dilluns, 13 de juny de 2016

Ball interpretatiu

Per rebaixar una mica la tensió, que n'hi ha hagut, i molta, en el post anterior, deixeu-me compartir una cosa que vaig descobrir l'altre dia. Es tracta d'un actor que interpreta cançons fent mímica, i les explica fil per randa només amb gestos. De vegades un gest no és el que diu la cançó, sinó una paraula que sona igual, i això encara ho fa més divertit. Surt en un programa de tele, i els convidats, que no poden sentir la cançó, l'han d'endevinar només mirant-lo. Si voleu ho podeu provar abaixant el volum, però ja us dic ara que és molt difícil, o almenys a mi m'ho sembla. L'únic inconvenient és que la cançó és en anglès, així que si no enteneu la lletra us farà menys gràcia. I si la ximpleria us diverteix com a mi, no patiu que té una pila de vídeos! Espero que en gaudiu.


14 comentaris:

  1. És molt bo! Ja l'havia vist, a casa vam fer conya imitant-lo.
    Per cert, no sé si li passa a algú més, però jo sóc incapaç d'escoltar aquesta cançó sense que em vingui aquesta escena al cap:
    https://youtu.be/I2rVRks25t4

    ResponElimina
  2. A mi m'ha fet riure pensar que al món hi ha gent disposada a fer tot tipus d'animalades...Com que no sé anglès i no conec la cançó, m'he quedat "in albis"...Per desconnectar!
    Bon vespre XeXu.

    ResponElimina
  3. aquest paio en sap un niu....ara endevinar-ho ha de ser molt difícil, inclosos els natius anglesos

    ResponElimina
  4. He rigut, però ni ni entès RES DE RES.
    Ai, això de l'anglès, una de les moltes assignatures pendents, i això que he fet dos cursos...

    ResponElimina
  5. Això dels vídeos no es el meu fort... se m'acaba la paciència sempre abans d'hora.

    ResponElimina
  6. És divertit encara que només he comprés el títol. Però mira, he escoltat Queen que feia temps que el tenia oblidat.

    ResponElimina
  7. El que dius de la "tensió" del post anterior... diria que és una tensió saludable.
    Malament aniríem si no ens immutéssim quan hi ha un petit entrebanc a la fita que perseguim els ciutadans de la nostra nació.
    Visca la República Catalana!!

    ResponElimina
  8. Ja l'havia vist, aquest i d'altres de l'estil. Es bo, bo.

    PD: A mi m'agraden els posts amb tensió ;)

    ResponElimina
  9. Molt bo :DD
    En miraré algun altre que és molt divertit.

    ResponElimina
  10. Aquest home és total, té una mímica molt bona.
    L'entès perquè conec la cançó, que el meu anglès és regular, però he rigut molt.
    Nanit, Xexu.

    ResponElimina
  11. Moltes gràcies a totes i tots els que heu comentat el post. Reconec que fa més gràcia si entens la cançó, es pot anar seguint què intenta representar. Té mèrit això que fa, i jo l'he vist ja en un munt de vídeos més. Em fa riure força, la veritat.

    ResponElimina
  12. Molt bo!!1 És increïble com poden endevinar la cançó només amb els seus balls...

    ResponElimina
  13. Vaig a veure si en trobo algun que no digui la cançó i l'encerto hehe

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.