dijous, 14 de juny de 2007

Moments d'incertesa

Ja hi tornem a ser. Em torna la incertesa, em torna el nerviosisme. És un defecte, ja ho sé, però quan hi ha alguna cosa per saber, la vull saber ja. No puc esperar tot el cap de setmana, què t'ho fa pensar? Sóc així, no se'm pot deixar a mitges, i no puc estar tants dies donant voltes a les coses, fent-me pel·lícules i imaginant qualsevol bogeria per encertar què és el que m'has d'explicar. Ja sé que no ho puc controlar tot, ja ho sé. I també sé que no tinc dret a demanar explicacions, ni a tu ni a ningú, que no he de ser el primer a saber les coses. Però llavors tingues cura de que no m'assabenti de que alguna cosa passa, perquè una altra cosa no, però cec i sord no estic, i si proves de dir-me que ja m'explicaràs una cosa després d'haver sentit que 'ell encara no en sap res', saps que no ho soportaré, em coneixes prou bé per saber-ho. Així que se'm passen les ganes de parlar amb tu, i segur que si m'ho arribes a explicar, no m'agradarà. I jo em pregunto: Per què encara m'afecten així els canvis de la teva vida?

4 comentaris:

  1. Realment és una putada que et deixin així a mitges, perquè hi vas donant voltes tot el dia pensant en què pot ser.
    Però bé, no hi ha més remei que esperar i esperar, ben mirat per molt que hi pensis el que et digui serà el mateix que et diria si no hi haguessis pensat ni un moment.

    ResponElimina
  2. Sí, això que et deixin a mitges... Uf! és horrible! Vas donant i vas donant voltes en que és el que t'han de dir!

    ResponElimina
  3. Si hi ha alguna cosa que no suporto és això,què et deixin a mitges , si no vols explicar no comencis, si no vols donar detalls parla del temps ,però que la gent es faci l'interessant dient ja t'ho explicaré
    ...mes val què em guardi la meva opinió es massa càustica.;)

    ResponElimina
  4. El pitjor de tot (que no dic que sigui el cas) és quan et tenen un temps així, pensant què és el que t'han de dir, i quan t'ho diuen et queda aquella sensació de: "Ah, era això? I per això tanta comèdia?"

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.