divendres, 9 de desembre de 2016

Sopars de tres dies

S'acosta aquell moment tan especial de l'any en que es fan els sopars de nadal, i per tant de final de temporada, de totes aquelles activitats que fem, ja siguin laborals o associatives. I dic 'especial' amb un puntet sarcàstic, perquè a mi no m'agrada gens, però hi ha qui en gaudeix molt. La setmana que ve ja en tinc dos de programats, el de la secció local del partit, i el de la feina. Aquest darrer és sempre el que més mandra em fa. En canvi, el que em solia divertir més, per ser el més informal, era el de l'equip de pinyes de castells. Era tradició entre els membres de l'equip de pinyes fer aquest sopar per tancar la temporada. Però diguem que la tradició ha augmentat, i el que era un sopar pantagruèlic, ha passat a ser una escapadeta de cap de setmana a Andorra. Tenim la sort que un dels membres té força diners i posa a disposició aquesta casa en la que ja van fer una escapada a meitat de temporada, i jo no hi vaig poder anar. El pla? Parlar sobre la temporada, què ha anat bé, què ha anat malament, com ens ho muntarem l'any vinent, qui plega, a qui podem fitxar... i criticar les altres faccions de la colla, és clar! No hi faltarà el menjar, i segur que tampoc el beure, però som molt inofensius. L'objectiu? Passar una estona plegats sense l'estrès ni la pressió de la temporada, i parlar les coses amb calma i amb bon ambient. Això sí que és un sopar (de tres dies), i no el de la feina!

16 comentaris:

  1. M'ha vingut com una sensació, segurament equivocada, que els que aneu dient que no us agrada el Nadal sou sempre els que més bé us ho passeu aquests dies. En fi, sigui com sigui: Que vagi bé el "sopar" andorrà. ;-)

    ResponElimina
  2. ha de ser gran la casa si hi han de cabre tots.....suposo que les enxanetes no venen.
    Jo també tinc algun soparet programat que em fot més mandra que altre cosa, però si no hi vas t'assenyalen amb el dit i encara és pitjor, en tot cas gaudim-ho al màxim dintre del que es pugui.

    ResponElimina
  3. Les celebracions i sopars de Nadal a la feina i altres lios en els quals anda un ficat solen ser enutjoses, llevat que en realitat sigui un grup d'amics molt relacionats. Als que ens agrada la nit, una de les tècniques perquè no resultessin tan avorrits era tenir una mica de paciència i esperar l'hora de les copes, quan la majoria s'havia anat i quedaven només els més propers, llavors es donaven els millors moments.
    Ara aquests sopars de tres dia, amb taula i llit, em semblen més unes minivacances premiades que no un sopar de Nadal.

    ResponElimina
  4. Tot el que siga a Andorra serà genial!!! Això si que és una bona organització! De vegades vénen bé aquests sopars perquè a la feina no tenim temps per xerrar, però després he observat una tendència en augment a criticar massa i parlar d'aspectes personals que no m'agrada, i les preguntes íntimes a viva veu i davant de tots... aaaaagggghhhh
    Saludets Xexu!!

    ResponElimina
  5. Bona estada a Andorra Xexu... quina sort!
    I bona pinya als Castellers. (No sé a quina colla pertanys)
    I bons sopars, però modera't que encara falten els familiars.

    ResponElimina
  6. Quina sort, fer una escapadeta a Andorra. Reserva't forces per als dinars i sopars nadalencs en familia!!

    ResponElimina
  7. Quina enveja que em fas! Jo també vull on sopar així.
    Salut!

    ResponElimina
  8. A la meva biblioteca ja fa dos anys que no fem sopar de Nadal, ho trobo a faltar. Deu ser que surto poc.

    ResponElimina
  9. Aquesta sortida a Andorra s'assembla més a una trobada d'amics que a un sopar de feina, que bé. Els companys de feina no els esculls, tot i que també hi pots fer amics (el roce hace el cariño) i els sopars... jo acostumo a anar-hi i m'ho acabo passant millor del que preveia (perquè m'intimiden els grups grans), però aquest any no en fem i cap queixa, eh?!

    ResponElimina
  10. Sempre va bé tenir un amic ric, jo no en tinc cap que ho sigui massa, però un amb una caseta a la Cerdanya si que tinc, i li trec bé el suc :P

    Si estàs ben avingut amb els companys de feina i no sou gaires els sopars de Nadal no solen ser tan dolents com els pinten.

    ResponElimina
  11. Jo sóc anti sopars d'empresa i sempre he tingut la sort d'estar en una empresa tant petita que no els he de patir. Ara que estic també en una altra i és bastant més gran em fa certa por però de moment ningú ha dit ni mu així que aquestes alçades em sembla que puc respirar tranquila.

    ResponElimina
  12. Moltes gràcies a totes i tots pels comentaris. El cap de setmana a Andorra ha anat molt bé, hem xerrat, hem rigut, hem caminat i també hem menjat molt. Aquesta escapada substitueix al sopar que faríem per tancar la temporada, i em sembla que és una manera millor de fer-ho. Ja ho veieu, fer feina durant l'any amb l'equip tècnic de pinyes té els seus avantatges, les celebracions són de categoria!

    ResponElimina
  13. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  14. Fa mil anys que no vaig a un d'aquests sopars... Bé, potser no mil, només set o vuit.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.