dijous, 21 de juny de 2007

Homenatge

Es compleixen tres mesos d'estar entre vosaltres, almenys en solitari. Quan el sol es pon, ja em teniu davant del teclat, llegint els vostres escrits i deixant les meves aportacions. És clar que el més normal és que escrigui cap a mitjanit. Tenir un blog i conèixer tanta gent interessant ha estat quelcom màgic, quelcom somniat. Vosaltres també m'heu conegut una mica, ara sabeu que de vegades sóc una mica tarambana, però generalment no pretenc que el que explico sigui com un camp de maduixes, més aviat sol ser com un suc de llimona, ben àcid i amb força poc sucre. I és que encara que no vulgui, sempre acabo a cops amb la vida, i de tant en tant he de cridar que s'ha acabat el bròquil! Però bé, el que més m'agrada és quan em venen records a la memòria que m'he acostumat a compartir amb vosaltres, aquells batecs del temps que solen ser sempre agradables, però que de vegades em fan sentir una mica avi.

Durant aquest temps m'heu fet sentir molt bé amb els vostres comentaris, ja que molts d'ells milloraven substancialment el post en si, i tot i que sempre m'ha agradat com escrivia, he vist clarament que sóc carn de banqueta al vostre costat. Quan passeu per casa meva, il·lumineu la cambra fosca, ja que negre és el meu color, que vaig triar com a centre d'operacions, que s'ha acabat convertint en la meva bombolla. Ara s'acosta el bon temps, però no sé si les històries canviaran massa, perquè el més probable és que passi l'estiu a casa. Però és que qui alguna cosa vol, alguna cosa li costa, i alls cuits mai couen. Espero que, estigueu on estigueu, passeu un estiu fantàstic, i que em feu una visiteta de tant en tant, encara que aquest no sigui un blog en el que sempre és estiu. Jo seguiré per aquí, fent la meva repassada diaria, perquè em teniu enganxat i llegeixo i llegeixo... Apa, bona nit i tapa't.

8 comentaris:

  1. Ostres, un post genial!

    I felicitats pels tres mesos!!!

    (Comentari molt dolent, que no està en consonància amb el post, però era per dir això, que m'ha semblat genial!!!)

    ResponElimina
  2. M'ha encantat!
    Sobretot perquè hi ha el meu blog per allà infiltrat.
    Jo també em sumo a les felicitacions, que en siguin molt més!

    ResponElimina
  3. Sí senyor, un post maquíssim!!

    ResponElimina
  4. Ei! Gràcies per fer-me sortir en un post tant maco! (Què passa? Sóc egocèntrica)

    ResponElimina
  5. Que chulo el post!!!!! Felicitats pels tres mesos! Me n'alegro que estiguis còmode, ja veus, aquí és tot com una petita família! ;)

    ResponElimina
  6. Molt currat!! Molt encertat!! Molt ben lligat!! Molt divertit!! Molt ben traçat!! Molt mòlt!! Molt mastegat!! Molt ben pensat!! Molt infinit!! Molt trinxat!! Molt pasteuritzat!! Molt antibiòtic!! Molt sulfúric!! Molt premiat!! Molt aplaudit!! Molt inaudit!! Molt ben escrit!! Molt somiat!! Molt intens!! Molt merescut!! Molt triunfal!! Molt primirat!! Molt ensucrat!! Molt delirant!! Molt-4. Jeje...

    ResponElimina
  7. per molts posts i per variar dic el mateix què l'Alepsi estic contenta què et sentis a gust en aquesta nuestra comunidad ;) ********

    ResponElimina
  8. Ualaaaaaa nen! Doncs és veritat! jajajaja

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.