dissabte, 16 d’abril de 2016

Una novel·la negra

Vaig una mica tard, però no vull deixar de participar en el joc de Sant Jordi que ens proposa la Jomateixa. Espero que us agradi la meva proposta, sobretot a ella, hahaha! Ja ho sabeu, microrelats de 50 paraules, amb unes quantes que hi han de sortir obligatòriament. Com ens agrada jugar! Aquí va el meu.

"Per fi ha arribat el dia de la presentació de Quaderns. Li porto a l’autora una rosa vermella per guanyar-me-la, però el que no s’espera és que serà el seu primer i últim llibre. El meu conill al barret: un anell impregnat de verí. La novel•la negra la protagonitzarà ella."

14 comentaris:

  1. Així m'agrada, històries amb poques paraules.
    Molt bona la teua!

    ResponElimina
  2. Segur, segur que li agradarà a la Jomateixa... però no t'ho prenguis malament si, quan et vegi, es nega a donar-te la mà. :-DDD

    Molt ben trobat i utilitzant les 6 paraules de la llista, m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  3. Caram, quines males intencions! Això és un micro relat negre.
    Molt bé, XeXu!

    ResponElimina
  4. Vaja, jo que em pensava que era un suborn i va resultar ser un regal enverinat...Pobre, no si val!
    Bona tarda, XeXu.

    ResponElimina
  5. Súper ben trobat!!!... però una idea molt lletja, eh? :-P

    ResponElimina
  6. Un microrelat doblement negre, metanegre? molt bo!!

    ResponElimina
  7. com et presentis davant d'ella no et signa el llibre segur.... Molt bon micro.

    ResponElimina
  8. Caram , i quin mal li vol a l'autora? Interessant aportació, just per desenvolupar una bona novel·la negra!!!

    ResponElimina
  9. Hahaha què bèstia! Està molt bé, i ho has aconseguit amb totes les paraules! Segur que a la Tumateixa li farà doble gràcia :)

    ResponElimina
  10. Molt bo, tot i que m'espantes un poc. ;)

    ResponElimina
  11. Moltes gràcies a tots els que heu llegit i comentat el micro conte de Sant Jordi, que era una mica gamberro. L'homenatjada no ha passat per aquí, però ja acabarà passant, segur! Està molt enfeinada promocionant el seu llibre. Ves que no tingui algun ensurt en una presentació...

    ResponElimina
  12. Aixxx! quedo avisada XDD
    M'ha agradat moltíssim, moltíssim!! (Sempre que no passi de veritat, és clar)
    Veig que tens una vena negra molt inflada que demana una sortida litarària més llarga que aquestes 50 paraules. Ja ens entenem ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.