dilluns, 21 de juliol de 2008

Fotos nocturnes


Aquest cap de setmana vaig acompanyar un amic a fer fotos nocturnes. Ell s'ha aficionat molt a la fotografia i té una bona càmera. Va aprendre a fer fotos de nit, i volia provar-ho. Trípode i càmera en mà, vam anar fins els espigons que estan entre les platges de Nova Icària i Bogatell. Ell va fer unes fotografies molt bones de la platja, les torres bessones i de la lluna. Jo mentrestant, amb la meva càmera digital de pa sucat amb oli, fent el making off, i jugant amb les llums. Una distracció com una altra. Encara que no ho sembli, són les llums del passeig marítim, però cadascú hi pot veure el que vulgui.

25 comentaris:

  1. Que xulaaaaaaaa!!

    Doncs jo hi veig com una mena d'éssers voladors bons, com unes energies positives que ens envolten però que amb els ulls normals no les podem veure, però que hi son... es mouen ràpid, com impulsades pel vent.

    ResponElimina
  2. M'encanten aquestes fotos. Sembla mentida que la mà es mogui tant quan aguantem la càmera, oi?

    ResponElimina
  3. M'encanta la foto. I sobretot per`què és una d'aquelles on tu decideixes, en certa mesura, el que vols veure.

    ResponElimina
  4. Que xul·la! Les fotos on hi ha aigua i es desdibuixen les formes sempre queden bé, encara que no s'hi vegi res concret. Mai en trobes una d'igual, segur!

    ResponElimina
  5. Jo no tinc ganes de veure-hi res, simplement decideixo que m'agrada.

    ResponElimina
  6. Doncs t'ha sortit una foto de puta mare!

    ResponElimina
  7. Llums i colors i una mica d'aigua! I així aconsegueixes un món màgic de fades petitones, juganeres i voladores!

    Jo tinc una «bona» càmera digital —això m'han dit...— i que té moltes possibilitats. A veure si també m'agafo un dia i una nit per anar a fer fotos per aquest món, provant ISOS i coses, perquè no en tinc ni idea! També hauria d'acabar de llegir el llibre d'instruccions, prò em fa tanta mandra...

    ResponElimina
  8. Aaaaix, doncs a mí m'agrada la imatgeeee :o) Segons com t'ho miris es una cosa o una altra! Bé a ser com les taques del test de Rorschach.

    una abraçada!

    ResponElimina
  9. oitant! jo ve que els hi veig les llums del passeig!

    ResponElimina
  10. Aquesta foto m'agrada, no sé què dir sobre el que hi veig... hi veig una foto d'unes llums de colors diferents... Saps, és una bona forma de passar una bona estona, fer fotos i veure la ciutat sempre està bé! a mi m'agrada vaja, salut!

    ResponElimina
  11. El "dildo" colorístic quedaria a la dreta.

    I la "M" groguenca, a la dreta del "dildo".

    ResponElimina
  12. doncs m'agrada molt, és com un quadre abstracte, amb força

    ResponElimina
  13. Una foto molt maca, sense buscar significats.

    Jo, per les fotos sóc bastant negat, no paso de les típiques de vacances.

    ResponElimina
  14. El que més m' agrada és que cadascú hi veu el que vol...ja,ja,ja,mola molt

    ResponElimina
  15. Mira, sigui el que sigui, a mi m'agraden, són suggerents, i qui diu que ha de ser una imatge real i identificable? Les formes i el color no tenen preu!

    ResponElimina
  16. ja m'hi fixaré la propera vegada!
    perquè la foto s'ho val!

    ResponElimina
  17. és com donar-li a la manopla i plasmar-lo per la posteritat !!! ... salut

    ResponElimina
  18. Ostres, són molt xules!!!!
    A mi em semblen conillets saltant!!!!
    bufffff... no ho sé... potser es que ja veig coses on no hi són!!!
    Vacances, necessito vacances!!!
    ja,ja,ja

    ResponElimina
  19. Doncs si que t'ha quedat bé! Curiosa, intrigant i divertida.

    ResponElimina
  20. Moltes gràcies a tots els que heu passat per aquí i heu dit la vostra. Jo també hi veig coses rares a la foto, com alguns de vosaltres. Què us sembla una cursa de cavalls espectrals, o d'éssers del bosc? No sé, sembla que corrin tots en una direcció...

    Assumpta, esperem que si que siguin bons, ja veig que li poses imaginació!

    PetitaCriatura, home, la càmera es movia tant perquè la movia jo voluntàriament, perquè volia aconseguir aquest efecte...

    El tacte, no s'hi veu res coherent, així que l'imaginació al poder.

    Laia, impossible de repetir, t'ho asseguro.

    Silenci, doncs gràcies, i prou.

    Gràcies Veí, jugant, jugant, surten coses molt xules.

    Núr, alguna cosa similar a fades també hi veig jo. Quan t'animis a sortir, no dubto que ens en ensenyaràs una mostra a l'Habitació, oi? O potser al Kalaix, que no deixarà de ser una manualitat...

    Sibe, millor no ens prenguem seriosament què hi veu la gent, que si no, més d'un perfil de psicòpata trobaríem per aquí...

    Però Clint, amb la guiness que portes al cos fas un efecte compensatori i tu veus la foto enfocada, no val!

    Cesc, vaig triar aquesta activitat alternativa per un dissabte a la nit, abans que plans més habituals, així que ja et dic que és una gran forma de passar l'estona.

    Sr. Vermell, tu tens informació de primera mà, això tampoc val. Farem una sessió del 'dildo'?

    Deric, un quadre abstracte amb neons, tot pot ser.

    Gràcies Txari!

    Skorbuto, jo també sóc força negat, però m'ajunto amb gent que en sap. Encara espero veure les fotos que va fer el meu company, que seran l'hòstia segur.

    Moni, així estimulem la imaginació de tothom.

    Zel, potser no hauria d'haver dit què era, i hauria d'haver deixat que ho endevinéssiu. Hagués estat més divertit.

    Estrip, fixat-hi, però per reconèixer el lloc hauràs de moure el cap molt ràpidament...

    Mossén, això que diu m'ha sonat molt malament, ara seré jo qui intentarà no fer-ne interpretacions...

    Eli, conillets? Mai se sap. Una mica brillants, no? De vacances en necessitem tots, això està clar.

    Gràcies Carme, una manera com una altra de matar el temps.

    ResponElimina
  21. Ei, que aquestes càmeres de pa sucat amb oli fan unes fotos molt xules també eh!? mai saps com et surtiran però de tant en tant t'emportes una grata sorpresa, com la foto que ens has mostrat aquí!
    Jo hi veig peixos de colors... ves.
    El que fa la imaginació eh?!
    (sento que el comentari arribi tant tard...)
    una abraçada!

    ResponElimina
  22. Vaja, que maca... i què vas fer per a que sortís una imatge tan interessant??

    ResponElimina
  23. Ostres!! No la recordava!!... I m'ha fet gràcia veure que el primer comentari és meu!! Llavors era molt nova en aquest món. Tenia més o menys un mes i mig o dos de vida :-))

    Però m'ha fet gràcia veure què ens va fer gràcia el mateix joc hehe :-DD

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hehehe no tenia ni imatge de perfil!! :-DD

      Elimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.