dimecres, 20 d’abril de 2016

Relats conjuns, Jove decadent

Pel relat conjunt d'aquest mes he decidit escriure micorelats de menys de 140 caràcters, que hi càpiguen en un tuit, per canviar una mica. Ja direu quin us agrada més, i si us animeu a escriure'n algun, no us talleu, que l'afegiré a sota!


  • Quan va veure la factura del telèfon, va caure esbalaïda sobre el sofà. La distància és poc amiga de l'amor, però menys de la butxaca.

  • Havien assistit menys visitants dels esperats. Sobraven estampetes. Ara venia la part més difícil: vetllar el seu pare sola tota la nit.

  • Es refugiava en la lectura per descobrir nous mons, altres vides. El seu propi món i la seva vida no li interessaven gens ni mica.

  • On s'havia ficat el seu amant? Ja calia que vingués fogós. El tedi de l'espera, i un llibre molt avorrit l'estaven deixant fora de combat.

  • No s'esperava aquelles notes tan baixes. S'hi havia esforçat molt. Només feia campana de tant en tant. S'havia quedat sense viatge a Roma.

Actualització: En McAbeu, com va prometre, ha fet un nanorelat que és el resum del seu relat gran. Passeu a llegir-lo, però aquí deixo també la versió curta.
  • Estirada damunt el sofà sentia sobre d'ella tot el pes de la llei... tot el pes de la llei de la gravetat.

20 comentaris:

  1. Estant tots molt bé. Si m'he de definit per un, seria el tercer. Em cau especialment simpàtic.

    ResponElimina
  2. Estic d'acord amb la Carme, malgrat tots estan ben aconseguits...
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  3. estan tots molt bé, difícil triar-ne un doncs toques totes les temàtiques. Una manera diferent i bona de participar als relats

    ResponElimina
  4. Hehehe el primer em recorda a mi el mes passat... però el què més m'ha agradat (si és que hi havia que triar un) és el segon perquè el veig molt encertat amb la imatge, que també està molt xula!!!!

    ResponElimina
  5. Un altre vot pel tercer, és el que m'ha agradat més.

    He trobat una molt bona pensada aquesta que has tingut pels RC d'aquest mes i per això m'he animat a participar a la teva crida de fer uns "microrelats conjunts". Però no ho faré ara, hauràs d'esperar-te a dissabte. Quan publiqui al Xarel-10 el meu relat "gran" hi trobaràs també una versió reduïda del mateix amb menys de 140 caràcters. ;-)

    ResponElimina
  6. Tots 5 m'agraden.
    Si n'he de triar un, trobo que el segon, per la falta d'esma i pels vestits de la senyora de la pintura, s'hi adiu molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. AIXO DE LA FACTURA DEL TLF...."LA VIDA MISMA".

      Elimina
  7. L'últim m'ha arribat a l'ànima, per allò de "pàgines viscudes", encara que el viatge era a Mallorca. ;)

    ResponElimina
  8. Per a mi els millors són el primer i el segon. El primer és graciós i el segon és trist i profund.

    Llavors, tu tens twitter? No et tinc vist...

    ResponElimina
  9. Voto pel tercer, que sempre es parla del bonic que és viure altres vides però aquest revers no surt mai, i pel segon també, maco...

    ResponElimina
  10. Ben trobats tots cinc, tots s'adiuen molt amb la imatge. Si n'he de triar un voto pel primer, m'ha fet gràcia.

    ResponElimina
  11. El segon expressa molt bé una vida decadent. Felicitats, tots tenen el seu secret i el seu encant.

    ResponElimina
  12. proposta original m'agraden tots especialment el de la factura, el primer

    ResponElimina
  13. Molt bon quintet, el de les factures miolt punyent.

    ResponElimina
  14. Doncs tots estan força bé, però, clarament, la forma d'estar "tirada" pel sofà correspon, sense dubte, a l'adolescent que veu les notes i, tot i que no ha pegat cop el trimestre, encara es sorprèn del desastre... Sí, em quedo el de Mallorca! És MOLT bo! :-)))

    ResponElimina
  15. M'agrada veure que cadascú ha triat la seva i que està repartit, però sembla que la tercera és la que té més vots. M'estranya, perquè no crec que fos la que triaria jo, però m'està bé! Us va el drama. Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris!

    ResponElimina
  16. M'agrada la teva proposta,..trio el primer, que et deixà sense alè.

    ResponElimina
  17. Jo no trie; m'agraden tots. Però el primer és simplement genial :)

    ResponElimina
  18. Tots són genials!
    Per triar, diré el tercer.

    ResponElimina
  19. On s'havia ficat el seu amant? Ja podria venir corrent, aquest llibre de lectura amb una sola mà, l'havia posat a mil per hora

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.