diumenge, 2 de desembre de 2007

Timer


Fa un temps vaig posar el meu rellotge avisador en la posició de timer perquè em fes un compte enrera que acabaria amb aquell irritant soroll de despertador. Va ser una època de vertigen, de presses, però com tot el que va a contrarellotge, s'acaba molt aviat. Després d'això, vaig desar-lo.

Ara l'he tornat a agafar, però li he canviat el programa. Ara ja no farà compte enrera, perquè està en count up , i des d'aquest moment anirà comptant el temps de manera ascendent, i no té cap limitació de temps que faci que soni l'horrible cantarella. Si tot va bé, el deixaré així, que vagi fent, ja no tinc motius per tornar-lo a aturar.

14 comentaris:

  1. Bé, no he entès res... però no m'ho tinguis en compte, demà m'ho torno a llegir amb més calma i quan estigui més desperta... que jo sé que darrera d'aquest post hi ha un missatge.. però ara mateix tinc la vista massa ennuvolada per desxifrar-lo!!! jeje
    apa, bona nit XeXu!!!

    ResponElimina
  2. Ostres, jo tampoc he pillat res de res. He arribat a creure que parles del teu despertador!

    ResponElimina
  3. mmmmmm....entenc que comences una nova etapa? I bona a priori? No ho tinc molt clar...
    Si és així me n'alegro!

    ResponElimina
  4. Suposo que estàs parlant d'un final d'una etapa de la teva vida. I d'un inici d'una altra, que pel que dius, sembla ser positiva. Si es així, no aturis el Timer. És lo únic que m'ha semblat entendre! He de confessar que al començament no entenia res! :)

    ResponElimina
  5. Dacord... jo ho he intentat, de veritat, t'ho juro... i ara estic amb millors facultats però... segueixo quedant-me amb la sensació que em perdo alguna cosa.
    A veure, has posat un rellotge que vagi comptant el temps endavant sense límit? doncs això és com si haguéssis començat una nova vida, l'inici d'una nova etapa, que diuen per aquí... però què significa? per què ara? què vols comptar? buf... si més no m'he quedat més tranquila al llegir els altres comentaris i veure que no sóc la única a la que li costa entendre aquest post...
    espero que ens ho expliquis!!
    una abraçada!

    ResponElimina
  6. Doncs que no s'aturi (vigila que no se li acabin les piles... si és que va a piles, és clar).

    ResponElimina
  7. Sempre és millor anar endavant que no calcular el temps que ens queda no...

    Un bon dia vaig decidir deixar de portar rellotge... Poc temps després aparegueren els mòvils, amb els seus rellotges, alarmes, recordatoris, cronòmetres, etc. I ara, només el faig servir per evitar adormir-me al tren i passar-me de parada! Bé, i per parlar, clar!

    ResponElimina
  8. Doncs endavant amb el temps!
    Comptar el temps endavant.
    Començar una nova etapa.
    No fer sonar mai el despertador.
    No haver-lo d'aturar mai.
    Si més o menys és això...
    una pila de bones s notícies. Enhorabona XeXu!

    ResponElimina
  9. Xexu, té final el compte endavant, vull dir, complicadet, no? sI EL RELLOTGE ES PARA, TU QUÈ FARAS? Ei, que jo faig com la Iruna que em quedo pensant que em perdo quelcom essencial de tot plegat... o potser és només que el temps ja no importa, o ...

    ResponElimina
  10. no ho he entès...vols dir que ara no cal que et posis el despertador cada matí? Si és així t'envejo molt, moltíssim!

    ResponElimina
  11. ostres, nose si m'agarada gaire aixo d la compte enrere. Tot be doncs! oi?

    ResponElimina
  12. Doncs que duri. Has escrit el post en 9 segons??

    ResponElimina
  13. Millor així. Quan sona el despertador, els somnis s'acaben. Si el compte va endavant, tot just comencen :D

    ResponElimina
  14. Veig que la majoria no ha entès massa cosa del post, però millor així, que si volgués explicar les coses tal com són ja ho faria. Alguns us hi acosteu, però. I de totes maneres, moltíssimes gràcies per passar per aquí i deixar els vostres comentaris, sou l'hòstia. Saludar també en Rock'n'roll que passa per aquí per primer cop, benvingut!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.