dilluns, 6 d’agost de 2007

Confirmant sospites

Estava fent jo una ronda per la blogosfera, i he topat amb el blog Calidoscopi, que no és dels meus habituals, però de seguida m'hi he fixat perquè tenia un test friki d'aquests que tanta gràcia em fa fer. Es tracta de quantificar el grau d'addicció als blogs de cadascú, i després del post que vaig escriure l'altre dia, no podia deixar de fer-lo. Ja m'imaginava els resultats, però mira, és una ximpleria com una altra per fer un dilluns al vespre, quan a fora fa un temps més propi de setembre. Si us animeu a fer-lo, ja em direu el què.


75%How Addicted to Blogging Are You?

Tampa Singles from Mingle2

7 comentaris:

  1. Estàs malalt, estàs malalt! En canvi jo no estic gens enganxada. Puc estar ben bé mitja hora sense mirar blocs (sempre i quan se n'hagi anat la llum com aquesta tarda, és clar) ;-)

    ResponElimina
  2. Ejem... Jo no estic pas enganxada, eh! Això d'entrar al teu blog a gairebé les 4 del matí és la cosa més normal del món.

    Tirai, tu també?

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies noies, perquè dia rere dia m'ajudeu a veure que no estic sol, tant pels vostres comentaris, com en la meva malaltia. Ai, les meves addictes predilectes!

    ResponElimina
  4. Hehehe jo he tret un 47%... De moment estic al llindar estàndard. però sospito que m'hi aniré aficionant cada vegada més perquè encara que fa poc que he encetat el bloc, m'està agradant molt, moltíssim... Em sento molt bé escrivint-hi! Uiui.. ja comencen a manifestar-se els primers símptomes... ja que tu hi estàs m´s enganxat, què ve després?

    És un vici sa, així que mentre tu segueixis escrivint, jo et seguiré llegint... És així com funciona la cadena. Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Osti, t'he superat. Estic molt enganxada. Un 82 %. Ara no se si alegrar-me o fer-me mirar l'adicció.

    ;)

    Molt bó el post!

    ResponElimina
  6. Ai Xexu... l'addicció és un fet natural en la biologia humana, addictes al sexe, addictes als blogs, cleptomans, addictes al sexe amb animals, addictes als castells, addictes al sexe amb vegetals, etc...

    Com van les vacances? jo estic disfrutant del que es podria dir el diumenge a la tarda més llarg de tot l'any a St Boi. Bé, després del nostre torbament davant d'unes enormes gerres de calimoto podriem retrobar-nos en alguna altra ocasió un dia d'aquests oi?

    espero que estigueu tots genial! per cert, he d'enviarli una foto a la tania i a l'eric d'un bolet del mario que em vaig trobar pel carrer... jojo

    ^^

    ResponElimina
  7. Laia, jo no porto massa més que tu per aquí, hauries de preguntar a les ionquis Tirai i Lluna. Però a tu et dono dos telenotícies, d'aquí poc el teu percentatge pujarà com l'espuma, aviat seràs de la nostra secta.

    Boira, 82%!! Tu entres a la secta per la porta gran!! I entres al blog també per la porta gran, sigues molt benvinguda!

    Home Aiats, ja se't trobava a faltar per aquí. Tu tens un problema amb el sexe, eh? Quan volgueu ens trobem, només cal proposar-ho, encara que tenim l'agenda una mica plena. A veure si tornen els castells ja! Ei, si vols em pots enviar la foto a mi (i de pas faig el tafaner), i jo els la faig arribar.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.