dissabte, 19 de novembre de 2016

Relats conjunts, Home nu penjant d'una finestra


On és, eh? On és!? Sé que és aquí, aquesta vegada em sentirà. Quan l'arreplegui se'n recordarà de mi, que jo no em deixo enganyar d'aquesta manera! I vostè tapi's senyoreta, no sigui desvergonyida! Ja sé que ell és molt aficionat a anar amb dones... i si vostè és aquí, vol dir que ell també hi és! Però on s'ha fotut!? D'avui no passa, eh? Avui no me'n vaig d'aquí fins que no m'hagi pagat els tres mesos de lloguer que em deu!


I aquesta és la meva participació al RC de novembre. Em sembla que l'home que penja agafarà fred...

19 comentaris:

  1. No tot és allò que sembla a simple vista. N'hi ha que arrisquen la vida per no pagar.

    ResponElimina
  2. M'ha agradat el gir diferent que li has donat a la imatge, no veiem una infidelitat a la parella sinó a l'amo del pis. Ben trobat! :-D

    ResponElimina
  3. no m'estranya el lloguer s'ha tornat abusiu! molt bo el relat !

    ResponElimina
  4. si la noia té una mica d'interès per ell, farà el que sigui per distreure a l'ansiós propietari àvid de tocar paper.

    ResponElimina
  5. Amb els lloguers d'avui en dia, entenc que s'amagui...

    ResponElimina
  6. A vegades les aparences enganyen !!

    ResponElimina
  7. Ha, ha! No se pas que és pitjor si un marit furiós o un creditor pertinaç!
    Boníssim relat, XeXu!

    ResponElimina
  8. Ostres tu, que oportú aquest propietari! Segur que deu ser veí, va sentir xerricar el llit des de casa i va pensar "aquesta és la meva, ara segur que l'enganxo!" hahaha

    ResponElimina
  9. M'has donat una idea per al mes que ve quan vingui l'amo del pis a cobrerme el mes, l'únic problema és que és un cinquè pis i no sé ... si es m'escorre la mà, què.

    ResponElimina
  10. Amb una imatge tan típica, esteu donant punts de vista força diferents.
    :D

    ResponElimina
  11. Ja sabeu que no m'agrada massa relatar el que sembla que es veu en la imatge, sempre tinc ganes de donar-li la volta. M'alegra que us hagi agradat la meva pensada, semblava tan evident que és fàcil que el cap no pugui pensar en una altra cosa. Moltíssimes gràcies pels comentaris!

    ResponElimina
  12. Encara li farà pagar el lloguer a ella!!!

    ResponElimina
  13. Un altre curt de vista! Molt ben trobat.

    ResponElimina
  14. Quan sigui hivern el lloguer sortirà car.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.