divendres, 15 de juny de 2007

Llegir en diagonal

No entenc aquesta dèria que té la gent de llegir en diagonal. A mi sempre em critiquen que escric molt, que els meus mails són massa llargs, i ara, que escric massa sovint al blog i que no tenen temps de llegir-ho tot. Però bé, alguns, tot i dir-me això, es llegeixen amb detall tot el que escric, i actuen amb conseqüència. D'altres, s'ho llegeixen sempre en diagonal, i només es queden amb la meitat de la informació, i llavors és quan després no saben mai com s'ha de quedar, o a quina hora, o qualsevol altra dada. Si em poso tant pesat, en els mails especialment, és perquè m'agrada que tot quedi molt clar, que no hi hagi ambigüitat possible en el missatge. Ja que m'esforço en resumir totes les propostes, i a prendre decisions, el mínim que demano és que es llegeixi el que he escrit. Però bé, no es pot anar contra el món, i hi ha gent que no canviarà mai. A mi m'agrada llegir a consciència el que la gent escriu, ja sigui un mail o un post, trobo que si s'ha escrit, serà per alguna cosa. D'acord, a mi també se m'escapen detalls. Si, de vegades llegeixo els escrits ràpid. Però sempre torno sobre els meus passos, perquè no m'agrada deixar-me res, i si cal, ho torno a llegir tot. Ja sé que sempre anem amb pressa, que no tenim tot el dia per llegir el que la resta de gent escriu, però trobo que és una mostra de respecte, ja que ho fan, llegir-ho amb una mica d'atenció. És demanar molt?

5 comentaris:

  1. Sobre els mails no et puc pas contestar .. es quelcom molt personal
    quan vaig començar el bloc ,vaig tenir molts cops la sensació que no em sabia explicar , cosa que també m'ha passat en el mon del xat però potser si que tens raó que la gent llegeix en diagonal , altres vegades creus que has entès el post però els comentaris de la majoria no van per on tu has pillat ,i no saps que fer si contestar per el que tu has entès (cosa que faig normalment) o altres seguir la corrent perquè no pensin que ets gili ui perdona que m'he liat i quasi faig un post :$

    ResponElimina
  2. Totalment d'acord XeXu. No comento posts si només els he llegit amb diagonal, però t'adones que d'altra gent ho fa, no sempre es veu, però, de vegades, sí i no m'agrada,

    ResponElimina
  3. XeXu com la caguem he? No, no exiteix l'objectivitat ni en el periodisme ni en la vida, i els apolitics tampoc; pk?

    - L'objectivitat és la propietat de l'objecte, els subjectes no poden ser objectius, per naturalesa.
    - La política és la gestió dels conflictes socials, que no la sol·lució. Per tant qualsevol transacció relació social és política.

    Llegir en diagonal? Esta be si no t'interessa allò que llegeixes...

    ^^

    ResponElimina
  4. Llegir a la Diagonal?? Passo, massa trànsit...

    ResponElimina
  5. Sí, jo llegeixo en diagonal, però intento que no es noti... i quan es nota, m'invento alguna excusa... jeje No és culpa meva si els dies tenen només 24 hores, estic obligada a economitzar el temps. Sé que no hi estareu d'acord. Jo tampoc, i és per això que intento canviar.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.