diumenge, 21 de febrer de 2016

Relats conjunts, La curació del cec


Senyor Messies? Sí miri, sóc el secretari de l'emperador i li truco en nom seu. Perdoni que ho faci per telèfon, però estem molt atrafegats amb tot el tema de les execucions, ja sap. Ens ha arribat que vostè té certs poders. Uns testimonis oculars ens van dic que va curar la ceguesa a un cec, valgui la redundància, hahaha, sóc molt de la broma jo. Bé, al que anava, és cert que va tornar la vista a un cec? Sí? Fantàstic! Així té el do de la curació. Pot curar altres mals? Mmm... veig que dubta. Que tot és proposar-s'ho? Així m'agrada, amb optimisme! Doncs veurà, és que l'emperador té un... un petit problema. Sí, costa una mica parlar-ne, però al cap i a la fi, no és a mi a qui em passa, hahaha. Doncs veurà, l'emperador... té unes morenes de cavall. No diu res? Ja, sí, és clar, què hauria de dir, oi? Que què vol que en faci vostè de les morenes de l'emperador? Contxo, doncs treure-li, curar-lo! Que el pobre fa tres dies que no pot ni seure! Què vol dir que això no funciona així? Però que no hem quedat que vostè pot obrar miracles i curar la gent? Doncs ja està! Si ha curat un cec, unes morenes deuen ser bufar i fer ampolles, no? Només cura a gent de bona voluntat diu? No se'm posi tiquis-miquis ara tampoc! Que l'emperador és un malparit? Escolti, que per dir això el podríem clavar a la creu, eh! Però faré la vista grossa si ve immediatament. Que no pensa venir? Escolti, que li pagarem, eh? No ho he mencionat, però li pensem pagar els serveis. Que em foti al cul els diners?? Però què s'ha pensat? Serà descarat! Ara mateix li envio una patrulla, ja veurà la gràcia que li fa a l'emperador que faci bromes de posar coses pel cul...


Aquesta és la meva gamberra participació als Relats Conjunts d'aquest mes.

17 comentaris:

  1. Ha, ha, ha... gamberra, gamberra, però m'has fet riure, que és del que es tractava...

    ResponElimina
  2. Molt bo XeXu. Fixa't per unes morenes tot el que va passar després. Jejjjjejje
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Contra el poder, marca de la casa, tingui com tingui el cul, ben fet!

    ResponElimina
  4. Seguint la vena "gamberra":
    una cosa és tornar la claror a 2 ulls i l'altra curar un ull que sempre és a les fosques.

    ResponElimina
  5. Hi ha miracles que es poden fer i d'altres que no es poden fer, malgrat les conseqüències. :-D
    Estic d'acord amb la CARME, força gamberro però fa riure que és del que es tracta. Ben trobat!

    ResponElimina
  6. Entre tu i els comentaris m'heu fet riure de valent.
    Molt bo!

    ResponElimina
  7. Ja sabia jo que hi havia més motius per la crucifixió que els que havien explicat. Sempre hi ha alguna cosa amagada.
    Ha estat molt divertit :D

    ResponElimina
  8. Conseqüent fins el final, ben poc monàrquic, era el Messies.

    ResponElimina
  9. L'emperador s'haurà de comprar un flotador per seure, que diuen que és oli en un llum...És clar que en aquella època, potser encara no s'havien inventat...
    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  10. I té el poder de fer-se invisible? crec ho necessitarà en certa urgència

    ResponElimina
  11. Si fas perquè fas, si no fas perquè no fas... Ai las!

    ResponElimina
  12. boníssim!
    Ara s'entén tot el que va passar després. L'emperador es va enrecordar de valent de les morenes!

    ResponElimina
  13. molt bo!!!! realment ben trobat ....les morenes de l'emperador podrien haver capgirat la història si no hagués estat tan malparit ....i ruc de voler subornar a un home integre

    ResponElimina
  14. M'alegra que la gamberrada us hagi fet riure una mica, em va semblar un quadre massa seriós com per prendre-me'l realment de manera seriosa, i va sortir això. M'agrada anar canviant d'estil entre relat i relat, és distret. Moltes gràcies per llegir i comentar.

    ResponElimina
  15. Molt bo, ell només volia deixar clar quina era la seva especialitat i no enganxar-se els dit en afers desconegut i perdent tot el seu prestigi.

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.