dijous, 10 de maig de 2007

Les coses petites

Que poqueta cosa que fa falta per fer-me feliç. Em diuen que em veuen estrany, de maneres que normalment no estic, però jo no ho crec així, només és que em sento viu, tinc els ulls oberts i estic receptiu a les petites coses que ens dóna la vida. Quan estàs una mica xof, no aprecies els detalls, no dones importància al que t'envolta, i això no vol dir que no hi sigui, perquè hi és. Una conversa per telèfon, llarga com feia temps que no es donava, uns mails, el bon temps, saber que hi ha algú a l'altre cantó sempre. I amb això ja en tinc prou. Ara amb això ja en tinc prou, i potser si ho escric, em servirà per quan cregui, en un futur que espero lunyà, llunyà, que les petites coses no serveixen per res. A una personeta petita li han de servir les petites coses.

Els dies passen sense descans (no descansem ni ells ni jo), i això vol dir que ja podríem posar un compte enrera pels grans canvis que vindran, però a qui importa si a les portes de la trentena vull fixar-me només amb els petits canvis? La història no dirà gran cosa sobre mi, però jo si que tinc moltes coses a dir sobre mil històries, petites totes elles, però són meves, meves i dels meus. Sempre buscant la felicitat, i la tenim davant dels nassos...

7 comentaris:

  1. Petites coses que em fan feliç:

    Fondre'm amb els abraços i els crits de la gent de la colla celebrant que hem descarregat un GRAN castell.

    Per exemple un 5de8, demano massa?

    ResponElimina
  2. Que bé!

    De fet, les petites coses són les que ens fan feliços, no?

    ResponElimina
  3. Ben dit!

    A mi, el dia que em van dir que la història l'escrivien els guanyadors, em va deixar d'interessar.

    ResponElimina
  4. Moltes gràcies per la visita a tots.
    àlvar, el dia que fem el 5d8, no descarto plorar com una magdalena (esperem que no sigui per una altra clavícula trencada), i saps quan temps fa que no ploro...
    Lluna, guapíssima, completament d'acord!
    perdedor, sigues molt benvingut, ets el meu ídol! Jo mai no he estat guanyador en res, ni en conec a cap, així que la història encara té la seva gràcia.

    ResponElimina
  5. Si és que de vegades les petites coses poden donar molt més de si que qualsevol gran cosa, només cal que aprenguem a gaudir-ne al màxim.

    ResponElimina
  6. al relatar les coses petites en fas sentir de grans ;)

    ResponElimina
  7. A més a més, les grans coses tampoc són tan evidents com les petites...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.