dilluns, 6 d’agost de 2007

Manuals de geografia

M'he adonat que darrerament, ja sigui per les actuacions de castells, els concerts d'Antònia Font o per les escapadetes que fem, no paro de visitar indrets de Catalunya en els que no he estat, o potser sí, però que sempre és agradable retrobar. Com que aquestes mini-vacances no em permetran arribar massa lluny, estic disfrutant de redescobrir el meu propi país, el país que tant m'estimo i defenso. Quan era més jove sempre havia pensat que hauria de fer una ruta per Catalunya, ja que m'agradaria conèixer tot el que pot oferir, que no és poc. Aquests dies m'he adonat que, a la meva manera, ja ho estic fent, i que he estat en molts pobles i ciutats preciosos, i no vull restar el valor que això té, perquè sempre donem importància als viatges que fem a l'estranger, i qualsevol cosa ens sembla una meravella, i probablement no coneixem massa el nostre propi país. Val la pena, n'estic convençut, i me'n convenço més a cada sortida que faig. Aquest cap de setmana visita per partida doble, i les estones de carretera no s'han acabat, n'hi haurà més. Ahir va ser a Sitges, conegut per tots. Avui, Taradell i Vic, una visita especialment emotiva perquè era per acomiadar una altra amiga que se'n va, una visita que li devíem. La foto és de Taradell, un raconet maco, maco que transpirava història. Estic cansat, quins dos dies que hem passat. Ha valgut la pena.

5 comentaris:

  1. L'any passat jo també vaig parlar amb una amiga de fer unes escapades a diferents llocs de Catalunya, volíem visitar un munt de llocs, però al final ens vam quedar només amb Perpinyà i no n'hem fet cap més. Però recordar-ho m'ha fet gràcia, potser li torno a plantejar.
    La veritat és que és genial conèixer llocs en els que no has estat abans, o tornar a trobar-te amb alguns racons que ja coneixies, i si tens una càmera a mà encara és millor.
    Espero que gaudeixis molt dels indrets que visitis, jo intentaré fer-ho també.
    Un petó!

    ResponElimina
  2. Catalunya és preciosa, hi ha paartges que són una meravella. Quan era més petita anava acad estiu a la vall d'Aran, i en guardo molts bons records, paratges fantàstics, verds, i cascades gegants que no he vist enlloc més. I un altre lloc que m'encanta és Llafranc. Una nit vaig poder-hi veure el cel més estrellat de tota la meva vida... Cal redescobrir i fomentar els paratges que ens envolten, tan propers i alhora desconeguts amb els quals es pot gaudir un munt i sense sortir de casa.

    ResponElimina
  3. Linwë, val la pena fer-ho, tot i que també està bé visitar altres llocs, què t'he de dir a tu que ara mateix estàs en un avió camí de Japó...

    Laia, m'estàs parlant de paraules majors! La Vall d'Aran és preciosa, naturalment, fer una escapadeta allà de tant en tant val molt la pena. I a Llafranc hi vaig ser l'estiu passat i.. uf, impressionant, i això que jo no sóc gens de platja, però és un lloc per quedar-se allà i no marxar.

    ResponElimina
  4. A mi m'agrada especialment la part del Pirineu que encara no està excessivament massificada i turística. L'any passat, vam anar a Josa de Cavall i em va encantar

    ResponElimina
  5. Mira Tirai, aquest em falta, me l'hauré d'apuntar. Saps, podria comentar tants indrets... tots tenen el seu encant, tenim un país que no ens el mereixem.

    Amb tots aquests comentaris encara m'han vingut més ganes de seguir voltant Catalunya, moltes gràcies!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.