divendres, 5 de febrer de 2016

Frases de pel·lícula

De vegades un grup de whatsapp et pot donar alguna alegria. Sovint són molestos i pesats, perquè tothom hi parla, i molt. Però la Txaro, que és molt sàvia, fa uns dies ens va proposar un joc, potser no gaire original, però que sí que mitiga una mica la nostra manca de trobades i ens ha distret força. Es tracta només d'endevinar pel·lícules citant-ne una frase representativa, hem anat dient frases i hem provat d'endevinar-les sense mirar a google, és clar. Déu n'hi do les que hem encertat, sembla difícil, perquè no totes són igual de conegudes, però les hem anat traient.

Això m'ha recordat que a la meva època universitària, en la que anava molt al cinema, sempre triava una frase representativa de les pel·lícules que mirava i l'apuntava en uns papers que... encara conservo, naturalment. En XeXu fent llistes i apuntant-se coses?? Quina sorpresa, oi? Però no se sap mai quan aquestes obsessions poden fer servei, i ves per on, he pensat que potser voldríeu jugar una estoneta amb mi. Us proposo unes quantes frases (en l'idioma en que vaig veure la pel·li en el seu moment), i a veure si les encerteu. Ep sense fer trampes si pot ser, que no hi ha ni premi ni res! Aquí van.

1. Sin ti las emociones de hoy no serian más que la piel muerta de las de ayer.

2. L'únic que has de decidir és què en fas del temps que se t'ha atorgat a tu.

3. I van viure lletjos per sempre més.

4. Los intrusos se van, però otros vendrán. A veces les percibiremos, y otras... no.

5. Lo más grande que te puede suceder es que ames y que seas correspondido.

6. Es genial comprovar que todavía tienes la capacidad de sorprenderte a ti mismo.

7. Por si no nos vemos luego, buenos días, buenas tardes y buenas noches.

8. Sólo soy una chica delante de un chico pidiendole que me quiera.

9. El pez más grande del rio es el que llega a ser así porqué no se deja pescar.

10. Me llamo Ángela, me van a matar.

29 comentaris:

  1. Diria que la 3 és de "Shrek" i la 7 pertany al "Show de Truman". Les altres no em sonen gens. La 10 pot ser "Kill Bill"?

    ResponElimina
  2. Agggg. A mi només em sona la 3 i la 7, però en Mc ja m'ha passat al davant!

    ResponElimina
  3. la 10 és de Tessis i la 6 d'American Beauty

    ResponElimina
  4. la 6 mitja trampa, me la xivat ma filla

    ResponElimina
  5. A veure, sense fer trampes dic:
    1. Amelie
    2. El Senyor dels Anells (Gandalf).
    3. Shrek (no la recordo però hi escau)
    4. Los Otros.
    7. El show de Truman.
    8. Notting Hill.
    10. Tesis.

    Te'n deixo alguna per a tu:
    Lo que hacemos en la vida tiene su eco en la eternidad.
    Nosotros somos más. Siempre seremos más.

    ResponElimina
  6. 2. El senyor dels anells. La comunitat de l'anell
    7. El show de Truman

    Correcte?

    ResponElimina
  7. A veure ...

    3. Shrek
    5. Moulin Rouge
    8. Notting Hill
    10. Tesis

    ResponElimina
  8. Ho porto fatal això de les frases i les pelis... No m'inspiro ni una sola vegada. Ni veient les solucions que donen, havent-hi pelis que jo he vist sóc capaç de dir sí o no...

    ResponElimina
  9. tot i haver vist les respostes...reconec que la única que hagués encertat és la 3, algunes em sonen però sóc incapaç de posar-hi nom, i mira que sóc peliculero jo.

    ResponElimina
  10. Només em sabia Shrek i Tesis, això que he vist totes les pel.lis esmentades menys El senyor dels anells (claping al sofà)!
    Una de molt fàcil:
    "Lástima que ella no pueda vivir, pero ¿quién vive?"

    ResponElimina
  11. Sóc poc cinèfila jo, i ha de ser una frase ben especial perquè me'n recordi, com:
    "Tòcala Sam".
    "A Dios pongo por testigo, que no volveré a pasar hambre".

    Bon vespre, XeXu.

    ResponElimina
  12. un bon joc i entretingut ....ostres no en se´ni una .....amb el temps que fa que no vaig al cine....i això que alguna crec que la dec haver vist

    ResponElimina
  13. Em sembla que la 7 és del "Show de Truman" i la 8 de "Notting Hill".
    De les altres ... "ni se sabe".

    Bon dia XeXu.

    ResponElimina
  14. Anem a recapitular, perquè ja n'heu encertat moltes, i posarem les que ja estan, a veure les que falta, i qui les heu encertat. Així està la cosa:

    1. Amélie (Sergi)
    2. El senyor dels anells, la comunitat de l'anell (Sergi, Maurici)
    3. Shrek (McAbeu, Jomateixa Sergi, Anna, Sr Gasull, Gemma Sara)
    4. Los Otros (Sergi)
    5. Moulin Rouge (Anna)
    6. American Beauty (Bruixeta)
    7. El Show de Truman (McAbeu, Jomateixa, Sergi, Maurici, Pere)
    8. Notting Hill (Sergi, Anna, Gemma Sara, Pere)
    9.
    10. Tesis (Bruixeta, Sergi, Anna)

    Això vol dir que sou molt cracks, perquè les heu tret totes menys una! La número 9 és en realitat molt fàcil, la frase dóna moltíssimes pistes, però potser la pel·lícula és lleugerament menys coneguda que les altres.

    Si mirem els encerts que heu fet veiem que el que més triomfa és en Sergi amb 7, com es nota que és de la meva lleva! L'Anna amb 4, gens malament, és una autèntica cinèfila. Els altres n'encerteu dos o una, que no està gens malament, tenint en compte que de les frases que proposeu vosaltres, jo en sé ben poques també.

    Les dues d'en Sergi no em sonen... Les de la M. Roser són Casablanca i Allò que el vent s'endugué, és clar. I la de la Gemma Sara podria ser... Frozen? No ho sé.

    Moltes gràcies a tots per jugar i sense fer trampa! A veure si traieu aquesta última que queda!

    ResponElimina
  15. Arribo tard per participar, però potser encara podré fer-ho.

    La que falta és "Big Fish"?

    ResponElimina
  16. Respostes
    1. Hehehe arribo tard i l'única que sé resulta que ja és la més encertada...

      Elimina
  17. La 10 també podria ser "The net", que la prota es diu Àngela, encara que li esborren tot rastre i li donen la nova identititat de Ruth Marx.

    ResponElimina
  18. A part de la 3 que és molt bàsica, les altres ni per aproximació. Com podeu recordar aquests detalls?

    ResponElimina
  19. La 9 podria ser... "Buscando a Nemo"??

    La meva frase, XeXu, és de "Blade Runner", que recordo que vas veure per culpa meva o gràcies a mi!

    ResponElimina
  20. Abans de mirar res la 3 tenia bastant clara que era Shrek.
    La nou sospitava bastant que era Big Fish, perquè la vaig re-veure just l'any passat. De les altres, tot i que he vist totes les pelis res de res la veritat, en especial la 7 que tot i sonar-me molt no la sabia ubicar.

    Et deixo 9 frases per tu:

    1) ¿Sabías que mezclando gasolina con concentrado de naranja fabricarías napalm?

    2) Serpientes, ¿por qué tenían que ser serpientes?

    3) Hola, me llamo Íñigo Montoya, tu mataste a mi padre, prepárate para morir.

    4) Su carencia de fe resulta molesta.

    5) Mi nombre es __________________, comandante de los Ejércitos del Norte, General de las Legiones Félix, leal sirviente del único emperador Marco Aurelio. Padre de un hijo asesinado, esposo de una esposa asesinada, y juro que me vengaré en esta vida o en la otra.

    6) - Dices que podré esquivar las balas...
    - No, te estoy diciendo que cuando sea el momento, no necesitarás esquivarlas.


    7) ak ak ak ak ak ak ak ak ak

    8) Sayonara baby

    9) Luchad, y puede que muráis. Huid y viviréis... un tiempo al menos. Y al morir en vuestro lecho de muerte, dentro de muchos años, ¿no estaréis dispuestos a cambiar todos los días desde hoy hasta entonces por una oportunidad, ¡sólo una oportunidad!, de volver aquí a matar a nuestros enemigos? Puede que nos quiten la vida, pero jamás nos quitarán... ¡¡La libertad!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. 6!! Me'n sé 6! M'estic mossegant el puny per no dir-les!!

      Elimina
  21. Encara que hagi vist les respostes i moltes de les pel·lícules no les hauria encertat. Tot i així, la 1, la 5, la 6 i la 9 les trobo genials.
    A partir d'ara quan vegi una pel·li apuntaré les frases que m'agraden, que quan passa dic que ho faré i després no les recordo. ;)

    ResponElimina
  22. Arribo tard! Llàstima, perquè m'encanten aquests jocs. El que queda pendent no tinc ni punyetera idea.
    Ahir vaig veure per enèsima vegada aquest peliculón: ¡Eh Ruuubiooo! ¿sabes de quién eres hijo? ¡¡¡Eres un hijo de mil padres!!!

    ResponElimina
  23. Marededéusenyor! ni idea eh! les úniques frases que recordo de pel·lícules són la del final de Ningú no és perfecte, per raons òbvies, i la de Casablanca, quan en Louis diu allò de: "detingui els sospitosos habituals" i la del principi d'una bona amistat. Ah! i la de "en ocasiones veo muertos", perquè l'he fet servir en altres àmbits de la meva vida, "en ocasiones veo técnicos", etc. Sóc una patata cinematogràfica :(

    ResponElimina
  24. La Glòria l'encerta a la primera! La pel·li que faltava era Big Fish

    1. Amélie (Sergi)
    2. El senyor dels anells, la comunitat de l'anell (Sergi, Maurici)
    3. Shrek (McAbeu, Jomateixa Sergi, Anna, Sr Gasull, Gemma Sara, Laura T, Pons)
    4. Los Otros (Sergi)
    5. Moulin Rouge (Anna)
    6. American Beauty (Bruixeta)
    7. El Show de Truman (McAbeu, Jomateixa, Sergi, Maurici, Pere, Assumpta)
    8. Notting Hill (Sergi, Anna, Gemma Sara, Pere)
    9. Big Fish (Glòria, Pons)
    10. Tesis (Bruixeta, Sergi, Anna)

    Com comenten per aquí, no és tot memòria. En el meu cas abans m'apuntava frases de pel·lícules, i algunes les tinc fresques. Però també em sorprèn recordar altres frases de pel·lis d'altres èpoques, la veritat. Aquestes tenien un petit truc també, eren totes d'una època similar, els meus primers anys d'universitat, això seria... 1997 a 2000, o per aquests volts.

    Com es pot veure, he confós Blade Runner amb Frozen, sóc tot un crack! La veritat Gemma Sara, és que la pel·lícula no em va agradar gaire, però no te'n culpo a tu!

    I el que ara em posa a prova és en Pons, que en diu unes quantes que em semblen força fàcils, a veure si no quedo malament, o quantes n'encerto.

    1. Fight Club??
    2. Alguna d'Indiana Jones?
    3. La princesa prometida
    4. Ni idea, però em temo que quan la diguis em semblarà evident.
    5. Gladiator
    6. Matrix
    7. Mars Attack!
    8. Terminator 2
    9. Braveheart

    Moltes, moltes gràcies a tots per participar!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pensava que havies dit que fa poc havies vist les de Star Wars. Episodi IV home! Tot lo altre per suposat més que correcte.

      Elimina
  25. ups... com que arribo tard, veig que ja has contestat.... xò he fet el joc i abans de comentar he apuntat les que sabia.... poquetes....
    1. Amèlie
    2. El Hòbbit??
    3. Shrek
    4.
    5. Moulin rouge
    6.
    7
    8. Notthing Hill
    10. Tesis

    I tb gosava proposar alguna friki....

    1. Luke, sóc el teu pare.
    2. Nadie es perfecto.
    3. Cuando te llevo a casa es el momento mas feliz del día.
    4. .... (?) I potser aquesta és super famosa perquè exactament ningú sap què va dir, i les hipòtesis són infinites.

    ;)

    ResponElimina

Gràcies per deixar la vostra opinió. Si us enrotlleu, no demaneu disculpes, més rotllos explico jo, i vosaltres no us queixeu.