius evidents.

39 comentaris:

  1. Has llegit al blog de la Sílvia que Ronaldinho torna al Barça fins el 30 de juny? :-)

    I ja saps que a la Montse li han dedicat un carrer? :-)

    I en Sergi M. tanca el blog perquè com està tan enganxat que quasi no surt de casa doncs s'ha engreixat molt, saps? i ara vol fer exercici i tal...

    Per cert... jo també vull fer una confessió... uffff... noooo... anava a dir que sóc del Madrid, però no puc!! :-)))

    ResponElimina
  2. Val, ho confesso, no em fa vergonya: si no hagués estat pel comentari de l'Assumpta, el meu comentari m'hauria delatat: m'ho he empassat.
    Coi d'innocents! :)

    ResponElimina
  3. jajajaaj. Molt bona Xexu!
    Jo he caigut a la trampa. I anava pensant , caram ...com m'agradaria llegir-n'hi un relat! :)
    Bon Any wapo!!!!

    ResponElimina
  4. jo també he picat, jajajajajajajaja i anava pensant, aviam si li fot tanta vergonya perquè ens ho explica????

    au, avui enlloc d'un petó et deixo una llengota! ;P

    ResponElimina
  5. i com es deia, bona nit i no et tapis?

    així que és una innocentada!
    molt bona, però podria ser veritat. De fet jo si que en tenia un, i m'he sorprès tant que em pensava que m'havies descobert. uff!

    Salut!

    ResponElimina
  6. OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, molt i molt bo!!!
    El que diu l'Assumpta són innocentades, però això del blog eròtic, és veritat????

    Ah, i a CRISIS, acaben casant-se, o no? És primordial per mi tenir aquesta informació per seguir amb el llibre... jijijiji

    (Tant si és veritat com si no, lo de l'altre blog, crec q seria boníssim, jejeje, i amb fotos, dius??? Ualaaaaaaaaaaaaaaaaa)

    ResponElimina
  7. No m'ho puc creure!

    Però hi ha tantes coses que no em puc creure i són veritat que fins i tot aquesta podria ser-ho.

    Un blog eròtic? Quina bona idea, Xexu! Segur que seria ben interessant!

    ResponElimina
  8. Jo m'ho havia empassat... flipava però no sé com tots tenim parts ocultes i passionals jeje...

    ResponElimina
  9. Jo m'ho creia però quan has utilitzat la paraula vergonya, alguna cosa no m'ha encaixat...:)

    ResponElimina
  10. jo també en tinc un però mai ningú el podrà relacionar amb mi
    jajajaja
    d'altra banda és el que pretenc.

    ResponElimina
  11. Doncs mira, després de llegir els comentaris m'anava a fer la interessant i dir que ja havia captat que el post era una innocentada però ho confesso... jo també m'ho he empassat! jeje Tal i com diu en Cesc, tots tenim parts amagades... m'estranyava molt que ho confesséssis així de sobte, però bé... tot podria ser!
    I mira, parlant d'aquestes coses m'has fet venir ganes de llegir alguna coseta d'aquest suposat blog eròtic... em sembla que, després d'haver-nos fet això, ens en deus un eh?! per la innocentada... vaaaaa, que segur que seria boníssim!
    una abraçada XeXu!!!

    ResponElimina
  12. Bona, bona, d'entrada jo també m'havia empassat aquesta "llufa", ho confeso !
    ;-)

    ResponElimina
  13. Doncs sense enganyar a ningú, tot i que crec que ho he comentat algun altre cop, jo sí que vull fer un bloc eròtic!

    I, sí, m'ho havia empassat!! Quin bon costum, això de llegir els comentaris dels altres!!

    ResponElimina
  14. doncs jo, per no ser menys, també m'ho havia cregut!!!

    ResponElimina
  15. l'erotisme forma part d nosaltres i no per aixo ens hem d'amagar o reprimir. Si et ve de gust escriure algun post picant, endavant! et llegirem amb molt de gust.

    ResponElimina
  16. Uaaa! He picat (com tots)

    Això demostra l'estúpida fe cega que tenim en tot el que dius xD

    No et fa sentir... perillós?

    ResponElimina
  17. bona aquesta,
    bona entrada d'any i bones lectures per al 2009.
    Ens llegim

    ResponElimina
  18. bé, si era conya jo també m'ho he empassat, però posats a fer confidències jo també vaig tenir-ne un altre simultani amb els inicis del Cròniques quan no es deia cròniques. De fet no està donat de baixa però no en recordo ni l'adreça, algun dia he provat de buscar-lo però no l'he trobat...

    ResponElimina
  19. Ostres Xexu! Que m'ho he empassat! Pensava aquest paio cada dia en surt amb una de diferent i la veritat no sé per què no t'imagino com en plan memòries del Rocco Sifredi.

    I ara que hi penso, si no fos perquè és 28 de desembre, tu creus que t'hauríem cregut?

    ResponElimina
  20. Hehehe... i jo també, de quatre potes! Però estic motl d'acord amb la Neo en això que diu... has vist que hi hem caigut tots (o quasi tots)? Ets una mena d'imant molt convincent! :P

    I també m'agrada la proposta de la iruNa... ja que t'has llançat a fer-nos creure que tenies un bloc eròtic... anima't i fes honor a la teva innocentada! Volem veure'n un tastet (dels relats, dels relaaats, fotos no cal... ;P) POts fer-ho així improvitzat, o aprofitar una proposta de RC, que de qualsevol imatge se'n pot treure una història interessant... Esperarem eh!

    ResponElimina
  21. buppps ... soc pardo-pardo! sort que he llegit els altres comentaris abans de penjar el meu perque hi queia de quatre grapes.

    tot i que .. perqué no? :)

    ResponElimina
  22. Uhmmm jejeje sóc la única que no s'ho va tragar?? Ni per un segon, eh? :-))

    Bé... i Kweilan tenia dubtes però tampoc, tampoc ha picat...

    Per cert, que el redactat és molt bo, com a relat m'ha agradat molt!!... i quedaria genial en boca de qualsevol personatge... el fet dels blogs coexistint, sentir-se més còmode a un lloc que a un altre, certa "por" a ser descobert... :-)

    Però això no quadraria gens ni mica amb una "confessió pública" feta aqui (aquest blog el llegeix un munt de gent)... a sant de què? jajaja

    Si un vol "allunyar-se de tot el que suposava tenir l'altre blog" seria absolutament incongruent explicar-ho a aquest... i XeXu no és incogruent :-)

    Per altre banda... algú que escriu un post com aquest jo no el puc imaginar amb tantes històries de perversions tòrrides algunes de les quals ni es poden explicar

    I amb fotos??
    Però si una vegada que jo vaig dir que no m'atrevia a posar imatges meves al meu blog, ell em va respondre en aquest mateix blog que ell tampoc i que tenia ben advertits a amics seus que tampoc en posessin en facebooks i coses així...

    Ha estat divertit anar entrant tot sovint i veient com quasi tothom s'ho creia jejeje

    Ara ve quan entra en XeXu i em diu "però que dius saberuda? tot el que he explicat és cert"... jajaja

    ResponElimina
  23. Molt bona, XeXu, reconec que m'ho havia MIG cregut... no m'acabava de quadrar que el mantinguessis en secret... no feia per tu. :-)

    ResponElimina
  24. vaja..si vosaltres que el coneixeu mes..heu caigut..jo que soc nova per aqui ni us esplico....
    em deia..ostres aquet noi te els cops amagats,jajjajaj
    dius amb fotos i to??? ummmm
    jajajjajajajja
    ho has fet be!! per molts anys!!
    sagantana ;)

    ResponElimina
  25. doncs jo també m´ho he empassat!!!!

    ResponElimina
  26. Nanu! Que bo, ja, ja !
    ... Però sincerament, el que no pots fer és dir-ho, deixar-ho anar tan tranquil i ale, aquí no ha passat res...jo crec que en el fons necessites retornar-hi, oi ? ;-)
    Podries dir almenys el nom del bloc que tenies abans ?

    ResponElimina
  27. ostia, mira que soc burro. Ho llegeixo el 29 passant de tots els altres comentaris i resulta que està escrit el 28. Quina retratada, ja, ja !
    Molt bona !

    ResponElimina
  28. Ah, doncs jo també m'ho he cregut. Suposo que llegir-ho quan ja no és el dia dels innocents fa baixar la guàrdia, però de totes formes, m'ho hagués cregut. De fet, encara no veig que ho hagis desmentit, però deu ser que altra gent que fa més temps que et coneix suposen que no pot ser cert. Tot i que la majoria veig que ens ho haviem empassat!

    ResponElimina
  29. Que vols dir que és una inocentada???
    Doncs jo no ho trobaria tant malament... home!!!
    Per cert, em renyaràs si aprofito per dir... que la meva blocaire amiga invisible.. ha comentat aquest post??? ja,ja,ja

    Petons d'una innocent com jo!!!

    ResponElimina
  30. T'estic veient, rient a plaer, tant si ens l'has fotuda, la inocentada, com si no... perquè mira que n'hi ha per riure, eh?! jejejeje
    Bona nit i destapa't!!!! (però no te'm constipis, eh??)

    ResponElimina
  31. M'agradaria veure per un foradet la cara que heu posat cadascú de vosaltres en llegir aquest post, encara que l'Assumpta em va esguerrar la broma, ja que em sembla que és l'única que no s'ho ha cregut, i la primera a comentar! Com a hores d'ara tots ja sabeu, això era una innocentada, i res més lluny de la realitat, de blog anterior res de res, i encara menys eròtic, si a hores d'ara encara no sé massa bé com funciona aquest trasto!

    Bé, havia d'exagerar-ho una mica perquè algú ho descobrís, però no em pensava que seria tan ràpid, esperava que es fes una mica de bola, però res, tu. Almenys espero haver-vos divertit una mica. Assumpta, jo que em pensava que t'ofendria aquest post i que em retiraries la paraula... m'has ben atrapat!

    Realment sóc molt vergonyós amb aquests temes, i no m'agrada parlar-ne en públic (d'intimitats meves vull dir), i no crec que ho pogués fer encara que fos amb una identitat totalment desconeguda. Però com alguns heu apuntat, Estrip i Elur, seria molt graciós anomenar aquest hipotètic blog 'Bona nit i destapa't', genial!

    I per últim, el que dieu la Neo i la Laia és ben cert. És en part aquesta responsabilitat de la que he parlat a vegades en veure la quantitat de gent que llegeix les bajanades que escric. Sempre intento parlar amb la màxima sinceritat i els meus escrits són propers, molta gent s'hi veu reflectida en un o altre lloc, i això crea una confiança, i que vosaltres em parleu també amb tota llibertat, cosa que he de reconèixer que és el que més m'agrada d'aquest joc, que us sentiu tan còmodes aquí i sempre tingueu ganes de participar, em fa molt content. Per això espero que em perdoneu aquesta petita brometa que només era per riure, i no anava amb cap mala intenció, naturalment, no pretenia enganyar a ningú, mai deixaria que quedés algun dubte sobre una mentida així, sobretot perquè alguns, com l'Assumpta, per exemple, recorden dades que fan la història molt poc creïble, i d'altres em coneixen de fa molt temps com per assabentar-se ara d'una cosa així, com la iruNa. No voldria que ningú es sentís traït, i em perdés la confiança.

    Tot i així, he tingut tentacions de continuar la brometa una miqueta més, i fins i tot tenia respostes pensades a les crítiques de l'Assumpta, però això ja hagués estat massa...

    ResponElimina
  32. Ostres... em sap greu que consideris que et vaig esguerrar la broma. Ho sento.

    Per un moment em va passar pel cap no dir res, precisament per això... però després vaig pensar que la meva opinió no es veuria fins que la gent entrés a escriure la seva... i que llavors, si havien picat, ja havien picat...

    A més, pensava que la majoria de la gent no s'ho creuria, sobre tot gent que et coneix de fa molt temps, que et llegeixen des d'abans que jo... He estat la primera sorpresa en veure que quasi tothom hi queia.

    ResponElimina
  33. Ei Assumpta, que ho deia amb to de broma això, eh? No és que esguerressis la broma, simplement és que en veure que la primera que comentava ja no picava, vaig pensar que ho havia fet fatal. Però si no fos per tu, ara mitja catosfera pensaria que sóc un pervertit. La veritat és que encara t'ho hauria d'agrair, a veure si la gent s'hagués espantat!

    ResponElimina
  34. Oh, un blog eròtic... Jo en volia fer això de la Barda Bastarda, però al final a quedat com un intent...
    En fi, ja he postejat allò dels llibres.

    ResponElimina
  35. No, si es que ho vaig pensar de veritat, de no dir res... però vaig creure que era com un joc i mira, ho vaig posar... no sé :-)

    No, no ho vas fer fatal, si tothom picava... a mi em feia gràcia que la gent s'ho creiés... i entrava de tant en tant a veure què deien :-)

    ResponElimina
  36. Ja, ja... Doncs vinga, envia'm un relat pel Calents i contents si tens daixonsis...Ah! Que avui és 28, valens...

    ResponElimina
  37. Ostres noi, quina conya més bona. M'ho hauria cregut. Tonta que sóc jo JAJAJAJAJAJA!!!! Però tampoc passaria res si fossi veritat!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.