divendres, 4 de maig de 2007

Un viatge certament atípic

Sense ànim d'ofendre l'onix, ja que ja sap que estic d'acord amb que no hi ha viatges perfectes, voldria parlar una mica més del meu viatge a Lyon, ja que ja tinc en el meu poder les fotos que jo mateix vaig fer. Doncs si, va distar molt de ser un viatge perfecte, això està clar, sempre passen coses que poden enrarir l'ambient (com per exemple que els trens francesos arriben amb retard i tant bon punt arriben, tornen a marxar sense avisar, de manera que et pots quedar allà amb un pam de nas).

Però tot i això, ho vam passar bé. Vist des de casa, tinc l'impressió que vam anar a Lyon més aviat de festa que no pas 'de viatge'. Era una visita a un amic, i això va ser. Vam fer coses que podem fer a qualsevol lloc quan estem plegats, com anar a veure el Barça, jugar a bitlles, beure molt i dormir poc. Dormir poc és una cosa que jo faig per sistema, res de nou. A destacar el vici que vam agafar amb el joc de l'UNO, que sempre diem que treu el pitjor de cadascú, però mira, després de cagar-te en la mare del jugador del teu costat per enviar-te'n dotze, quedes més relaxat.

No tot va ser cerveses i timbes d'UNO, és clar, també hi havia Martini. Ai, volia dir que també hi va haver temps per visitar Lyon i Ginebra. Aquí us deixaré algunes fotos (poques!), les que més m'agraden de les que vaig fer, aquí van:

L'ajuntament de Lyon, molt patriotes els francesos, hi tenen cinc banderes.

Un carreró cèntric, molt maco i molt concorregut.

No sé què deia sobre patriotisme...

A Ginebra tot molt net i arregladet. Un carrer cèntric amb tramvia inclòs.

El Jet d'eau de Ginebra, al llac Leman, Déu n'hi do quin raig!


Crec que amb aquestes ja n'hi ha prou, tampoc no vull abusar de la vostra paciència. N'hi ha moltes més, i en moltes sortim nosaltres, però tampoc no cal, oi? El balanç és positiu, m'encanta viatjar, i tot i que generalment disfruto gastant les soles de les sabates quan viatjo, aquesta vegada no tocava. Ja tinc ganes de tornar a marxar, on sigui, a veure quines oportunitats surten.

2 comentaris:

  1. A França els trens també arriben tard? Pensava que només era cosa d'aquí...

    Ara, tens raó, l'Uno és molt addictiu...

    ResponElimina
  2. son unes magnifiques fotos :$

    veus.... això es un viatge real no canviïs mai XeXu ;)*

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.