dissabte, 25 d’agost de 2007

Haiku #1

Cau una gota
corren cercles concèntrics.
S'acosta pluja.

13 comentaris:

  1. Coi, ja és dissabte?????? I hi ha dos posts??????????

    M'ha agradat, el Haiku. M'agrada la pluja.

    Aquí també està a punt de ploure i només m'he connectat per veure si el google earth em diu on coi és el puto poble!

    Ai, ho sento, el haiku molt maco. Me'n vaig de tema. És que he d'anar a sopar, i no sé on. Com no em mengi un animal dissecat...

    Estic fatal, carrega't el comentari!

    ResponElimina
  2. Ja t'ho has pensat bé, això de fer haikús?

    Pensa que es comença així i s'acaba sent una barreja de Jordi Labanda i Sánchez-Dragó...

    En fi, jo crec en tu. Potser ets el Neo que ha de dinamitar els matrix haikunerus d'aquest país-que-no-és.

    ResponElimina
  3. Ei! ho has fet molt bé, això! digne dels millors haijins!

    PD1: no tenia ni idea de què era un haiku, ho he hagut de buscar a la wikipèdia... que gran!

    PD2: (aprofitant) qui ve al concert d'AF? esperem que no plogui...

    ResponElimina
  4. Wa Yeahh, Txari, Wa Yeahhh!!!!!

    ResponElimina
  5. Gràcies per parlar en un post tant friki, nois, on qualsevol comentari és més llarg que el propi post.

    Lluna, gràcies, faig el que puc. No m'agrada especialment la pluja, però de vegades plou.

    perdedor, crec que és evident que no m'ho he pensat bé. Sóc un malalt i prou. Ara que, si he de trir entre assemblar-me a Labanda o Sánchez-Dragó, sens dubte triaria el Neo.

    Ei, i naturalment Wa yeah!!!!

    Estimada Txari, gràcies pel que dius i per ser per aquí. Jo vaig conèixer els haikus en un llibre friki, i també ho vaig buscar a la wiki. He intentat seguir les normes de mètrica i de temàtica. Ara tant sols em queda aprendre japonès, quatre dies i ja està.

    ResponElimina
  6. Caram, ara poeta! A veure a veure...

    Ja surt la Lluna
    i em diu fluixet "bona nit,
    tapat que fa fred"

    Apa m'hi he animat i tot, encara que ha sortit una cosa més rara... Val més que no en faci cap comentari! és que llegeixo el teu bloc i els comentaris dels altres i ja veus el resultat... Sóc susceptible a tot allò que veig!

    M'alegro a contribuir que aquest post sigui més friki encara! Una abraçada!

    ResponElimina
  7. Ostres, Laia! A mi m'ha encantat el teu Haiku!!!

    Si em dones permís, el posaré a les meves frases!!!

    Perdó per la intromissió, XeXu.

    ResponElimina
  8. quan us poseu tan minimalistes mai no sé què dir, només que si plou ara tindrem rovellons a la tardor!

    ResponElimina
  9. Laia, ja està bé que et vagis fixant amb el que fem els altres, que som més frikis que tu (ei, però és una qüestió de temps, eh!), veig que ho has agafat de seguida això del haiku. Jo no sé si en faré gaires més, però si m'inspiro, mai se sap. Si t'agraden, tu mateixa pots fer els teus i penjar-los, has començat bé. Ja veus que la Lluna ja t'agafa el que has escrit per les seves frases, això és tot un honor. Lluna, tu mateixa, com a casa.

    Bluf, genial comentari, he rigut molt. Si surten rovellons, ja sortirem a caçar-los, i potser ens inspiren més haikus, mai se sap...

    ResponElimina
  10. mira per on ens fa haikus :) ai que m'has inspirat :D

    ResponElimina
  11. Enhorabona pel haikú, xexu. Realment admiro l'habilitat aquesta de fer composicions poètiques així de mínimes. Salut!

    ResponElimina
  12. Ònix, Musa, moltes gràcies a les dues, però jo no m'atreviria a anomenar-ho una composició poètica per part meva...
    per cert, Musa, sigues molt benvinguda a Bona nit

    ResponElimina
  13. El que deia que no entenia la poesia es dedica a escriure Haikus. Qué cabrón...!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.