dilluns, 5 de setembre de 2016

La q'has liao!

Un dia vaig dir "aquest any podríem intentar fer una cosa, crec que s'escau". Em van mirar (amb certa condescendència), i em van dir "sí sí, si tens raó, però serà que no, ja ho veuràs. Podem provar, però ja veuràs com no". La meva resposta (força airada), va ser " si ni tan sols preguntem, segur que no farem res". I vaig preguntar.

Mesos després, tot es resumeix amb la frase, no exquisidament normativa, però sí molt gràfica, que m'ha dit la meva parella fa una estona: la q'has liao!

La moralitat de la història, nens i nenes, és que no deixeu de lluitar mai per allò que creieu. La vida ja s'encarregarà de tirar-vos per terra totes les il·lusions. Però compte amb el que somieu, perquè algun cop es pot fer realitat.

14 comentaris:

  1. Aquesta vida sovint és un equilibri entre allò de 'la única batalla que segur es perd és la que no es lluita' i 'tria bé quines batalles has de lluitar'.

    ResponElimina
  2. Bravo per preguntar, doncs i per dur endavant les tevess idees i els teus somnis.

    M'agrada molt el teu final. Compte amb el que somieu perquè es pot fer realitat. M'agrada i m'hi trobo. Algunes vegades, la vida i/o les persones et sorprenen feliçment.

    ResponElimina
  3. Ostres! Què valent que ets per provar de fer aquesta cosa tan agosarada! Ets un temerari tio! Només un visionari com tu podia arribar a arriscar-se a fer una cosa així. Ja ho diuen que en primera instància els genis són uns incompresos per tothom i són presos per bojos, però ara que la cosa ha tirat endavant qui es el boig ara, eh? Eh?!

    ResponElimina
  4. Ens podries dir quina cosa és també ...

    ResponElimina
  5. Me passa el mateix...pro crec que devien ser coses diferents ;-))

    Un petonet :-)

    ResponElimina
  6. El bonic de les vegades que passa el "la q'has liao", és que tu no has fet res amb intenció i fins i tot que et sembla una ximpleria o sense importància i llavors se't queda la cara de l'altre resposta: "I jo que he fet ".

    ResponElimina
  7. Quina sort si quan arriba, ens hi troba. Tant que hem lluitat!

    ResponElimina
  8. Somniem sense por...Que alguns somnis bons es compleixen, no sempre ho fan els negatius!!!
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  9. Què trist que deu ser la gent que no es permet somiar. Jo sóc més aviat a l'altre costat de l'espectre i potser somio massa :)

    ResponElimina
  10. Precisament jo em trobo ara mateix en una situació d'aquestes: "No et facis il·lusions, que el més segur és que no s'aconsegueixi", "Tu creus que val la pena si el més segur és que tot segueixi igual?"

    És decebedor sentir comentaris així però, com diu ma mare, el No ja el tens!

    ResponElimina
  11. Molta raó, però ara ens has deixat a tots intrigats :DD

    ResponElimina
  12. És veritat, ens has deixat intrigats, podries explicar-nos una mica el lio liao, i felicitats per liar-la, si no fem de tant en tant alguna cosa així el món es fa petit i avorrit!

    ResponElimina
  13. Vaig començar a escriure respostes per aquest post, però em va ser impossible continuar i acabar-les, el temps se m'ha menjat i he quedat força cansat. Com que tampoc no us anava a explicar amb pèls i senyals 'la que havia liat', em permetreu, i perdonareu, que aquest cop no us contesti a tots per separat. Sí que vull donar-vos les gràcies pels comentaris, i dir-vos novament que no deixeu escapar els somnis, que potser sí que és cert que s'ha de saber seleccionar les batalles, però que si no en comences cap no sabràs si val la pena continuar-les o no. Preguntar és gratis, i el no sempre el tens, oi?

    ResponElimina
  14. Moltíssimes felicitats!!!!! Les coses quan surten des del cor, mai son "lios", sols "embolaos" i si surten bé, son genials.

    Ara ja han passat molts dies i suposo que tot molt més calmat.

    Enhorabona!!!!!

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.