dissabte, 23 de juny de 2007

Ja t'hi acostumaràs

- Ei, ens hem quedat sols?

- No: t'has quedat sol, jo ja me'n vaig...

- Ja, d'acord, però espera, és que et vull comentar una cosa...

- Digues.

- Bé, potser és una ximpleria, no ho sé...

- Què passa?

- ...és que tinc la impressió de que ell m'evita...

- Ah, és això? No pateixis.

- Però és que tinc la impressió que parlar amb mi li sembla una pèrdua de temps...

- Conec aquesta sensació, benvingut al grup, no ets l'únic a qui li passa.

- Però és que amb els altres no és igual, amb mi mai parla...

- No creguis, només hi ha uns pocs amb els que parla sempre, ja t'hi acostumaràs. Els altres és com si no hi fóssim.

- Però abans no era així, al principi sempre em parlava...

- No ets el primer de qui sento aquest comentari, jo ja porto anys aquí i ho he vist molts cops. De vegades veuràs com passa pel teu costat sense dir res, i el sentiràs parlant animadament amb el del teu costat i a tu ni et mirarà.

- Ja ho he notat, però això per què?

- No ho sé, però ja t'hi acostumaràs, és així.

- Però no ho entenc...

- Tu rai, que l'hauràs d'aguantar poc temps...

5 comentaris:

  1. Ui, jo trobe que a aquest senyor li hauríeu de fer mobbing o així.

    ResponElimina
  2. caram! quasi què m'apunto al què diu l'efe per cert es un altre capricorn rara avis magnific ja ho descobriràs XeXu

    ResponElimina
  3. Bé, diguem que seria una mica difícil que li poguéssim fer mobbing, i força més senzill que ens el fés ell a nosaltres...

    ResponElimina
  4. Mmmm... Xexu que ens coneixem... Centra't en la nova atracció del lab, i deixa't estar de tonteries. Jeje... No, ja t'entenc. A mi de vegades em passa, potser no tant exageradament, però ja et deia que els "big boss" només tenen ulls per un(a) o uns pocs. La resta som espectres. Juga les teves cartes. Valora't. Motiva't a tu mateix. Sorprent-lo amb uns resultats acollonants... I que hagi de parlar, per força! Ja ens coneixem, i a vegades, no s'hi pot fer res per això has de "fer la teva", fer el teu camí i recolzar-te d'aquells qui et valoren, que t'asseguro, no són pocs... Ànim amb els macros, eh?? Dona'm una alegria.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.