dilluns, 5 de juny de 2017

Recomanacions pel despistat

Un dia de descans extra sempre es posa molt bé. Com que sempre vaig mancat de son i força cansat, dóna gust poder-se estar a casa i no fer massa res, per variar una mica. Però llavors és quan mires les xarxes socials i, ai las, aquells estan en unes gorges. Uns altres han marxat a Mallorca. També veus imatges de la torre Eiffel. I tantes altres, és clar. I et preguntes què hi fas a casa, si tenies tres dies seguits de festa, per què no t'has buscat alguna escapada?

La resposta, en el meu cas, no només és per la gran necessitat de descans que tinc. Senzillament: sóc un despistat. Tot i conèixer el calendari, no prenc consciència de que tindré dies de festa seguits, tinc el cap en altres bandes, i quan me n'adono ja és massa tard per reservar allotjament, i ja no diguem vols! Encara que fa unes setmanes vam anar al Delta de l'Ebre, però va ser al segon intent...

Per això vull demanar-vos recomanacions, segur que si em feu dentetes amb alguna, serà més fàcil pensar-hi quan s'acosti un nou pont. Què es pot fer amb tres dies de festa? Llocs per visitar a Catalunya mateix, alguna escapada a l'estranger que es pugui fer amb poc temps, excursions a la muntanya, activitats originals... ja sabeu que no sóc massa de platja, però accepto tota mena de suggeriments. Segur que tots i totes me'n podeu fer algun, tant si és car com si és pràcticament gratis. Va, recomaneu-me escapades!

10 comentaris:

  1. Coincidim en haver-nos quedat a casa aquesta tres dies. Coincidim també en no pensar gaire anticipadament en aquestes festetes de propina. Despistats en som força, tots dos.

    Malgrat tot, d'escapades en fem... moltes més de properes i curtetes que no pas decllargues, o sogui quasi segur que puc fer-te recomanacions... a veure si hi penso, quan sigui el moment.

    ResponElimina
  2. Si no recordo malament, l'última escapadeta que vam fer que no fós a terres angleses va ser a Oporto. Molt maco, bé de preu i perfectament visitable en 3 dies.

    ResponElimina
  3. Si et serveix d'orientació: hem estat tots tres dies a Ulldemolins. Amb vistes al Montsant. Amb excursions al Montsant. Poca (però bona) gent, aire net, aigua clara, flors arreu.

    ResponElimina
  4. Internet té la resposta, el timeout es la tòpica web amb idees per fer.

    ResponElimina
  5. Anava a dir el Montsant i el Priorat (els ancestres em criden), però ja te l'han recomanat. Una bona opció és La Noguera: les Avellanes, Sant Llorenç de Montgai, Àger, Montsec...

    ResponElimina
  6. Poc et puc aconsellar, surto poquíssim. Amb els anys sóc més tranquil·la i una mica "comodona". Aquest cap de setmana -que si que sabia que era llarg- l'he passat per Barcelona, que ofereix molts entreteniments i cultura. El més nou que he fet és anar a un "Scape-room". Ho vam passar molt bé.

    ResponElimina
  7. Jo també m'he passat els tres dies a casa...Si t'hagués de recomanar algun indret em seria difícil perquè no sóc gaire viatgera...Però he fet molt turisme rural i penso que arreu de Catalunya hi ha llocs molt bonics per perdres tres dies...Però mira, una vegada vaig anar a Albarracín i em va enamorar!
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  8. Jo no sabria pas que dir-te, quan tens un nen i les iaies viuen lluny tots aquests dies s'aprofiten per a que es puguin veure !

    ResponElimina
  9. Ara comença el temps de fer un esmorzar a les vinyes del priorat, jo en vaig fer un fa temps i en vaig quedar molt content amb el tast, la visita i tot plegat. Llocs n'hi ha molts i al sud de França és ple de gorgues i pobles amb encant.
    Jo aquests tres dies m'he estat a casa.......i els propers mesos crec que també.

    ResponElimina
  10. Molt interessants les propostes que em feu, me les anotaré per alguna ocasió que pugui recordar que tinc uns dies de descans. En tenim de llunyanes, com Porto, on ja he estat, però recordo que em va agradar molt, i no m'importaria tornar-hi. Alguns coincidiu amb visitar el Priorat i la serra del Montsant, que em sembla una proposta magnífica, la veritat. També em proposeu Albarracín, que m'atreu una mica menys, però que tindré en compte. També surt la Noguera, que segur que té llocs preciosos, però si vaig cap allà segur que acabo una mica més amunt, als Pallars i directament a la Vall d'Aran, que m'enamora, i també surt el sud de França, país que serà destí de les meves properes vacances, però seran una mica més llargues que una escapada de pont. Tot i així, faré servir alguna de les recomanacions que he descobert en els blogs al llarg del temps, segur que quan ho expliqui més d'un dirà que ja hi ha estat. Doncs és clar, és que m'hauré copiat de vosaltres! Ah, finalment també hi ha una proposta més d'una tarda, com és fer una 'scape-room'. Això porta anotat a l'agenda molt temps, i tot i que està costant, segur que n'acabaré fent alguna, ha de caure!! Moltes gràcies a tots per les vostres recomanacions!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.