dimecres, 10 d’octubre de 2007

Retrobament

Avui m'he retrobat amb una d'aquelles persones energia, que feia molt que no veia. M'ha fet molta il·lusió veure'l, ens hem fos en una forta abraçada, i és que ja fa dos dies que era per aquí, però jo no l'havia pogut veure encara. Ell és xilè, i ja havia vingut unes altres dues vegades, deixant darrere la seva estela. Després de la seva primera estada, tot i que em va enganxar en una mala època, em va quedar la idea de que és alegria en estat pur. Aquest cop l'he vist més tranquil, però és que com tots, es fa gran, i sé que no ha estat una temporada fàcil per ell. Sigui com sigui, m'alegra molt tenir-lo aquí, encara que aquest cop la seva estada serà encara més fugaç que les altres. Espero que podrem aprofitar el temps, i disfrutar de la seva presència. Algun dia me l'emportaré de festa amb els amics, ni que sigui a jugar a bitlles, com la darrera vegada. No diré que és un amic, perquè no tenim aquest tipus de relació, però sé que és una persona que podria ser-ho, si no visquéssim tant separats en l'espai. I és que té alguna cosa especial, que no sé què és, però que segueixo buscant.

3 comentaris:

  1. És ben cert que existeixen persones que desprenen energia, que et fan somriure i pensar que la vida és meravellosa.
    Mira, jo diria que és una qüestió d'energia... que hi ha persones amb qui conectes d'una forma especial, i per això no saps què és aquest "no sé què" que dius que té.. ja que no existeix un motiu racional! No el busquis, gaudeix de la seva companyia!!

    ResponElimina
  2. Doncs segurament tens raó, volem buscar una explicació, i potser no hi és, o es pot dir que és la química que s'estableix entre dues persones que, sense saber molt bé per què, tenen molt bona relació i s'entenen molt bé. Et faré cas, aprofitaré que està aquí, i anar aprofundint en la relació, que segur que paga la pena.

    ResponElimina
  3. Saps? el que m'agrada més del teu post és el final: "seguiré buscant" A mi també m'agrada seguir buscant les coses que no acabo de veure, en les persones que valen la pena.

    Carme

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.