dimarts, 27 de maig de 2008

D'on no n'hi ha...

De vegades m'agradaria parlar de temes d'actualitat, com fa ell, però he de reconèixer que no estic massa a l'aguait de les notícies. També voldria enamorar amb cadascun dels meus escrits com ella, però no tinc aquesta sensibilitat. Ara que, per sensibilitat, de vegades se'm passa pel cap arrencar-me a fer poesia, com ell, però no me'n surto. Provaria de fer escrits delirants i de gran qualitat, emulant-lo a ell, però no me'n sortiria pas. Per no dir que quan pretenc fer gràcia, no m'acosto ni de lluny a ell. M'agradaria que les meves fotos fossin com les d'ella, o també com les d'ella, però no tinc massa vista a l'hora de fer-les. I voldria saber dir moltes coses amb molt poques paraules, com fa ella, però sempre m'acabo embolicant. En dies difícils, voldria ser críptic com ella, i que només m'entengués jo, però no em surten les metàfores. I m'agradaria poder fer posts genials a partir del no res, com ella. Voldria poder escriure com tants de vosaltres... en lloc d'això, faig el que puc, el que em surt. Millor això que intentar imitar-vos. No es pot. No és enveja, és admiració.

37 comentaris:

  1. Els teus posts són magnífics, Xexu! En ragen moltes coses. Vols dir que no t'estàs començant a mirar la blogosfera amb ulls de "c@ats"? Un petó.

    ResponElimina
  2. Buf! Em sembla que t'he de donar les gràcies. He descobert el post gràcies a les estadístiques, no cal dir-ho... En fi, jo no sé què dir... o si, tinc moltes coses a dir, però cap podria cabre en un comentari. Bé, gràcies!

    ResponElimina
  3. De les persones que admirem es poden aprendre moltes coses, i sempre bones :)

    ResponElimina
  4. candidatures subtils? estic d'acord amb la fada...

    ResponElimina
  5. A mi m'agradaria poder tenir la mateixa devoció que tu per les coses, amb la mateixa objectivitat, naturalitat i humiltat.

    ResponElimina
  6. Doncs jo crec que aquí sí que n'hi ha, i molt!! Moltíssimes gràcies, xexu, però t'he de dir que -encara que no comenti gaire- em sembla molt interessant tot el que dius als teus posts, i la teva forma d'escriure i descriure. Un petó! :-*

    ResponElimina
  7. A veure no negaré que cités a molts dels que jo considero "grans" i imprescindibles! Però nen, crec que tu també estàs a la llista! Aqiest post mateix és genial!;)

    ResponElimina
  8. Això ho pensem tots una vegada o unaltre! tot i que crec que té raó la fada i estàs una mica "encatat"

    ResponElimina
  9. més vegades de les que et penses ja ho fas, tot això, i alguns cops fins i tot millor. un luxe ser en aquesta llista, i llegir-te sempre :)

    ResponElimina
  10. Tothom té una manera de ser, una personalitat, i els nostres escrits també. M'agrada molt en clint, també m'agrada molt la joana i com no també el jordi casanovas, però també i molt tu. No vulguis ser ningú més que tu, xexu. És el millor que ens pots regalar a cada post dels que fas.
    Petons!

    ResponElimina
  11. Doncs a mi llegir-te em prota maduresa, perquè et veig un xiquet madur, amb les coses clares i dic, jo vull ser com ell... a més em sembla que ets sensat i em dic veus has de ser així i centrar-te i no pensar tant i tal i tal, m'agrada llegir-te perquè del que parles a part d'atraure a la gent perquè hi tens una part de persona molt gran, doncs és real, coses que ens passen, que ens han passat o que bé veiem... Salut Xexu :)

    ResponElimina
  12. i TÚ? On ets TÚ?... gràcies per mostrar-nos un munt de bloggs dignes de ser llegits, ets millor del que ens pensàvem!

    ResponElimina
  13. Segur que si la gent et llegim és per alguna cosa, no? :)

    ResponElimina
  14. Ep!! super xulo el post i molt original, tenia que anant fent click als "ell" i "ella" per matar la curiositat com una criatura devant un calendari d'avent, aviam que hi haurà darrera d'aquest click...

    No deixis d'escriure!!!

    Petons

    ResponElimina
  15. Tota la raó, d'on no n'hi ha no en pot rajar, però noi un cras error aplicar-te'l a tu mateix, perquè el teu bloc raja, eh? i si el teu bloc raja vol dir que dins en Xexu n'hi ha.
    :*)

    ResponElimina
  16. De gran, m'agradaria ser com ell...

    El que m'agrada dels teus posts és que tractes uns temes que sento propers, que gaudeixo llegint, que comparteixo sovint. El Bona nit es un dels blocs on m'ho penso força a l'hora de deixar un comentari, perquè et vull dir el que tinc al cap i ho vull fer bé, no deixar anar qualsevol cosa. Perquè sovint em fas pensar, obrir els ulls, reflexionar. I m'encanta!

    Encara que hagi arribat tard, em va encantar el teu post de RC :P

    ResponElimina
  17. Un post molt original, crec que tots ens hem sentit criatures i ens hem divertit amb els clics. Jo comparteixo la teva admiració per tots aquesta colla de gent. Però vaig als seus blogs i els llegeixo tal com vinc aquí i et llegeixo. Cadascú diu allò que porta dins i tu dius moltes coses, sempre interessants i que fan pensar.

    ResponElimina
  18. Estimat company...
    Recordo que vaig arribar a casa teva des de les cambres fosques d'Ònix, què sempre parlava meravelles de tu.

    Des d'aleshores passo per ca teva. Generalment en silenci, perquè un xerraire com jo, poc pot aportar als teus escrits.

    Sempre plens de seny, o tendresa, o POESIA.

    Saps fer les servir les paraules, dolç XeXu.
    I casa teva sempre és un punt de referència per molts de nosaltres.

    Gràcies, amic, per tot el que ens regales.

    Un petonet dolç i una abraçada sense paraules
    :¬)*

    ResponElimina
  19. Osti, XeXu, perdona, sóc un maleducat...
    Gràcies per incloure'm a la teva selecció...
    (vols dir que no hi ha algú que s'ho mereixi moooooooolt més que jo? )

    Una abraçada :¬)*

    ResponElimina
  20. Si escrius tot el que escrius és que n'hi ha... i en raja!

    ResponElimina
  21. Entre tan "ell" i "ella", sempre està el "tu!" i el "nosaltres"... Ja saps que també et seguim...

    ResponElimina
  22. Tu també ets únic, XeXu, i això fa que el teu bloc sigui fantàstic per als que et seguim! Petonets!

    ResponElimina
  23. maco no intentis semblarte mai a cap d nosaltres pq per tu sol ets genial. Ens has deixat ben content les orelles pro el cert es q es un plaer anar-te seguint. ;)

    ResponElimina
  24. Però sempre n'hi ha i sempre en raja, d'una manera o altra ;)
    Salut!

    ResponElimina
  25. Benvolgut Xexu, perquè voleu ser com ell o ella, si ja soun com sou... Així que no li doneu més voltes i endavant les atxes

    ResponElimina
  26. potser caldria una interconexió de xarxes, no Xexu?

    ResponElimina
  27. Tu també formes part de llistats com aquests, per ser com ets, escriure com escrius i transmetre com transmets, sigues tu mateix i continua així!
    ;)

    ResponElimina
  28. Re, Xexu, re! Aquí el que volem tots és arribar a ser (ni que només sigui una miqueta) com ella! :D

    ResponElimina
  29. d´on no n ´hi ha.. no en pot rajar!! això diuen. però noi. no t´ho apliquis a tu ehh???? a mi m´encanten sempre els teus posts i sempre quant puc m`hi passo. res, que continua eh?? ai.. el cats....

    salutacions

    ResponElimina
  30. Xexu, crec que tens una forma molt particular de dir les coses que ens agrada a tots els que et visitem... em sembla que de tots els blocs que tinc a preferits, tu ets el que rep més visites... això deu voler dir alguna cosa no? :)

    A més, tots voldriem ser poetes, però la millor poesia no és la que rima, ni la que utilitza grans metàfores... és la que surt del cor.

    Un petó

    ResponElimina
  31. Mare meva quines coses se't passen pel cap, Xexu!
    Que has begut absenta???????
    Cadascú escriu com sap i si ens llegim serà per alguna cosa....jajjajajaj "Frikis", d'acord! Però no "masoques".
    Apa! Quin descans!
    Bon cap de setmana home!

    ResponElimina
  32. Me encanta pasar por tú casa y encontrarte. Quizás el y ella piensan lo mismo de tí. Yo de momento me quedo con tus posts. La admiración es una manera mágica de crecer.
    Besos

    ResponElimina
  33. Oh això és una avançada dels c@ts? jajaja ja està bé que t'agradi el que fan els altres, però a nosaltres també ens agrada el que escrius tu ^^ cadascú posa una part a al catosfera i és precisament això el que la fa més atractiva, la varietat, diversitat i l'aportació de molta gent diversa, amb gustos diferents ^^ molts petons!!

    ResponElimina
  34. Moltíssimes gràcies a tots, m'heu deixat sense paraules davant de totes les coses que em dieu, i l'únic que puc fer a part d'agrair-vos-ho, és mantenir aquest somriure als llavis. Com heu dit alguns, mentre feia el post pensava que això podria ser propaganda de c@ts fàcilment, i bé, potser podeu imaginar per on aniran els trets de les meves votacions. Però no, en realitat volia fer un petit homenatge a alguns blogs que trobo especials en el seu estil, que per mi sobresurten. Però bé, la immensa majoria de gent que heu comentat teniu blogs que segueixo amb delit, així que podria haver anomenat a qualsevol. Moltes, moltes gràcies per venir a casa meva, i per les coses que em dieu. Si és que sou l'hòstia, collons!

    ResponElimina
  35. i jo no t'aporto res?' snif snif


    alls cuits

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.