dimarts, 17 de gener de 2017

Relats conjunts, Soir bleu


Això no us ho perdonaré. Se'ns n'ha anat de les mans. Però què dic, s'us n'ha anat de les mans, a vosaltres! Però com s'us ha acudit portar-me aquí, eh? Estem a centenars de quilòmetres de casa! Joder, no hauria d'haver begut tant, però és que cap de vosaltres no podia posar-hi una mica de seny? Jo... jo tenia motius per deixar-me portar, no? Però m'heu fet una putada molt grossa. Mireu cap allà, ja comença a clarejar... com redimonis sortirem d'aquí ara? I a més, m'havíeu de vestir així, oi? Ja hem fet la gràcia. Doncs a veure qui riu ara, perquè jo no! Mare meva, la Marta em pelarà. M'arrencarà la pell tira a tira. Però no us en foteu, eh? Perquè després anirà a per vosaltres. Ja m'explicareu com arribo ara a la boda... i amb aquestes pintes...


Aquesta és l'edició 100 dels Relats Conjunts, deixareu passar l'oportunitat de participar?? Però si és gratis!

24 comentaris:

  1. Hi ha bromes que no fan cap gràcia, jo sempre ho he dit.

    ResponElimina
  2. Un comiat de solter dels que fan història.

    ResponElimina
  3. Home! Així va bé, he vist nuvis molt més disfressats.

    ResponElimina
  4. Eeeeei! Jo vaig posar un comentari des del mòbil!... No ha sortit!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ara sí...
      Què estrany...
      Bé ja el tornaré a escriure des de l'ordinador, que era llarg ;-);-)

      Elimina
    2. Ara sí...
      Què estrany...
      Bé ja el tornaré a escriure des de l'ordinador, que era llarg ;-);-)

      Elimina
  5. Eeeeei! Jo vaig posar un comentari des del mòbil!... No ha sortit!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Quin desastre. O no em surten, o surten duplicats. No entenc res.

      Elimina
  6. Hi ha bromes que no fan cap gràcia, jo també sempre ho he dit. I especialment aquests comiats de solter o soltera... hi ha gent que ho ha passat realment malament. Sembla ser que és una situació on sovint s'escapen les coses de les mans.

    Molt bon relat... realment si l,han vestit així per un comiat, i a sobre nonté temps de canviar-se per la boda, no tenen perdó... clar que segons com a les bodes, es va prou disfressat, no? Potser no desentonarà tant com es pensa.

    ResponElimina
  7. Això de fer el comiat de solter el dia abans, no és una bona idea...

    ResponElimina
  8. quina broma més pesada pobre home!
    original ! m'ha agradat molt

    ResponElimina
  9. A mi mai m'han agradat els comiats de solter/a, trobo que sovint són una poca soltada..
    Bona nit, XeXu..

    ResponElimina
  10. Aaah, si no vols pols, no vages a l'era!

    ResponElimina
  11. El que deia és que el relat el trobo molt bo... Ara bé, el protagonista no em fa cap llàstima, perquè, sabent com acaben moltes vegades aquestes ximpleries-gamberrades-estupideses, el que havia d'haver fet és no prestar-se a res.

    Comiat de solters? Doncs, per què no? Un sopar a un lloc agradable, amb els amics de veritat on, després de sopar es pugui fer una bona sobretaula, xerrar, passar-ho bé i, en acabar, cadascú a casa seva, que al dia següent un ha d'estar pel que ha d'estar ;-))

    ResponElimina
  12. diuen que el que passa a les "despedides" de solter es queda allà per tota la vida....sempre i quan tinguis una excusa prou convincent

    ResponElimina
  13. Jo penso que arribar al casament disfressat de pallasso és el millor que pot fer. Un toc d'humor sempre és bo. Que deixi de queixar-se tant i que gaudeixi!

    ResponElimina
  14. Amb amics així no calen enemics

    ResponElimina
  15. Amb una mica de sort a la Marta també l'han segrestat les amigues i tampoc arriba... :)

    ResponElimina
  16. He de dir que jo sóc molt poc amant dels comiats de solter, per no dir gens. Per no dir que els detesto. Però bé, els relats surten com surten, i aquest pallasso de moment m'ha inspirat això, però segur que faré alguna altra participació, que és l'edició número 100, i seria molt bonic que entre tots aconseguíssim fer 100 relats amb aquesta imatge, com va proposar l'Elfreelang. Ens hi posem? Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris del relat!

    ResponElimina
  17. Jo, això de les comiats de solter solen tenir poca gràcia, com bé dius, XeXu, però això ja es passar-se!

    ResponElimina
  18. Mentre no acabi com Very Bad Things...

    ResponElimina
  19. Un comiat de solter que pinta més fosc que blanc.

    ResponElimina
  20. Malauradament, no només en els comiats de solter, s'ha posat de moda el veure qui la fa més grossa. Es veu molt en les festes, el que importa és beure més que altres, anar a dormir més tard que altres i per suposat fer la broma més pesada i més aberrant possible.
    Quan en alguna ciutat veig a aquest grup de dones o homes que van ridiculitzant a un nuvi o núvia, em fan llàstima per dos motius. Un, lògic, pensar la vergonya que anirà passant aquesta persona. L'altra és pensar el nivell intel·lectual que desenvolupen la colla imbècils que acompanyen la broma.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.