dimecres, 2 de juliol de 2008

Som dos més

A casa no hi ha hagut mai tant moviment. Des de fa uns dies vivim en el mateix espai més dels que en teoria hi cabríem, però com que un parell són ben petits, encara anem balders. Escric avui per presentar-vos els dos membres nous de la meva família. Com veieu, continuen els canvis. Són en Bamboo i en Blog.


S'assemblen molt, però no creieu, que ja comencem a diferenciar-los força. El Bamboo és més petitet, amb la cara més rodoneta, és molt intel·ligent, tranquil i molt golafre. És molt mimós, però res a veure amb el seu germà Blog, que està completament boig quan juga, però quan s'atura una estona li encanta deixar-se fer moixaines, i busca el contacte de seguida.

Són una monada. No havia tingut mai animalons així a casa, i porto perdent bava des del primer moment que van posar un peu a casa. És un post de presentacions. Ja us aniré explicant alguna que me'n facin, que quan s'hi posen...

36 comentaris:

  1. llista de destroçes futures:

    - Coixins
    - Sofà
    - Cortines
    - Qualsevol cosa que pengi i se li puguin clavar les ungles.

    Són encantadors, però no tenen amos, en tot cas amics.

    Jo en vaig tenir un fa molts anys que li agradava mossegar els peus quan, a l'estiu entravem descalços a la cuina.
    Que els gaudiu/patiu molt.

    ResponElimina
  2. Vistos així te'ls menjaries, fan companyia i formen com tu dius, part de la teva família, veig que el nom de blog fa referència a alguna cosa jeje... espero que si te'n fan alguna no sigui molt grossa i puguis somriure quan ens l'expliquis :)

    ResponElimina
  3. Ohhhhh, què macos!!! M'encanten! I m'agraden molt els noms que els hi has posat! Jo ja no concebo una llar sense els meus dos petitets. Fan molta companyia i donen molta estima. Que els disfrutis :-)

    En Batman i na Robin els hi envien marrameus de benvinguda :-)

    ResponElimina
  4. Aix, què macos que són… A mi sempre m'han fet respecte els gats, em dóna la sensació que en qualsevol moment m'han de saltar a sobre i esgarrapar-me. Van molt a la seva i són molt furros per definició…

    Ja aniràs explicant quines us en fan per casa!

    ResponElimina
  5. oooooooooooooooooooh... ooooooooooooh i oooooooooooooooooooh!
    quina preciositat!
    Riuràs molt Xexu, molt! I també t'hi emprenyaràs... però si els ensenyes bé, no se't penjaran de les cortines, ni rascaran el sofà i els coixins amb les ungles, ni es passejaran per damunt dels mobles... almenys mentre tu hi siguis al davant jejeje.
    Et recomano que els hi compris un estri d'aquells per les ungles, que s'hi acostumin ara de petitons. I també que et compris un rotllo d'aquells adhesius que van de conya per treure pèls de la roba.
    I sobretot, sobretot, et recomano que els disfrutis molt (que ja sé que ho faràs).
    El meu, després de sis anys encara em sorprèn i em fa riure.
    Ja veuràs com riuràs el dia que descobreixin que hi ha coses que es mouen a la tele jejeje
    Petons per tu i moixaines pels gatonets!

    ResponElimina
  6. pero us els han deixat per l'estiu o s'instalen a casa per sempre? pq Blog? bamboo m'agrada molt el nom pero tots son ben bufons.

    ResponElimina
  7. AF i internet? tu sí que estàs fatal! jajaja vigila les esgarrapades!

    ResponElimina
  8. Ooooooh!! Quina monada!! Jo sempre havia tingut gats a casa els pares, però després vaig tirar cap als gossos. Tot i que els gat també m'agraden molt!

    ResponElimina
  9. Que macos...
    Jo sóc més de gossos... però...
    En general, però, els animals es fan tots d'estimar!
    A disfrutar-los i a tenir molta cura d'ells!
    ;-)

    ResponElimina
  10. Ei!!

    Que ara he caigut amb lo dels noms!! jajaja Que friki!! Com diu el Clint, estàs fataaal!

    ResponElimina
  11. Blog i bamboo? comencem a tenir certes obsessions oi?

    ResponElimina
  12. Que els disfrutis molt, Xexu! De bufons en són molt, espero que no e t donin gaires disgustos de destrosses

    ResponElimina
  13. No m'estranya que se't caigui la bava noi, si és que són molt guapos!
    Prepara't perquè dos cadells "compinxats"..són perillosos! Ja ens explicaràs..

    Encantada de conèixer-los! Ah, i els noms estan molt bé. :)

    ResponElimina
  14. Oh!!! Són dues monades!!!! Jo en vaig tenir un 15 dies només, fa anys. No vaig tenir paciència ni ganes de tenir-ho tot amagat...
    Sort!

    ResponElimina
  15. ho veus?
    no som tant desagradables...

    petons i llepades rasposes!

    ResponElimina
  16. Jo en tinc tres, que ho destrossen tot, i que ho escampen i que fan el que volen...però caminen a dues potes... i no cal dir res més, pel que fa a animalons de companyia!

    Petonets!

    ResponElimina
  17. Son preciosos, de veritat. Em recorden a una gateta que vaig tenir, la Mixina. Ja veuras com et fotran molta canya, tenen pinta de trapelles ;) però, siguin bons o dolentons, són una autèntica monada!!!

    ResponElimina
  18. d'això... Bamboo és per la Bamboo de Ranma? ;P

    ResponElimina
  19. no vagis nuet per casa ... mosseguen tot els que es belluga !!! ... salut

    ResponElimina
  20. Doncs els donem la benvinguda a la "catosfera" :)) Són molt bufons. Un petó.

    ResponElimina
  21. Welcome home then. M' encanten els noms...pròximo post: Mi familia y otros animales ja,ja,ja

    ResponElimina
  22. Mai no m'han agradat els gats... No me'n refio!! I com diuen per aquí dalt, sí, que ets una mica friki, de posar-los aquests noms! hehehehe

    Espero que no facin gaires entremaliadures —almenys que no siguin gaire greus!

    Per cert, són albins tots dos????

    Sormiures! Ara ja no et podré dir petit, que aquests dos ho són més que tu! ;)

    ResponElimina
  23. No fotis que son els de l'anucni de loquo!!!! Vam estar a punt d'agafar-ne un d'igual! Que fort que fort...

    ResponElimina
  24. osti!! si son gairebé iguals iguals... jajaj. que xulo tenir animals.. jo com ara estic en un pis no en tinc.. però abans a l´estar en casa pairal tenia de tot, gossos, gats d´aquells furros que al final donant-los menjar es feien mansos, tortugues.. de tot i més. sempre fan companyia.. però la meva debilitat continuent essent els gossos.

    res, que salut i a gaudir-ne

    ResponElimina
  25. Oh! Que bufons i que blanquets! Compte amb les esgarrapades!

    ResponElimina
  26. Doncs això, a gaudir-ne! A veure si algun dia escriuen ells mateixos un post i tot... En blog potser en té aptituds i tot!! :P

    ResponElimina
  27. Que monos! jo en tinc un que es un destroyer!! però alhora es d'allò més carinyos i no sap dormir si no es ben aprop meu! jeje
    Un petò!

    ResponElimina
  28. Dos a la vegada per començar? jeje

    Sort!!

    ResponElimina
  29. Moltes gràcies a totes i a tots pels vostres comentaris. El Bamboo i el Blog també us donen les gràcies per tots els elogis que els heu fet. Ara que ja fa més dies que estan amb nosaltres, he de dir que són una passada de carinyosos, però que quan es posen a jugar, com tots els gats, aparteu les criatures. Segur que aniran apareixent per aquí, que amb les entremaliadures que ja han començat a fer, donaran per molta història. Gràcies a tots de nou.

    ResponElimina
  30. Oooohhhh!!! mare meva quina monada de gatets! són preciosos, se'm cau la babeta a mi també només de veure les fotos i llegir les teves presentacions. Ja t'ho deia jo que els gats són la cosa més encantadora del món! Això sí, són molt trapelles, així és que de ben segur que tindràs moltes anècdotes que explicar!
    Encantada de conèixer en Bamboo i en Blog!

    ResponElimina
  31. mira, ja m'han pasat al davant! les cortines, tenen predilecció per enfilarci i clar, ja t'ho pots imaginar com queden, amb aquelles ungles tant esmoladetes, pobricos ells, tant boniquets que son oi?
    venen estris per que es distreguin i no es fixin en els llocs que et diu skorbuto....

    ResponElimina
  32. Per tenir animals no cal la paciència... sino l'estima. Abans d'adoptar s'ha de tenir en compta totes les responsabilitats i conseqüències ja que cada animal té el seu caràcter i cada individu animal el seu! Bé, Q SON UNA CUCADA i que HAN TINGUT MOLTÍSSIMA SORT AMB VOSALTRES COM A PARES :D ENHORABONA!!!

    ResponElimina
  33. Ooooohhh però quina monada (o hauria de dir gatada?), son molt macos i a sobre, així petitons que és quan més juguen i t'ho passes millor amb ells ^^Espero que no et destrossin molts mobles, pots intentar espantar-los amb algun tipus d'spray que a dins porti aigua, si no veuen que ets tu qui els hi tira es pensaran que semrpe passarà el mateix i deixaran d'esgarrapar. A mi m'ha funcionat, i segur que a tu també et tocarà provar-ho, desgraciadament. Espero que els cuidis molt bé i no facin gaires trastades jeje

    ResponElimina
  34. Quina preciositat! M'encanten els moixos. Llàstima que a casa no m'en deixen tenir :_( hehe

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.