dissabte, 29 de desembre de 2007

Se m'ha acabat l'any

L'any encara no s'ha acabat, encara li queden un parell de dies. Però per mi ja s'ha fos. Ho faig a darrera hora (de quina altra manera si no?), però no volia marxar sense acomiadar-me, perquè passaré uns dies fora, i no crec que tingui accés a internet. D'aquí unes hores marxo cap a València amb uns amics, lluny de casa i lluny del gran xivarri, ja que anem a un poble de per allà on un dels que ens acompanya hi té un pis. Allà pretenem passar uns dies i celebrar plegats l'entrada al nou any. Coincideixo amb el que deia la Zel en els comentaris del meu darrer post, cap d'any és una festa que mai no m'ha agradat perquè t'has de divertir per força, cal que t'ho passis bé i és una nit en la que tothom va molt passat. Per això ja fa anys que busquem solucions alternatives per estar junts i divertir-nos a la nostra manera. L'any passat va ser una casa rural aïllada de tot. Aquest any, València. La qüestió és ser original. La qüestió és estar junts. Que hi ha un canvi d'any pel mig? Benvingut sigui.

Res més, que no volia deixar el blog penjat tots aquests dies i no dir res. Us desitjo a tots una magnífica entrada d'any, i espero que el 2008 sigui millor en tot, i per tots, que el 2007. No vull ni pensar la de posts que tindré per llegir quan torni...

17 comentaris:

  1. Doncs que vagi molt bé el viatge, i que tinguis una bona entrada d'any. A mi tampoc m'agraden gens aquest tipus de celebracions, i menys encara les clavades que et foten a qualsevol lloc on vas un dia com aquest.

    Fins l'any vinent!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Comptant que avui és dia 29 i que en queden 3 perquè s'acabi l'any... quina mega-festa que us munteu!

    Apa, que vagi molt bé la festa, i fins l'any que ve.

    ResponElimina
  3. saps Xexu? no recordo ni un cap d'any en que m'ho hagi passat bé, almenys desde que se suposa que sóc adulta.
    Em rebenta el que tu dius, que t'ho has de passar bé per força, anar a una macro-festa, gastar més de 100 neurus sinó no ets res, agafar una bona manxiula perquè sinó encara ets menys que res... cullonades!!!
    A part de l'intent de suicidi col·lectiu que es fa cada any... quanta gent no ha estat a punt d'ofegar-se per culpa dels raïms?? i en diuen de la sort! au va!!
    :P
    Aquest any treballaré, una amiga munta el cap d'any i em va dir si volia fer de camarera i au, a riure!
    Espero que la festa valenciana vagi molt bé, segur que sí, hi vas amb la familia oi?
    Petons i que disfruteu!

    Bona entrada d'any!
    I un 2008 ple de somriures!
    (jo el canvio a mitjans de gener, l'any ;P)

    ResponElimina
  4. Bon viatge, XeXu!!
    i que vagi molt bé l'entrada d'any i tot el 2008.
    un petó!

    ResponElimina
  5. Estar amb amics, menjar a gust, compartir. D'això es tracta la nit de cap d'any. Si tens tot això la diversió ve sola. No cal res més.
    Bon any company i per València mirar de trobar l'home dels nassos.

    ResponElimina
  6. Que torni, que torni, jo vull que en Xexu torni, que ja siguem dia 2 o més.... Je je passa'tho bé, maco, així m'agrada, valor i a passar-les el més bé possible. Un valencià a la teva salut! Petons i bon tot altra vegada.

    ResponElimina
  7. Molt bon viatge, molt bona entrada d'any, disfruta dels amics, sempre és el millor que tenim. Desconnecta de la feina i sigues feliç. T'esperarem, aquí, fent posts com uns bojos per a donar-te molta feina, quan tornis.

    ResponElimina
  8. Apa aquí! Com ens ho muntem eh! Doncs bé, què dir que no hagis pogut llegir? Doncs que espero que t'ho passis d'allò més bé, que cada vegada que tinguis un flaix-bac d'aquest dia el rebis altre cop amb un somriure (senyal que haurà estat l'hòstia) i que el 2008 et porti tot allò que desitges i que esperes, que els projectes que tens de ben segur que els podràs tirar endavant!

    Doncs apa, ara toca escriure cinc posts per dia! ;) Així hauràs de llegir mooooooolt ;)

    ResponElimina
  9. molt ben fet!... jo passaré el cap d'any amb uns inquilins corporals bastant molestos!

    ResponElimina
  10. Uale que guay! Doncs a mi aquest any em vé molt de gust el cap d'any!! No sé perquè però aquest pinta diferent. Serà perquè en comptes d'acabar en una discoteca, acabarem en un pavelló municipal, i segurament ballant gitanes amb sabates de taló? jajaja! La que ens espera!

    Bueno, bon viatge i bon any!!! Petons^^

    ResponElimina
  11. Que vai molt bé, xexu!
    Jo també me'n vaig a un poblet que no té ni cobertura telefònica! Passa-ho molt bé i fins la propera!

    Salut!

    ResponElimina
  12. jajajajja home si has d acabar l'any esgarrifat d la cantitat d posts q has d llegir a la tornada...no home no!! tu passa-ho be i a la tornada segur q t'agrada veure com tothom te alternatives pel fi any. Bon any!

    ResponElimina
  13. La nit de cap d'any no surto mai, és molt car tot i la gent es desfassa molt, sempre ho fem amb amics a casa d'un o l'altre. De fet, com si fos un sopar qualsevol, amb l'única diferència de que hi ha raïm.
    Un any vam estar també a València, en una caseta al bosc a les afores del poble de la sogra. Però sols, la meva parella i jo, i les gosses. I molta tranquil·litat.
    Va ser diferent, està bé trobar solucions alternatives.

    Que t'ho passis molt bé i fins l'any que ve!

    ResponElimina
  14. Suposo que la sortida i l'entrada d'any han estat genials, esperem que ens expliquis com ha anat tot, de moment, Molt Bon Any!!

    ResponElimina
  15. Una abraçada molt gran i el millor dels desitjos per aquest 2008 que ja ha començat. Un petonàs

    ResponElimina
  16. Moltíssimes gràcies a tots pels vostres desitjos, jo també espero que el 2008 sigui un gran any per tots vosaltres. Aquí estaré per llegir les cròniques del vostre any. Espero que em feu feliç i m'expliqueu molts i molts èxits.

    ResponElimina
  17. Estic totalment dacord amb aquesta filosofia i cada vegada conec a més gent que opta per fugir la nit de cap d'any i fer una celebració diferent. Ja he llegit el nou post i ja sé que t'ho vas passar molt bé, així és que m'estalvio de desitjar-t'ho...
    Si em permets ser una mica repelent... et diré que per original em sembla que et supera el cap d'any que vaig passar a Lapònia menjant el raïm al compàs de l'alarma del mòbil a 18 sota zero... jeje
    una abraçada!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.