dimecres, 29 de març de 2017

Mini Jo

Per aquells que des de sempre m'heu dit que m'amago, que no ensenyo fotos ni em deixo veure a les trobades blogaires, avui faré una excepció i us ensenyaré una foto meva. Bé, meva meva... no del tot. Però sí del meu mini Jo.


Me l'ha fet una companya de feina molt manetes, i està perfectament caracteritzat, se m'assembla molt, tot i que he de dit que he sortit afavorit en excés, ja m'agradaria tenir aquesta tofa de cabell! Però porta la meva bata blava, els pantalons de pijama que faig servir per treballar, els esclops i la recreació d'una de les meves samarretes. I la meva barba poc poblada també. A més havia de portar un llibre a la mà, que ha acabat sent un arxivador, però també m'escau!

I bé, ara ja tinc una rèplica de mi mateix, i ja estic perfectament preparat per participar en un dels concursos de The other readers de la Jomateixa! Espero que tornin!

18 comentaris:

  1. Doncs has quedat guapíssim, XeXu. Si ens hem de quedar amb aquesta imatge, millor que estiguis afavorit que no al revés!

    ResponElimina
  2. Per Almeria no hi ets, oi? Perquè aquesta tarda he vist a un jove que se li semblava molt, anem jo diria que és la mateixa persona, si no la teva sosias.

    ResponElimina
  3. Amb el teu permís me la guardo a la carpeta de blocaires desvirtuats.😉

    Nanit!!

    ResponElimina
  4. Que xulo tenir un mini jo personalitzat, em sembla genial. Ens veurem al "The others readers". ;-)

    ResponElimina
  5. Quedes molt bé company! Algú sap si hi ha clicks amb entrades cada dia més pronunciades al cap? Si no és així, mai tindré la meva rèplica ;)

    ResponElimina
  6. Sort que aclareixes que el cabell el dus diferent. El teu mini-jo du el pentinat d'en Puigdemont!

    ResponElimina
  7. Pots presumir de tenir una foto molt especial, no tothom té un click personalitzat...Dius que se t'assembla, bé serà questió d'observar bé, quan hi hagi una trobada blocaire. A mi m'agraden molt aquests ninotets!
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  8. Quin detall més bonic el de la teva companya. És molt graciós!
    No se si això val com a "desvirtualització", però al menys tenim alguna pista...

    ResponElimina
  9. Per fi! Si ens trobem pel carrer, per fi et podré reconèixer! ;-)

    ResponElimina
  10. vaja a veure si com diuen per dalt pel carrer arribo a reconèixer-te....molt graciós el detall de la companya de fer aquest mini tu !

    ResponElimina
  11. És xulíssim!!!!!!
    M'has fet agafar ganes de tenir-ne una personalitzada, i també de tornar a jugar amb els nostres "minijo"
    :DD

    ResponElimina
  12. Com ho ha fet? Amb una impressora 3D? Ha, ha!

    ResponElimina
  13. M'alegra que us hagi agradat el meu jo clic, em va fer il•lusió. Li vaig demanar mig en broma, ha trigat una temporada a fer-lo perquè havia de trobar les peces pertinents, però me l'ha anat fent. Quan me'l va donar ja no l'esperava, va ser una bona sorpresa! Gràcies a tothom pels comentaris.

    Carme, massa generosa és la meva companya, m'ha fet massa afavorit. Li falta el nas en aquesta rèplica, hahaha.

    Jo rai!, ja sabia jo que feia malament exposant-me tant!

    Alfonso, no tinc per costum passar per Almeria a les tardes. I menys avui, que no tenia reunió ni res i m'he pogut estar a casa! Em sembla que em confons amb un altre.

    Salvador, és una monada, i a més fet amb tota la intenció i cuidant els detalls.

    Sa lluna, si això em lliura de desvirtuar-me de veritat, ja la pots guardar!

    McAbeu, ara ja puc competir amb el teu Mini Tu, que era el millor de tots. Bé, el de la Joma també està molt bé. Però el meu era molt lamentable, un que vaig trobar per casa de quan era petit. Ara puc competir en igualtat de condicions!

    Maurci, en paraules de la companya, no hi havia cabells més curts. A mi m'escauria una tofa més reduïda, perquè el porto curtet, però a més les entrades no mentirien a la realitat tampoc. No sé si reclamar al senyor Playmobil que està deixant de banda a un important sector de la població, o donar-li les gràcies.

    Xavier, això mateix li vaig dir a la companya! Com es nota que és de Girona!

    M.Roser, a les trobades blogaires directament no hi vaig, hehehe. És una posició històrica que els més veterans del lloc ja coneixen. Sí que se m'assembla, però més en com va vestit que en com sóc. Home, si considerem que és un nino petit, sí que coincideix amb que sóc baixet, però poca cosa més. Tot i així, m'encanta tenir aquesta rèplica tan mona!

    Glòria, ella es dedica a 'tunejar' ninos i és una crac de les manualitats. Li vaig proposar mig seriosament i mig en broma, i ho ha anat fent amb el temps, fins que l'ha tingut, però va ser una bona sorpresa! No crec que el ninot us serveixi per conèixer-me pel carrer, aquesta roba només la porto a la feina!

    Ferran, tu ves provant, potser algun dia sí que ens trobarem pel carrer i em reconeixeràs!

    Elfreelang, la companya és una manetes i hi té molta traça, però si amb aquest nino em podeu reconèixer pel carrer, tindrà molt mèrit. Sobretot perquè només vesteixo així dins de l'edifici de la feina!

    Jomateixa, però si el teu other reader és moníssim, i està molt tunejat! Què vols, que porti un ganivet o una pistola a la mà? Espero les teves propostes, ara ja estic ben preparat per participar!

    Helena Bonals, no pas, l'ha fet a mà i amb molta dedicació.

    ResponElimina
  14. És moníssim!! M'encanta!! :-))

    Jo mai vaig poder participar a aquests concursos perquè no tenia cap Mini-Jo... què hi farem :-(

    ResponElimina
  15. Aquest ets tu? Amb un somriure? Vols dir?

    ResponElimina
  16. Assumpta, jo feia servir un clic molt estàndard! Tot vestit de gris, dels antics. Era el més 'normal' que vaig trobar a casa els pares. La Jomateixa no és gens estricta! Ara que l'he provocada amb el meu nino guanyador segur que munta alguna cosa. Va, anima't a participar! Segur que el teu nebot en té algun.

    Pons, ja, això li falla. Però no fan clics seriosos ni tristos, no sé per què! Bé, també podria haver-lo tunejat, però suposo que no ha volgut passar-se amb la caracterització...

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.