dijous, 12 de juny de 2008

Per no cansar

Tinc la impressió que el maig està acabant. No, encara no és el moment, però potser li queda poc, potser menys del que pensava. En tot cas, per algunes coses si que hem canviat de mes, i avui escric per donar bones notícies, perquè si, perquè de tant en tant va bé poder dir coses bones i no fer el ploricó. Com ja vaig dir fa un temps, de vegades em canso a mi mateix, així que a qui pugui llegir això, ja no parlem.

He trobat feina. La buscava, estava interessat en uns perfils concrets, i al final, treballaré del que no m'hagués pensat mai. Això si, en teoria, avalat per la meva titulació universitària, almenys per una d'elles. És una feina d'estiu, així que al setembre tornarem a estar com al principi, però almenys no es tracta de treballar en un bar o similar (que ho hagués fet sense dubtar-ho si no hagués trobat res i l'economia apretés). Ha estat ràpid i per sorpresa, en menys d'una setmana vaig apuntar-me a l'oferta, m'entrevistava i començava el període de formació, però no em puc queixar, sembla ser que està força ben pagada i em farà currículum.

Així estem, encarant els canvis, canviant el xip en tot, però com em vau dir molts de vosaltres en el seu moment, veient les coses d'una altra manera, amb molt més optimisme. Gràcies per les paraules de suport que em vau donar, ara les valoro encara més que quan van ser escrites. He de dir que porto uns dies molt atrafegat, i acostumant-me a moltes coses, i que no he pogut estar tan pendent dels blogs com solia. Espero que no m'ho tingueu en compte, faig el que puc.

27 comentaris:

  1. Doncs res, xexu, enhorabona! Pel que expliques, la feina pinta molt bé… A gaudir-ne i a traure'n el màxim suc possible!

    ResponElimina
  2. Veeeuuus!!? ja t'ho dèia jo que el millor estva per arribar! Enhorabona en la teva nova feina Xexu. Quan encares la vida amb optimisme sembla que tot et surti millor (i surt i suuurt!)

    un petonàs!

    ResponElimina
  3. Felicitats!!! N'estava convençuda que te'n sortiries... Que vals molt, nano! ;)

    ResponElimina
  4. veus que bé! felicitats que és molt important fer curriculum...tot i que ben mirat i de cara a l'estiu, cambrer d'algun bar de moda nocturn igual també en dona de "curriculum"!

    ResponElimina
  5. Enhorabona per la feina! Més encara tenint present la crisi econòmica. De fet l'altre dia deien que aquest mes, a diferència d'altres anys, l'atur havia pujat així que et dono una enhorabona doble! ;D

    ResponElimina
  6. Home, tenir-t'ho en compte potser no... bé, sense el potser, va... jejejeje... però perquè dius que fas el que pots, eh? que sinó... ;*)

    Tot suma Xexu! Que vagi molt bé i que hi disfrutis més que no pas t'hi emprenyis!

    ResponElimina
  7. XeXu, no pateixis, ja t'ho he dit al post anterior! A veure com somrius, petit? :D

    El que no m'ha quedat gaire clar: 1. el mes de maig per a tu ja ha acabat o no? i 2. de la feina has dit «He trobat feina. La buscava, estava interessat en uns perfils concrets, i al final, treballaré del que no m'hagués pensat mai. Això si, en teoria, avalat per la meva titulació universitària, almenys per una d'elles.», prò no has comentat si t'agrada o no. L'estàs avaluant, de moment?

    ResponElimina
  8. Qui fa el que pot no està obligat a més, això ho hauràs sentit mils de vegades, però nano, me'n alegro molt per tu, ets un paio com Déu mana i espero que el treball d'estiu vagi molt bé, ja ens aniràs explicant, la sensació de cansar jo també la tinc sovint, però totes les coses bones acaben arribant si tu ho vols, i veus, va venint, felicitats i pensa que el millor és que al setembre quan no fa tanta calor tu tindràs festa :)

    ResponElimina
  9. Felicitats, quan les coses comencen a anar bé és qüestió d'aprofitar-ho!

    ResponElimina
  10. Felicitats i ja saps qui fa el que pot no està obligat a més.

    ResponElimina
  11. felicitats per la feina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    al bloc, que es teu i només teu, esciur el que et surti... bé, no seguiré per no ser barruera per escrit, que ja ho sóc prou en viu i directe. total que si tot és trist ho és, i si es alegre és alegre, es teu i punt no?

    besets!!!!

    ResponElimina
  12. Doncs felicitats per la nova feina, qui sap si després d'estiu continues ;)

    Salut company!

    ResponElimina
  13. Tu tranquil! I felicitats per la nova feina, encara que no sigui del perfil concret que buscaves sembla que no té mala pinta i a més comentes un parell d'avantatges, sou i curriculum, dels BONS curriculums, no com el del tipus que et proposa el Clint... ;)
    Molta sort, espero que t'hi trobis bé!

    ResponElimina
  14. Així que el paio amb qui m'he creuat avui que anava amb un somriure d'orella a orella eres tu, no? Felicitats.

    ResponElimina
  15. eps, que si et descuides el maig tornarà a començar!

    apa, que el treball dignifica!

    jo hauré de repìntar les baranes de casa, tu!

    ResponElimina
  16. Què bé passar per aquí i llegir tot això! Aprofita-ho i no oblidis que tambého has de disfrutar! :)

    ResponElimina
  17. Molt malament! Què és això de no fer-nos cas i estar per feines i coses d'aquestes insignificants... a empassar-te tots els nostres posts des dels seus orígens aaaaaaaara mateix!! xexu... però com vols que t'ho tinguem en compte?? El què? Tot va com una seda! Tens feina, les coses rutllen... L'únic que has de tenir en compte és somriure, gaudir, aprofitar el que et dóna la vida, fer molts petons i moltes abraçades, estar content peruqè s'acaba el teu maig i llavors... tornar a començar amb els somriures ^^

    :) Un de gegant per a tu!

    ResponElimina
  18. Enhorabona Xexu. Sempre mira endavant que la vida t'aportarà moltes coses bones.
    Estic contenta per tu! ;)

    ResponElimina
  19. M'alegro molt Xexu, segur que anirà molt bé!
    :)

    ResponElimina
  20. Felicitats per aquesta nova aventura que comences. Per cert que llarg aquest mes de maig...petons

    ResponElimina
  21. Va, que ara tinc una estoneta per contestar-vos. Moltes gràcies a tots pels vostres ànims i les vostres paraules de suport, algunes coses sembla que es van arreglant, ja veieu.

    Musa, això espero, serà curt, però estarà bé, segur.

    Sibe, gràcies, ho haurem d'agafar amb optimisme doncs, sobretot quan obri el meu compte a final de mes.

    Gràcies Rita, que em faràs posar vermell!

    Ai Clint, segons quin curriculum ara més val no potenciar-lo, em quedo amb el que em donarà diners (o això espero).

    Gràcies Caterina. La feina que he trobat és per l'estiu, però és una feina que algú ha de fer, i seré jo, i uns quants més. He tingut sort.

    Gràcies Elur, faré el que pugui per seguir passant per les vostres cases, així que prepareu-vos, que no sé a quina hora serà.

    Núr, el maig continua, sort que per tu ja va acabar. El meu continua perquè no tot està arreglat, i fins que no ho vegi clar, no el donaré per tancat. Pel que fa a la feina, sembla prou interessant, encara que s'allunya 180º de la meva formació, però encara l'he d'avaluar una mica, que encara no hem començat seriosament.

    Gràcies Cesc. Malauradament, al setembre no crec que tingui festa, i si bé potser podré aguantar uns mesos sense estrés, aviat hauré de trobar una altra feina.

    Gràcies Mireia, a veure si agafem una ratxa.

    Gràcies Jordi. Ja faig el que puc, ja. Faig el que puc en les estones lliures que em deixa anar comptant els vots de c@ts.

    Gràcies Mercè. Però encara que el blog sigui meu, em canso jo mateix de parlar de les mateixes coses, que la vida ha de donar molt més de si, no?

    Gràcies Uribetty, serà difícil però ho intentaré, que és un lloc que età molt bé.

    Gràcies Terra. La feina té poc a veure amb la meva formació, per ser sincers, però buscaven llicenciats en una de les meves carreres, així que m'hi vaig apuntar, i ha sonat la flauta. No sé si em servirà per futures feines encarades més al meu camp, però ho posaré, i tant, que ha de vendre segur.

    Gràcies Marta. No crec que fos jo, perquè encara em queden coses que em fan estar no tan bé, però això de la feina és una molt bona notícia.

    Estrip, espero no empalmar un maig amb l'altre, quina tortura!

    Tarambana, portava un temps fent massa el ploricó, oi? Ja està bé donar bones notícies de tant en tant. Espero aprofitar-ho i gaudir-ho tant com pugui.

    Laia, però que dius, si a tu ja et llegeixo des dels inicis gairebé, i encara continuo. No m'ho faràs llegir tot altre cop, no? Gràcies pel que dius, procuraré somriure tot el que pugui. És la clau.

    Gràcies Joana. A veure si mica en mica portem tot on volem, i fem fugir les preocupacions.

    Això espero Samain. Gràcies.

    Moni, gràcies. El maig està sent molt llarg, més del que ja em sembla habitualment, però ja passarà.

    ResponElimina
  22. quan un fa el que pot ... ja és massa i tot ... salut

    ResponElimina
  23. Tens totes les comprensions del atrafegats al teu costat. Jo també voldria anar cada dia a llegir tothom qui vaig coneixent i agrgar nous blogs, però... Cuida't, rei!

    ResponElimina
  24. Sempre alegren les bones notìcies! No d eixis mai de donar-les. i pel que fa al seguiment dels blogs, com la Zel, et dic que tots fem el que podem! Sempre falten hores. M'he promés 50 vegades a mi mateixa de no allargar més la llista d'enllaços del meu blog, però no ho compleixo mai. I clar no dóno l'abast. Gràcies, Xexu, per ser-hi, a mi em sembla que sempre hi ets.

    ResponElimina
  25. Doncs com que jo ja he acabat i estic descansant un munt, aprofito per a enviar-te 3 sacs d'energia pura i un cove ple de somriures perquè carreguis piles fins que s'acabi el teu maig!!! Petonets, buniket! :)

    ResponElimina
  26. Mossèn, i no està obligat a més, oi?

    Zel, ja fa un temps que vas de bòlit, tu. No obstant, el teu ritme de publicació gairebé no s'ha vist afectat. Jo vaig optar pel contrari, escriure més espaiat però visitar molts blogs.

    Carme, crec que tu ets una viciada com jo, i és inevitable. Sé que em dec perdre blogs genials pel fet de tancar els ulls i intentar no veure'ls per no allargar la llista, però encara que no vulgui, de tant en tant ensopego amb algun que em crida l'atenció, i ja hi tornem a ser. Que la gent s'ho curra molt, carai!

    Gràcies Núr, m'aniran molt bé aquests somriures i aquesta energia. A estones sembla que estem a juny ja, però no em deixo enganyar, que el maig va traient el cap...

    ResponElimina
  27. doncs que res, que molta sort.. veig que estem mes o menys igual tu i jo... buscando buscando..

    i que molts petons i que et vagi molt bé la feina d´estiu. tu ho has dit: faras cv-

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.