dimarts, 4 de novembre de 2008

Anagrames de la nit

No ho he pogut evitar. Ho vaig veure a casa d'en Zinc, però és que després hi ha hagut gent que ha recollit el testimoni, com ell, i també ell, i m'han fet dentetes. Així que m'he posat a fer anagrames amb 'Bona nit i tapa't. Els resultats no són gaire lluïts, i com no, alguns estan agafats amb pinces, però té la seva gràcia, no? Aquí us deixo el que m'ha sortit:

Bona tinta i tap (parlem d'un bolígraf dels bons!)
Pinta bona tita (i no ho dic per mi, eh?)
Tatiana, bon pit! (ja us ho imagineu, oi?)
I botant, patina (i van perdre el partit)
Pinta't la boina (que és molt sosa)
Tanit, bona tipa (i això que no la coneixeu!)
Tània bat Pinto (ja sabem que el segon porter del Barça no és massa bo)
Bo, ni atipa tant (no és gens greixós!)
Noi, pitant: bata (és millor que te la posis)
Apa, bota Tintin (és que se li ha de dir tot)
Bona nàpia, titi (ja s'entén, no?)
Anota 'b' i pinta 't' (algú em pot donar una explicació?)
Banana, pito, tit... (ja sabeu com continua la llista, oi?)
Batí no. Ni tapat. (En boles, vaja)

Buf, no ha estat fàcil. Si a algú se li acudeix algun altre anagrama amb el nom del meu blog, l'afegiré a la llista. I si no, ja sabeu, podeu fer la prova amb el vostre, que segur que us sortiran coses ben curioses. No és un meme, però ja ho comença a semblar.


A posteriori

Aquí teniu els vostres anagrames del Bona nit, moltíssimes gràcies!

Pitant! Tia bona! (toca el clàxon quan la vegis) (Sr. Català)
Bo. Ni patia tant. (estava totalment recuperat) (La Bruixoleta)
Ni botant, atipa! (El veí de dalt)
Nata bona, Pitit (Ballerinadeplom)
I bon àpat? I tant! (un dinar de senyor sempre ve de gust) (Laia)

Especial (Assumpta)
Toni, pinta bata (Toni, pinta la paraula "bata")
Abi no pita tant (Abi -diminutiu d'Abigail- pita menys que els demés)
Boni patia tant!! (En Boni -diminutiu de Bonifaci- era molt patidor)
Tina, piba tonta (D'aquesta no cal explicació, eh?)

39 comentaris:

  1. Tot això surt amb les lletres del nom del teu blog? Jajaja :-))

    Mare mevaaaaa!!!

    Ostres, no ho havies d'haver dit, perquè ara tinc feina "seriosa" amb l'ordinador i em vindran ganes de fer el mateix... tot i que no sé si les meves lletres donarien massa joc

    (No, Assumpta, les teves lletres no donarien massa joc... fes el que feies que no acabaràs mai)

    Caram, la consciència em diu que ara no puc jugar :-(

    Però algun dia jo ho provo, eh? jaja

    Pregunta: Puc fer servir les lletres de la paraula "Blog"? Es que el meu és diu "Blog de l'Assumpta" o només s'hi val amb "Assumpta" o "de l'Assumpta" :-))

    ResponElimina
  2. És boníssim, sempre idees fresques eh! crec que estic espés per a començar a pensar, però felicitats )

    ResponElimina
  3. N'he pogut trobar un (i no gaire bo):
    Pitant! Tia bona! (toca el clàxon quan la vegis)
    uf, aquesta nit segur que somiaré lletres barrejant-se, com quan t'estàs molta estona jugant al tetris.

    ResponElimina
  4. Ui! Jo vaig necessitar una pila d'estona per trobar-ne un del meu, i tu n'has trobat una pila. Nen, ets un crack!

    ResponElimina
  5. jajaja que bo! Jo també ho faré...

    Saps el millor de tot? Que jo em dic Tatiana xD i no es conya xD

    ResponElimina
  6. ho has desgranat molt bé això!
    jo ho he intentat amb el meu però res.

    ResponElimina
  7. Xexu, he intentat fer-ne un amb les lletres del teu blog, i estava a punt de patir un colpase mental, però al final me n'ha sortit un: "BO. NI PATIA TANT" (serveix?)

    Si tu has aconseguit fer tots els que has fet, en menys de 24 hores, em trec el barret, i demà mateix em compro un llibre de butxaca i el passejo per tota la ciutat!

    ResponElimina
  8. Anota 'b' i pinta 't'. Té una explicació claríssima: aplica la instrucció a una classe de P5 o primer de primària ;)) Ah i el teu exercici mereix la qualificació de: Brillant. Un petonàs.

    ResponElimina
  9. Em trec el barret Xexu, jo sóc incapaç de trobar-ne cap ni amb el teu ni amb el meu... quin mareig que he agafat en poca estona!

    ResponElimina
  10. he provat de fer-ho amb "la Cuca al Cau" i o estic molt espès o no hi ha gaires possibilitats; amb "el gatot", encara menys... mecatxis, mira que ho he provat, eh?

    llepons i petades!

    ResponElimina
  11. Molt bo! La Tatiana i el seu pitram haurien de botar juntament amb el Tintin, i ja tindríem la festa muntada! :-)

    ResponElimina
  12. Veig que tothom s'està animant amb això dels anagrames! Molt bo el teu i t'ha quedat molt bé. A veure si jo també m'animo a fer-ne clar que darrerament fins i tot em ve just fer un post per setmana :_(
    Besets

    ResponElimina
  13. Boníiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissim

    ResponElimina
  14. És molt bona aquesta idea. Ara, a mi em fa mandra només pensar en la quantitat de lletres del meu blog! "D'això, d'allò i del que vulgui explicar". Uff, no, quina mandra!

    ResponElimina
  15. joooooo!!! Quina enveja! a mi només me n'han sortit dos i són tant terribles que no m'atreveixo a publicar-los

    ResponElimina
  16. CARAI! :) genial, la idea! ara vinc de can Zinc* quina gràcia, Déu n'hi do... no sé pas, potser m'hi animo i tot, que això de jugar amb les paraules sempre m'ha agradat ;)

    un petonet, macu!

    ResponElimina
  17. Amb el meu blog és impossible, hi ha excès de consonants jeje... però ho he provat, eh? :-)))

    ResponElimina
  18. Gràcies Xexu pel teu "Spam de bus llogat" :-))
    Ja tinc anagramaaaaaa!!

    ResponElimina
  19. JAJAJAJAJAJA!!! Mira, avui ja m'has fet riure de valent :D

    ResponElimina
  20. Són molt bons!

    Ràpid:

    NI BOTANT, ATIPA!

    Salut!

    ResponElimina
  21. Jeje... impressionant! És molt divertit això eh?! He estat pensant i jugant amb les lletres però noi, no hi ha manera que me'n surti cap de nou així és que desisteixo, que ja en tens un bon munt a la col·lecció!
    una abraçada!

    ResponElimina
  22. Mira!!! jejeje

    aqui es pot veure el meu desastre de taula amb els paperets i el primer anagrama que m'has fet :-))

    ResponElimina
  23. Xexu, quina gràcia m'ha fet aquest post! Amb lo dolenta que arribo a ser jo fent anagràmes... Incapaç d'afegir-ne cap més :)

    ResponElimina
  24. Que bé que t'han quedat! jo també, jo també, a veure si t'agrada! (m'ha costat, bufff T_T)

    I bon àpat? I tant! (un dinar de senyor sempre ve de gust!!)

    ResponElimina
  25. què divertit! llàstima que tingui temps per imitar-te

    ResponElimina
  26. Eiiiiiiiiiii!!!! Quina bona idea, que diver!!!!

    He intentat fer-te'n algun però no trobo la xispa necessària, és dijous a la tarda i al cole he tingut un dia que uuuuf!!!

    Molt original!!!!

    ResponElimina
  27. Xexuuuuuuuu!!! en tinc un per al teu blog!!

    "Apa, Tintin bota!! (En Tintin, ahir, veient els gols de la Juve i saltant) i sóc al despatx jejeje retallant paperets :-)

    ResponElimina
  28. Una altreeeeeeeeee :-))

    "Toni, pinta bata" (Toni, pinta la paraula "bata")

    ResponElimina
  29. (Ara que estic embalada em passen feina... la crueltat humana no té limits)

    ResponElimina
  30. Un altre :-))

    "Abi no pita tant" (Abi -diminutiu d'Abigail- pita menys que els demés)

    ResponElimina
  31. Més!! jejeje

    "Boni patia tant!!" (En Boni -diminutiu de Bonifaci- era molt patidor)

    ResponElimina
  32. Ara m'adono que el de Tintin l'he repetit... snif... això em passa per fer les coses quan no s'han de fer... ai!!

    ResponElimina
  33. Això és molt viciós, eh?

    "Tina, piba tonta"

    ResponElimina
  34. la realitat supera la ficció!! Sou els amos!!

    ResponElimina
  35. Moltes però que moltes gràcies a tothom que ha passat per aquí i ha deixat el seu comentari. A més, no m'esperava aquesta participació, gràcies addicionals a aquells que a més heu trobat un anagrama de 'Bona nit i tapa't', o més d'un, que l'Assumpta s'ha tornat una autèntica malalta del tema! Ja he anat afegint les vostres aportacions al post. Si en Zinc passés per aquí fliparia, perquè repeteixo que el mèrit és seu, és ell el de les idees fresques i originals. És viciós això dels anagrames, qui ho havia de dir, eh?

    ResponElimina
  36. Jajajaja estava al despatx i he començat a fer paperets i au!!
    És que tu tens més vocals!!

    Tu sí que vas tenir mèrit de trobar-ne amb el meu!! :-))

    N'he trobat un pel meu però no sé si val, és:

    "Gasol al temps Bud" que voldría dir que en Pau s'està prenent una cerveseta Budweiser... més o menys "Gasol està gaudint del seu moment Budweiser" :-))
    És molt agafat pels pèls... però és l'únic que vaig aconseguir :-)

    ResponElimina
  37. Jajajajaaaaa!! quin post tan divertit (i tan complicat alhoraaa)! Però t'ha sortit de fàbula!! Jo no sóc donada a fer sudokus ni mots encreuats, així que ni se m'acudiria intentar
    fer anagrames amb la frase "Sibèrie m'était conté", ni en català ni en francés... vaja!!
    a tú t'ha quedat rebé, Déu-n'hi dó quina feinada!
    ;p

    ResponElimina
  38. Jejeje el post d'en Mac a cal Jordi i la Marta m'ha fet pensar en aquest post teu... I mira!! és de fa un any!! Ja fa un any que faig el ximplet al teu blog!!

    Tinc molta memòria per les coses, però per les dates sóc fatal... Recordava el post, recordava els paperets, recordava haver-ho fet al despatx... però hagues dit que feia 8 o 9 mesos...

    Ara el copio i li ensenyo al Mac (el linko al seu blog) No et sap greu, oi? :-))

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.