diumenge, 29 de gener de 2017

How deep is your love

D'entre totes les ximpleries que podem fer a la xarxa, avui voldria compartir-ne una que m'ha fet certa gràcia. Quina cançó sonava amb més força el dia que veu néixer? En el meu cas, tampoc és per presumir-ne, però a principis de gener del 78 ho petava How deep is your love dels Bee Gees. I vosaltres, no teniu curiositat? Doncs només heu d'anar a l'enllaç que us deixo, posar-hi la data, i a veure quina sorpresa us emporteu. Ep, la data no cal que la digueu, però la cançó sí que em faria gràcia saber-la. Si us ve de gust, feu clic.

21 comentaris:

  1. "I Hear a Symphony" by The Supremes... com passa el temps.

    ResponElimina
  2. Caribbean Queen (No More Love on the Run) by Billy Ocean. No cal dir que no l’havia escoltat mai. Com a curiositat el dia de naixement de Pons’s Blog sonava fort Grillz by Nelly featuring Paul Wall, Ali & Gipp, cançó que tampoc he escoltat mai. Això em porta a suposar que aquesta web està centrada en el què sonava principalment només en les ràdios dels EEUU.

    ResponElimina
  3. Doncs al meu sonava Everything She Wants de Wham!. He de reconèixer que no l'havia escoltat mai ni tenia coneixement de l'existència d'aquest grup, un duet format per George Michel i Andrew Ridgeley. Clar que els meus coneixements sobre grups musicals, i encara menys dels anys 80, són realment escassos.

    ResponElimina
  4. M'ha tocat un "Mambo" de Pérez Prado. Encara sona a les festes majors. Se'l coneix com a "Desafinado"

    ResponElimina
  5. A mi m'ha tocat Let me go, lover de una tal Joan Weber. No conec ni cantant ni cançó.

    ResponElimina
  6. The #1 song on Monday, January 14th 1952 was:
    Cry by Johnnie Ray and The Four Lads

    És una cançó bonica, amb aquesta cadència així d'aquella època, em sona lleugerament, tot i que aquest senyor i els Four Lads, no els havia sentit a dir mai. Sona tot plegat moooooolt antic!

    Amb un títol així, ja sé a qui donar la culpa del poc que em costa plorar... Johnnie Ray, t'has passar tres pobles! 😜

    ResponElimina
  7. Ja ho he anat a mirar, i segur que no era la cançó que escoltaven els meus pares... :DD

    ResponElimina
  8. Per satisfer la teva curiositat et diré que sonava això:
    "Dominique by The Singing Nun" no he escoltat mai ni la cançó ni sabia l'existència d'aquest grup tant celestial.
    Tinc una amiga que quan se n'anava a parir s'emportava un cassette amb la música que volia escoltar i així se li feia més portable.

    ResponElimina
  9. Doncs mira que l'altre dia ho vaig escoltar per la ràdio i encara no ho havia fet, ara tu m'ho has posat al dente... era aquesta i sona bé, molt bé.
    I Will Follow Him by Little Peggy March

    ResponElimina
  10. Ja ja ja! Brutal!!! Sona bé i tot!
    Ebony and Ivory by Paul McCartney and Stevie Wonder

    ResponElimina
  11. M'ha sortit "silly love songs" de McCarntey.... i mai m'ha agradat aquesta cançó!! snif, snif

    ResponElimina
  12. No em sona de res la que ha sortit, segur que era alguna de Juanito Valderrama, Antonio Molina, Concha Piquer, Lola Flores, Imperi Argentina ....

    ResponElimina
  13. El 13 de maig de 1960 estava sonant Stuck on You d'Elvis Presley.
    I el dia que va nàixer el Lloc a blogger:
    SexyBack d'en Justin Timberlake

    ResponElimina
  14. Uala, com mola la pàgina! El dia del meu naixement petava Please Don't Go de KC and the Sunshine Band, una cançó excel·lent, cap queixa.
    How deep is your love també és ben xula, eh! Les dues són molt representatives de l'època, la teva 70's i la meva, tot i ser de principis dels 80, despunta cap el que seria l'estil de la dècada.

    ResponElimina
  15. Uf, jo sóc dels 'carrossons' entre els comentaristes, eh? el 04/05/73 sonava: Tie a Yellow Ribbon Round the Ole Oak Tree by Dawn featuring Tony Orlando

    La pàgina MOLA MOLT! bona troballa!

    ResponElimina
  16. Que bonica! Mrs Robinson, de Simon & Garfunkel, i que bona El graduado. Ara, la teva potser l'he escoltat més, hi havia una època que els Bee Gees ho petaven, certament!

    ResponElimina
  17. Ai, quina gràcia, es veu que quan vaig néixer jo, ho petava tot :
    Fins a la fi del temps de Perry Como, no conec ni el cantant ni la cançó i dubto molt que els meus pares l'escoltessin, perquè no tenien radio...De totes maneres és una balada que no està malament, he, he!!!
    Un post ben original, XeXu.

    ResponElimina
  18. M'alegra que us hagueu divertit una mica amb aquest enllaç. És veritat que potser són cançons que triomfaven sobretot als EUA, però en algun cas n'havia sortit alguna d'espanyola, així que no sé. Algunes són poc conegudes aquí, com la que m'ha sortit a mi quan he posat la data de naixement del blog, com heu fet alguns i algunes de vosaltres. M'ha fet gràcia i ho he provat, i em surt una cançó de rap força lamentable que desconeixia totalment. Així que em quedo amb els Bee Gees! Moltes gràcies pels vostres comentaris!!

    ResponElimina
  19. El number one del meu any era,... Tommy Roe ~ Dizzy
    Uuuuuuf primera vegada que l'escolto, molt bona troballa!!

    ResponElimina
  20. Però buenu, això què és?? Vale que fa temps que vaig deixar els blogs, però entre poc i massa, no?

    Em veig molt obligada a reclamar el copyright d'aquest post!!!!

    http://coses-delavida.blogspot.com/2011/12/quina-es-la-teva-musica-de-naixement.html

    He de dir que teniu tots molt, molt mala memòria... Als que repetiu als comentaris dels dos posts, us torna a sortir la mateixa cançó i tot! I a tu, XeXu! De debò ningú no ha tingut un déjà-vue?

    La meva era When I see you smile: https://www.youtube.com/watch?v=cu6pclWsxzs

    ResponElimina
  21. "It's too late" de Carole King. Sona prou actual pel vella que sóc! I és molt maca.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.