diumenge, 12 de març de 2017

Analgèsia fetillera

La bruixa va ratllar pètals de rosa seca i va emprar un mitjó brut per infusionar escates d’animals marins, seguint les instruccions d’un vell llibre d’encanteris. La poció serviria per eliminar els dolors menstruals. Segons el calendari que guardava a la butxaca de la túnica, aviat podria comprovar-ne les virtuts. 


Aquesta és la meva participació en el joc de Sant Jordi de la Jomateixa, mireu les bases i feu un microrelat de 50 paraules, incloent almenys 3 de les obligatòries, que hi ha un llibre en joc! Jo he aconseguit clavar les 50 paraules i fer servir les 6 obligatòries, senyal que no ha de ser tan difícil!

*****

Aprofito per recordar que encara sou a temps d'enviar-me les vostres històries: com vau arribar al món dels blogs? Per què us hi vau quedar? En motiu de la celebració del 10è aniversari del Bona Nit, ajudeu-me a celebrar-lo! Podeu fer-ho fins el dia 21 de març. 

12 comentaris:

  1. Ahh si hagués conegut aquest encanteri durant la meva adolescència, quina benedicció. (Suposo que el mitjó brut no és optatiu...)

    ResponElimina
  2. Això d'aconseguir clavar les 50 paraules i fer servir les 6 proposades és un repte afegit al repte que ens proposa la JOMATEIXA amb el seu joc de lletres que, en el meu cas almneys, el fa encara més interessant. Te n'has sortit molt bé, un relat de tema fantàstic amb aquesta bruixa preocupada per un tema ben real. Molt bo!

    ResponElimina
  3. Una tisana de pètals de rosa i animals marins, anàvem bé. Però filtrada amb un mitjó brut? Millor un gelocatil.

    ResponElimina
  4. Sou uns cracks que no us conformeu amb posar-hi només les tres paraules obligatòries.
    Està molt bé. Original, ciència ficció... o no :D
    Encara en pots fer un altre.

    ResponElimina
  5. està molt bé i segur que la major part de la solució radica en el mitjó brut, allà és on hi ha la substància.
    Apa a per el segon....ja t'ho han dit

    ResponElimina
  6. Ai, uix, em sembla que m'hauria estimat més aguantar el mal de panxa, abans de prendre aquesta poció màgica, sort de les herbetes, que el Gelocatil encara no havia arribat!!!
    XeXu, t'ha quedat molt rodona la història, bon vespre.

    ResponElimina
  7. Molt bé! Ho has clavat.
    Ens el meu temps preníem "Saldeva", era de més bon prendre que el poti-pot d'aquesta bruixa, segur.

    ResponElimina
  8. bona tirant a molt bona participació !!!

    ResponElimina
  9. Molt bon relat! Com Gloria, jo també prenia "Saldeva"
    El meu post d'aniversari, és la meva història per a celebrar el teu.

    ResponElimina
  10. Sabeu què, em va rondar pel cap un parell de cops anomenar "Saldeva" aquest relat! Dues de vosaltres mencioneu aquest fàrmac, que no he pres mai, és clar, però sí que era l'estrella contra els dolors menstruals quan era petit, i aquestes coses se't queden. Al final em vaig decidir per un altre nom perquè llavors hauríeu captat de què anava el relat de seguida! No m'agrada fer spoilers. Moltes gràcies a tots els qui heu comentat aquest post, i a veure si hi ha sort!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.