diumenge, 22 de juliol de 2007

Blanes altre cop


Un altre dia fora de Barcelona, que de tant en tant va bé respirar aires diferents. Darrera actuació de la primera part de la temporada, comencem vacances castelleres. Un dia planejat per passar-lo a Blanes, a la platja, passejant, fent un geladet... i és el que he fet, però pel meu compte. Amb en Redcrash ens vam plantejar fer un dia de fotos, per aprofitar que s'ha comprat una càmera de les bones, i per això hem pujat en cotxe, separats del reste de la colla, a excepció d'una simpàtica portuguesa que se'ns ha afegit. A Blanes hi viu una amiga, i hem aprofitat per passar una estona amb ella. Ha estat un bon dia, tranquil, sense presses, per allunyar els fantasmes, per oblidar mals comentaris, males sensacions i aquella impotència vital que de vegades sento. He estat bé i he fet moltes fotos, sobretot de castellers, i algunes m'han sortit força bé, n'estic orgullós. La foto que ensenyo, però, és anònima, sense cares, però força estiuenca, com ha estat el dia, llàstima d'aquests núvols de capvespre. La platja de Blanes, des d'on ara mateix molta gent estarà disfrutant d'un magnífic espectacle pirotècnic, el concurs de castells de foc de la localitat. M'ha sabut greu perdre-m'ho, però no volia arribar tant tard a casa. Molts dels que s'han quedat ja estan de vacances, i no només castelleres. Jo encara no.

3 comentaris:

  1. Blanes té un encant especial. No sé què té Blanes, però sempre em crida. Estiu, hivern, tant li fa. Bé, millor a l'hivern que a l'estiu.

    Si m'he de perdre, és possible que se'm a Blanes. Si he de quedar amb algú de la gran ciutat i no és a la gran ciutat, segur que és a Blanes (ja se sap, a mig camí, jo hi vaig en cotxe i qui sigui pot anar-hi en tren).

    M'encanta Blanes. I aquesta foto, molt maca!

    ResponElimina
  2. Sí que va ser magnífic l'espectacle pirotècnic, sí!

    ResponElimina
  3. Blanes és més gran o més petit que Würzburg? Més petit, més petit... però té platja, Yeral...
    Xexu, tu sempre tan nostàlgic, tan romàntic, tan...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.