dissabte, 8 de desembre de 2007

Canvi de cara

El que té no tenir massa diners, és que quan hi ha un pont com aquest, no pots anar massa lluny. De fet, m'he quedat per casa, però això si, no he treballat massa, he decidit prendre-me'l de descans, i ja que tenia estona, m'he decidit a canviar una mica la cara del Bona nit. Vaja, suposo que ja es veu, alguns ja m'heu fet algun comentari al respecte. Però el que no podia canviar era el meu etern fons negre, que suposo que m'acompanyarà durant la resta dels meus dies.

Tampoc no us vull enganyar, jo no hagués sabut fer cap de les modificacions que hi ha al blog. Jo tenia algunes idees, però no hagués estat capaç de dur-les a terme. Una amiga que em llegeix i que en sap d'aquestes coses es va oferir amablement a fer la feina difícil, i com que ja tocava fer algun canvi, ho vaig deixar a les seves mans. Aquest post és per agrair-li l'esforç invertit, es mereix molt més que això, però és la manera que tinc de donar-li les gràcies. Podeu donar la vostra opinió si us ve de gust, però no sigueu molt crítics, que segurament llegirà els vostres comentaris i pot anar a per vosaltres...

Per cert, com sol passar amb tantes coses, he d'avisar que la nova imatge es veu bé amb el Firefox, però amb l'Internet Explorer té algunes mancances, per variar. Així que si encara feu servir el navegador de Microsoft, us recomano que aneu canviant:

Firefox

24 comentaris:

  1. Doncs li pots dir de part mevaque li ha quedat preciós, és realment molt maco, així que molt bé tu per les bones idees i ella per portar-les a terme així de bé^^ un petonet!!

    ResponElimina
  2. Doncs sí, que us ha quedat bonic. Una nit fantàstica de lluna plena.

    No sé si m'anirà bé per la meva adicció als blogs que ja no hagi de sortir fora a veure la nit, ni a veure la lluna...

    ResponElimina
  3. Aquest canvi és a millor ;)
    Molt maco el fons!
    Per cert, bona elecció amb el llibre d'en Monzó.
    Que vagi be company!

    ResponElimina
  4. També va bé quedar-se a casa i posar les coses en ordre...Molt bonic el canvi.
    D'en Monzó "Mil cretins",l'últim, me n'han parlat molt bé, el llegiré aviat!
    Bon diumenge!

    ResponElimina
  5. Noi, preciós, ja li pots dir que quan vulgui canvii casa meva, que tret el qye ofereix la marca de la casa, no sé fer res més. Petons, maco.

    ResponElimina
  6. Doncs si que ha quedat bé! M'agrada molt. Escolta tinc un dubte tècnic, em podries dir com ho heu fet per a que surti la imatge de baix per sota del peu i dels posts? Tranquil que no copiaré! Es pura curiositat. jej...o si...si un dia d'aquests ho veus a gossades no t'estranyi! No, que és broma, vaig intentar posar un imatge fa temps, de fet encara hi és, però no vaig aconseguir aquest efecte, per això t'ho pregunto.

    ResponElimina
  7. M'encanta la platja de nit, i com no, la lluna plena, per tant, m'agrada moltíssim aquest fons nou! Queda molt bé. Ja voldria jo saber-ne tant!
    Un bon canvi de cara. Sí senyor!

    ResponElimina
  8. El bonanititapa't ha de ser negre i amb fons de lluna, perquè si fos un fons de dia seria bonanitidormlamona, no? muec, bueno.
    MAcu macu
    Veus, ara que he tingut temps m'he posat al dia del teu blog, jojo. Clar que dilluns se'm tornaran a acumular els posts: no visc.

    un petonas

    ResponElimina
  9. Ha quedat molt bonic!!! Estic dacord que el fons ha de continuar de color negre, amb la lluna i les estrelletes perquè això ja és la marca de la casa!
    Felicitats a tu XeXu per tenir un blog més xulo i felicitats a l'autora dels canvis!!!
    Lo del firefox... ja fa temps que m'ho diuen (jo encara vaig amb l'explorer) i em sembla que hauré d'acabar fent el canvi!

    ResponElimina
  10. Si no hagués estat per na Boira, no m'hauria fixat en la fotografia del peu de pàgina... m''encanta!!

    ResponElimina
  11. Espectacular!!! i pensar que jo encara tin problemes amb alguns html. Uns en saben tant i altres en sabem tant poc

    ResponElimina
  12. Genial! M'encanta! La lluna plena és espectacular, i les estrelles m'encanten! (No podria ser de cap més manera, no?)

    I la foto de baix, també molt xul.la!

    ResponElimina
  13. L'explorer hauria de desaparèixer! Amunt el firefox! jejeje :P
    I bueno, si no has pogut marxar aquest pont, almenys has pogut aprofitar el temps i dedicar-te a tu i prendre-t'ho amb calma!
    Apa! petons!

    ResponElimina
  14. Molt bé! Això de la plantilla del html és molt complicat però un cop t'hi poses enganxa molt! Deu ser el "tunning" dels blocs! Jajjajajaja ;)

    ResponElimina
  15. És genial, noi! M'encanta com t'ha quedat aquest lloc i em fa pujar els colors reconèixer que jo ni tan sols sé penjar un vídeo de música del Youtube (i fa dies que en tinc ganes...). Uns tant i altres tan poc!
    Una abraçada

    ResponElimina
  16. A vegades és millor quedar-te a casa pel pont. Jo no he pogut anar a casa, que és diferent jejeje.

    És fantàstica la nova imatge del blog. M'agrada molt.

    Salut!

    ResponElimina
  17. Ei!
    Molt maco, i crec que des del Camino també es veu a la perfecció!
    Bon canvi! :)

    ResponElimina
  18. Doncs la nova imatge és molt bonica, felicitats a l'artista!

    I per cert, amb l'Òpera (navegador) també es veu molt bé!

    ResponElimina
  19. Felicitats! M'agrada molt! Ha quedat molt bé!!!

    ResponElimina
  20. si que m'agrada si!! JO tb m'he quedat per casa, però m'he regalat una mica de gresca ... :)

    fins aviat

    ResponElimina
  21. no sera allo d per any nou, vida nova (cara nova)?

    ResponElimina
  22. Coi jo tampoc havia vist la fotografia del final! M'agrada aquest canvi també! Sobretot les estrelles. Té un encant especial...

    ResponElimina
  23. Moltes gràcies a tothom pels vostres comentaris, carai, quin munt! M'alegro que us agradi la nova cara del 'Bona nit', cada cop és una mica més casa meva. Segur que a la meva amiga també li han fet il·lusió els vostres comentaris. Gràcies.

    Tals, el mèrit és tot seu, que jo només vaig aportar alguna idea, però ella també me'n proposava i era la mà executora.

    Carme R, una lluna així, molt millor en directe segur.

    Gràcies Uri. Ja et diré el llibre que tal.

    Joana, com a mínim m'ha servit d'alguna cosa no anar enlloc pel pont.

    Hahaha, zel, a mi em fa un tracte especial, però a veure si haurà de començar a cobrar...

    Ostres Boira, això seria millor que ho preguntessis a ella. Si no ho vaig entendre malament, cal fer que el peu sigui una subdivisió d'una altra estructura, com una caixa dintre una altra caixa. El peu conté el que ja contenia, i la 'superfície exterior' en el que el peu es troba inclòs, conté la imatge. El que no acabo de veure clar és com s'aconsegueix que la imatge quedi per sota del camp dels posts... suposo que és pel mateix motiu.

    Terra, a mi també m'agradaria saber-ne, però res...

    Aiats, tu sempre tan agut! Bonanitidormlamona seria un altre tipus de blog, sens dubte.

    iruNa, si que hi ha coses que formen part de la meva identitat blogaire, i segur que m'acompanyen sempre. Passa't a Firefox, dona, que no costa res, i t'acostumes de seguida.

    Gràcies Txari, a veure si ens currem alguna cosa a la Comunitat.

    Ui Mireia, jo tinc problemes amb tots els html, no pateixis...

    Si eh, Lluna, la capçalera sembla un homenatge a tu!

    No dona, Trillina, que l'explorer és molt graciós, sobretot quan intenta imitar el Firexox en versions més noves!

    Tarambana, tu si que ets la reina del tunning, que canvies l'aspecte del blog cada dos per tres! Variar està molt bé, ho he de reconèixer.

    Shadow, primer de tot, sigues benvinguda al Bona nit i tapa't, que l'altre dia no et vaig dir res. I això dels blogs s'ha de fer amb calma, se'n va aprenent, i s'ha de posar voluntat. Per penjar vídeos del Youtube cal copiar el text del camp 'embed' que surt al costat del vídeo, i enganxar-lo en el post. Publiques i et sortirà un bonic reproductor de Youtube.

    Gràcies yourwinterwish. Ja seria hora que anessis tornant a la nostra terra, no? Per Nadal podrà ser?

    Gràcies Musa, i gràcies també per confirmar que amb Camino es veu :)

    Gràcies a tu també, Carme F, i és bo de saber que amb Opera també es veu bé, si és que l'únic que falla és l'explorer!

    Gràcies Zinc!

    Ja veus ^eMMa^, jo de gresca poca, però feina n'hem fet.

    Doncs ho vaig pensar, Déjà, però no em podia esperar!

    Laia, et perdono perquè ja te'n vas adonar del canvi en el post anterior ;) Gràcies maca.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.