divendres, 25 de maig de 2007

Just my imagination

Com que no vull entrar en el cap de setmana amb un post de mal rotllo, acabarem la setmana laboral amb música. Sempre dic que la música et canvia la cara, de vegades cap a bé, de vegades et fa plorar. A mi m'afecta força a l'estat d'ànim. Recordo que en algunes etapes de la meva vida no he estat capaç d'escoltar certes cançons sense que se m'escapés una llàgrima (o unes quantes), i havia de parar el reproductor o la ràdio si aquestes sonaven. Avui, però, una cançoneta m'ha posat de bon humor mentre em dutxava al matí. No estava gaire fi i per això he escrit aquell post. Després he sentit la cançó i he pensat: "què carai, estem a divendres!". El post l'he acabat publicant una estona després, ja des de la feina. Agraeixo molt els vostres comentaris, també m'han animat i per això ara vull deixar aquí una altra cançó d'aquelles que em solen fer un efecte positiu, desitjant que us agradi tant com a mi, perquè pogueu marxar de casa meva amb un somriure i no havent llegit un escrit depriment. Són els Cranberries, que abans que la Lola O'Riordan es dediqués a cantar en solitari, feien meravelles com aquesta, Just my imagination. Això em fa pensar en el meu cap de setmana, que començarà aquesta nit, friday night, i a saber quan acabarà. M'encanten els caps de setmana intensos... però després ho pago tota la setmana...

La podeu escoltar aquí mentre l'aneu seguint.

There was a game we used to play
We would hit the town on Friday night
And stay in bed until Sunday
We used to be so free
We were living for the love we had and
Living not for reality

It was just my imagination
Just my imagination
Just my imagination...

There was a time I used to pray
I have always kept my faith in love
It's the greatest thing from the man above
The game I used to play
I've always put my cards upon the table
Let it never be said that I'd be unstable

It was just my imagination
Just my imagination
Just my imagination...

There is a game I like to play
I like to hit the town on Friday night
And stay in bed until Sunday
We'll always be this free
We will be living for the love we have
Living not for reality

It's not my imagination
It's not my imagination
It's not my imagination
Not my
Not my
Not my......

3 comentaris:

  1. No havia sentit mai aquesta cançó però m'ha agradat molt, crec que me la baixaré i tot.
    I és cert, quan arriba divendres és hora de deixar els mal rotllos enrere i gaudir al màxim del cap de setmana.
    Ens veiem!

    ResponElimina
  2. M'encanta, m'encanta i encara m'encanta més!! I like to hit the town on Friday night and stay in bed until Sunday... We'll always be this free... Sempre, vivint de la imaginació per la realitat. Oh! diria i escriuria tantes coses! No sé per on començar. Aquesta cançó és un estímul per a moltes neurones, es genera com una mena d'esbalotament general i no sé a quina fer cas. Totes, com electrons movent-se intensament.

    ResponElimina
  3. magnifica cançó potser el gust musical va amb l'horòscop també:P

    Bon diumenge XeXU

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.