dissabte, 28 de juliol de 2007

Unplugged

Amb mil posts al cap per escriure, em trobo a les tantes de la matinada davant de l'ordinador, sense ganes de xerrar de res concret, però amb una sensació que m'impulsa a escriure, sense saber molt bé per què. Fa una estona he tornat de Mataró, un nou concert, i ja per inèrcia premo el botó de l'ordinador abans de res. Uns mails, pujar unes fotos, i els blogs, com no. M'he fet la repassada llarga abans de posar-me a escriure, us he dit que m'agraden els vostres blogs?

Potser el que m'impulsa a escriure és que he estat bé aquest vespre. No sé en quin moment he pensat que aquest era un bon dia. Com sempre m'he de remetre a les coses petites, la companyia, alguns records agradables, la sensació de que conec bé les persones que m'estimo... Inexplicable, però quins motius necessitem per explica la felicitat? Cap ni un, no fotem. S'acosta el mal moment i ho sé. Aquesta nit ha estat un bàlsam, un oasi per la ment. Tornarà l'estrés i tornarà el mal cos, però he disfrutat una estona, i sobretot, he deixat de pensar, unplugged total.

Si no recordo malament, un dels moments en que he pensat que havia d'escriure sobre això, ha estat aquest:

Que divertit lo que escric quan estic avorrit
per exemple al meu blog, es jersei destenyit.
Es carrer blanc de sol, es meu cos a damunt,
per exemple es teu llit de penombra i llençols
amb es termo espenyat, per exemple dormits...

6 comentaris:

  1. Estàs malalt de bloc i d'Antònia Font! El que no tinc clar és quina malaltia és més greu, però em temo que les dues són incurables!

    ResponElimina
  2. Xangai no és Pekín. Això és innegable.

    (Una metàfora que val per a tot!)

    ResponElimina
  3. Què seria de la vida sense les petites coses?
    Bones vacances XeXu!

    ResponElimina
  4. No ens podem perdre les petites alegries per culpa d'estar esperant la gran felicitat. Oitant que no!
    Visca les coses petites!
    Wa yeah!

    ResponElimina
  5. La felicitat està feta d'aquestes petites coses, dels petits moments, de les petites alegries. Brindo amb tu per aquests moments! Et dec un mail... ho sé.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.