dissabte, 2 de juny de 2007

M'he comprat una càmera digital!

Avui corria el perill de tenir una tarda molt friki, ja que la idea era anar amb dos informàtics a la típica zona de botigues d'ordinadors d'aquí a Barcelona. Això és una cosa que de per si ja et pot preocupar, perquè ajuntar dos informàtics és sinònim de que parlaran de coses que no entens en absolut, i de vegades els costa adonar-se de que a la resta dels mortals hi ha temes que se'ns escapen, i parlen en una llengua que dista molt d'assemblar-se al català.

Però no ha estat tant terrible. La cosa anava de càmeres digitals. Gent, per fi m'he comprat una joguina d'aquestes! Ho sento, Txaro, no podia esperar més. Jo no n'entenc gens de fotografia, però sempre m'ha agradat fer fotos. Per tant, volia una càmera senzilleta, sense milers d'opcions, que em permeti captar les meves imatges a nivell usuari, no a nivell entès ni professional. Deduireu, doncs, que també buscava un preu ajustat, i crec que he acomplert els objectius, sobretot gràcies a l'amic Redcrash. Com a informàtic particular meu, el que s'entén com MAI (el Meu Amic Informàtic), qui no en té un?, m'ha assessorat bé. Ell ha preguntat per càmeres que s'allunyen molt de les meves possibilitats econòmiques i de coneixements.

Jo era el típic nano que sempre s'emportava la càmera a tota excursió o viatge que feia, i sempre anava fent fotos per tot arreu. Però la meva fal·lera es va acabar quan van aparèixer les càmeres digitals, i la meva analògica es va quedar obsoleta (fins i tot diria que la vaig perdre, però ja ni me'n recordo). Mai n'he tingut una de digital, i per això ara em fa molta il·lusió poder-ne fardar una mica. Tampoc és això, perquè la màquina no és ni de bon tros de darrera generació, però n'estic molt content, ara la tinc carregant-se encara, i després la probaré. Suposo que ja en veureu alguna mostra del que faig amb ella, però de moment, una foto de la màquina en si, extreta de la pàgina de Casio Europa, així us la presento.

7 comentaris:

  1. Jo sóc la seva primera foto! Ueee! Quin honor Xexu, quin gran honor...
    Petonets!!

    ResponElimina
  2. Oh!
    Jo en tinc una que és absolutament horrible i va fatal, i si a més li sumes que no sé com es posa el flaix...
    Apa, aprofita el temps per fer fotos, que les volem veure!

    ResponElimina
  3. mira si et ve de gust ja podràs fer el meme de les sabates ,i pillar el gustillo al fotoshop què és tot un vici enhorabona!!

    ResponElimina
  4. Hòstia xexu!! Molt bé, això era el que et faltava!! Si ja sabia que al final t'acabaries comprant la meva càmera! Ja veuràs que bé que va i quin pantallot té al darrera on es veuen totes les arrugues...jeje.

    ResponElimina
  5. Doncs quina enveja que em fas!!! aquesta tarda t'encarregues tu de fer el reportatge fotogràfic, no? vinga, que la disfrutis

    ResponElimina
  6. Que bé que funciona el trasto aquest!
    Tània, qui podia ser la meva primera foto, sinó la reina de la casa? La primera foto i el primer video, ;-)
    Linwë, ara puc compaginar la noble posició de tap amb la de fotògraf de la colla!
    Onix, és veritat, el meme aquell, tot i no dirigir-se a ningú, ha corregut com la pólvora. Ja veurem. Però de fotoshop vaig peix, peix...
    Georgi i Rach, hi podeu comptar, avui la portaré per fer el primer reportatge temàtic. La teva càmera em va meravellar, Georgi, crec que ha estat un encert.

    ResponElimina
  7. T'entent, de fet, era una estratègia... ja en parlarem. MOLTES FELICITATS!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.