dimarts, 30 de desembre de 2008

8 ---> 9

Bé, per si encara queda algú amb dubtes, el darrer post era una innocentada. Pensava que duraria més i que almenys els primers us ho creuríeu, però l'Assumpta em va desemmascarar de seguida. No és que sigui amant de fer bromes aquest dia, i menys d'explicar mentides aquí, però em va venir la idea per una relació d'idees ben absurda, i no ho vaig poder evitar. Com que qui més, qui menys té les seves coses a amagar, vaig pensar que us semblaria estrany de mi, però qui sap, oi? La veritat és que sóc vergonyós i no m'agrada ventilar intimitats, així que realment, no he tingut mai un blog eròtic ni crec que l'arribi a tenir mai. Ei, però en l'intimitat ja és una altra cosa, eh...

Aquest és el darrer post de l'any. Em serveix per fer l'explicació anterior i per acomiadar-me, ja que d'aquí a una estona marxo amb uns amics a passar el cap d'any fora, i no tornaré fins el dia 2. Així que us desitjo a tots una magnífica entrada d'any i espero retrobar-vos a la tornada, per veure com pinta el 2009 per tots plegats. Una abraçada molt forta per tothom, i recordeu, primer els quatre quarts. Després, les campanades.

33 comentaris:

  1. I visca en Tomàs Molina!!!!

    I ON VAS???? Bona entrada d'any, petit XeXu!!!! :)

    Encara sort que vaig llegir els comentaris, si no, hauria fet una confessió inconfessable! Per cert... Tinc una idea! ;)

    ResponElimina
  2. Bona sortida i entrada d'any!!! :-))

    I m'atorgo el premi de ser la més observadora per haver "descobert" la teva innocentada ;-)) (en vaig descobrir un munt!! Només vaig picar a la de la Bajoqueta i les seves pistes d'esquí jajaja)

    Aprofito per dir que jo tampoc tindria mai un blog eròtic (algú ho dubtava?) certes coses les tinc reservades a un privilegiat ;-)

    De fet, tampoc m'agrada ni llegir-ne... em dóna una sensació de "voyeur" que no m'agrada gens ni mica.
    No sé si això és ser "antiquada" o què... però distingeixo molt clarament allò que em sembla bé en públic d'allò que és millor reservar a la intimitat.

    Ara bé, com a innocentada, t'asseguro que em va semblar molt divertida :-)))

    ResponElimina
  3. Xexu, ara ja pots escriure un bloc eròtic anònim (si algun dia canvies d'opinió) sense que et calgui camuflar-te gaire, que ningú sospitarà que ets tu!

    Diverteix-te molt aquests dies i que tinguis també una molt bona sortida i entrada d'any!! Una abraçada :-))

    ResponElimina
  4. Passa-ho molt bé! i Bona entrada d'any!!!

    La innocentada va estar molt bé. Llegir-la ja et sorprenia, i deseguida llegir els comentaris, encara més.

    ResponElimina
  5. dons jo, que no acostumo a llegir els comentaris per allò de "no deixarse dur" vaig pensar que si era posible, per que no? ara, més estrany era explicar-ho si semblava que feia temps que ja no existia i més, que habies oblidat el nom...;-)
    Salut i feina pel 2009!

    ResponElimina
  6. molt bona, boníssima, entrada d'any!

    ResponElimina
  7. Molt bona entrada d'any! Que siguis molt feliç en la teva sortida amb els amics i fins aviat. Un petó d'any nou!

    ResponElimina
  8. Bon any i bona tornada Fins aviat, maco.

    ResponElimina
  9. Bona sortida i millor entrada d'any!

    Que t'ho passis supermegabé!!!!
    Petons, amic Xexu!

    PS Pel que fa a això del bloc eròtic, no crec que sigui res dolent ni tampoc crec que et fes pitjor persona.

    ResponElimina
  10. Espero que t'ho passis molt bé. Aquest any nosaltres el passem a caseta, tots dos sols, perquè ens ve molt de gust. L'any passat vam anar a Euskadi. Gaudeix molt d'aquests dies i BONA ENTRADA D'ANY!

    ResponElimina
  11. Eiii feliç sortida i entrada, que aquest any et porti el millor XeXu, ets un paio com pocs! Jo vaig caure-hi eh però el comentari de l'Assumpta pum! em va fer obrir els ulls jeje...

    ResponElimina
  12. Tranquil, que ha quedat molt clar que el post anterior era una inocentada... ens vas fer riure a tots una bona estona i a mi també m'hagués agradat veure la cara de la gent en llegir-lo! jeje
    Veig que no t'has animat a fer cap post eròtic, tot i que no m'estranya... però ho havia de provar!
    Jo també et desitjo que tinguis una bona entrada d'any XeXu... que pel que oloro, es pronostica interessant eh?!
    Una abraçada i ens seguim llegint l'any que ve!

    ResponElimina
  13. Igualment maco! una abraçada i un petonàs!

    ResponElimina
  14. Bon canvi d'any, company...

    Una abraçada
    ;¬)

    ResponElimina
  15. Bon 2009!!!! a gaudir dls amics, de l'escapada i de l'entrada a un nou any!!

    ResponElimina
  16. apa, molt bona festa, molt bon any i molta salut!

    ResponElimina
  17. Bon any, bona estada i moltes coses més...

    ResponElimina
  18. Xexu, molt bona entrada d'any!!

    Últimament estic força desaparegut però hi sóc, hi sóc.

    Confio que tinguis un bon cap d'any amb els amics :)

    Una abraçada!

    PS- com diu la Núr, visca en tomàs molina, riurem de valent amb el cap d'any jeje moooolt bona niiiit farà frescoooota!

    ResponElimina
  19. :) cap d'any entre amics! això pinta molt bé, que la compenetració que tneiu denota una nit mogudeta!

    bona entrada d'any maco!

    ResponElimina
  20. Xexu !
    Si es que l'Assumpta es una noia llesta !
    Jo m'ho estava empassant !
    ---
    “El futur pertany a aquells que creuen en la bellesa dels seus somnis”
    Eleanor Roosvelt

    No deixis mai de somniar ! i que els teus somnis es facin realitat en aquest nou 2009.

    Amb tot el meu carinyo !!!! ; )

    ResponElimina
  21. Bon any, Xexu!! He rigut amb el post anterior, que me'l vaig perdre... Un petó i fins a la tornada, que ja és... avui :S

    ResponElimina
  22. Bon any nou, Xexu! Que el 2009 vingui carregat de moltes coses bones!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  23. Com que estava -i estic -sense internet he llegit primer aquest psot que l'atre i la inocentada jano ha tingut efecte. Espero que hagis tingut bona entrada d'any!

    ResponElimina
  24. Doncs jo em vaig creure tot el que deies al post haha. Sempre pec d'innocent, ains!

    Feliç any nou i a tirar endavant amb la vida i aquest fantàstic blog que sempre fa reflexionar al lector de manera positiva i sobre qüestions que ens preocupen a tots ;)

    ResponElimina
  25. Moltes gràcies a tothom per passar per aquí i desitjar-me bon any. Ara ja torno a ser per aquí i vaig ventilant feina endarrerida, que quan he obert l'ordinador després de quatre dies tenia 100 posts per llegir. Els justos van al cel diuen. Ara ja me n'he mirat uns quants i he deixat el marcador en 69. Molt millor, no?

    ResponElimina
  26. MOLT BON ANY 2009!!! El meu va anar ben tranquil. A casa. Passeig i aprofitar bé el dia 01/01 que feia temps que no ho feia. MUACK!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.