dimarts, 24 de juliol de 2007

No es pot saltar?

- Ei XeXu, per què jo no em dic XeXu com tu?

- Hahaha! Ai menut, tingues paciència, que tot arribarà.

- Però a mi m'agrada més XeXu que el nom que tinc...

- No és cert això, no t'ho has plantejat mai, no és possible.

- Que si, jo em vull dir XeXu!

- Una mica de calma, falten encara uns anys... bé, et falten molts anys, però tingues paciència, de moment no té cap importància per tu.

- D'acoooooord, et faré cas. Però ja en tinc ganes. Tu fas moltes coses!

- Home si, però cada cosa té el seu temps, no vulguis córrer massa, has de viure moltes coses.

- Guau! En tinc moltes ganes! Tu saps molt, vull ser com tu!!

- Ai, xiquet! No et vull dir res perquè t'ho espatllaria, però pensa que no totes les coses que sé o que faig són bones. Algunes coses que he après són dolentes. I algunes coses que m'han passat són també dolentes. Hi ha alguna gent que m'ha fet mal, i tot això fa el que ara veus en mi.

- Quines coses dolentes? Tu les fas aquestes coses??

- Mmm... ara no te les puc explicar, més val que les aprenguis quan et toqui. Jo intento ser sempre bo, però segur que també he fet coses dolentes i he fet mal a alguna gent.

- Molt dolentes??

- Home, molt dolentes no... Bé, potser si... No ho sé! Això ho diuen els altres, ningú no fa coses dolentes expressament... bé, potser si, però la gent normal no, però de vegades no ho vols i pots fer mal a algú.

- Com pot ser??

- Tranquil, ja ho descobriràs. Però tu has de ser sempre bo, no et portis malament, eh? Bé, ja sé que no ho faràs, però sempre recorda aquestes paraules, d'acord?

- Jo intentaré ser molt bo. Però així vols dir que em faran mal? Que hi ha persones dolentes que es portaran malament amb mi?

- Persones dolentes tampoc, home, però hi ha coses que fan mal i ja està, s'ha de soportar i passar-ho el millor possible.

- Em pegaran?

- No, no és aquest tipus de mal, però no preguntis més, és millor que ho descobreixis tu sol, no?

- Però jo no vull que em facin mal! Vull ser com tu, ara segur que ningú et fa mal perquè ets molt gran.

- Mmm... no creguis. Però millor que pensis així. T'espera tot un futur per endavant. No sabràs què et ve, però lluita per fer-ho el millor que sàpigues. Trobaràs algunes compensacions, encara que de vegades no sigui fàcil.

- Potser no hauria de preguntar més...

- Això mateix.

- ...perquè tinc por del que pugui descobrir, no m'agrada saber que t'han passat coses dolentes.

- No has de patir. Estic aquí, oi? Això vol dir que no ha anat tant malament, tinc moltes coses bones també, i aquestes són les importants.

- Que bé! I no puc saltar directament a com tu ets ara?

- Hahaha, em temo que no. Et tocarà pringar força encara...

- Què vol dir 'pringar'?

- Crec que millor que no ho sàpigues...


4 comentaris:

  1. És en XeXu petit?

    Ai, quanta raó tens amb això de les coses dolentes, i fer mal sense voler i... Però em sembla que val més que jo no hi pensi, en això.

    Per cert, m'agrada la nova frase groga (l'altra també m'agradava, eh!)

    ResponElimina
  2. Oh! Jo també hauria volgut passar, no sé, dels 12 als 30, bé als 20, però sent com sóc ara, bé... uf... no sé. És un post molt adequat pel moment que passo ara

    ResponElimina
  3. Lluna, tu sempre tant perspicaç... doncs si, durant la vida ens en passen moltes de coses, bones i dolentes, però tot s'ha de viure, perquè si no no seríem nosaltres mateixos, oi?

    Tirai, suposo que tots ens ho plantegem en algun moment, que alguns paràgrafs de la nostra història es podrien esborrar sense problemes, però dic el mateix que a la Lluna, si no no seríem nosaltres. I què tens en contra de la teva 'tu' d'ara?

    ResponElimina
  4. la gràcia és a passar-ho el millor que puguis encara que de vegades vagin "maldades", però aquesta és la gràcia, patir i gaudir...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.